بازدید 10908

پیام آیت‌الله‌آملی‌لاریجانی درپی درگذشت آیت‌الله‌مصباح

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و نماینده منتخب مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 01 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی وفیلسوف الهی آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

شاگردی در محضر عالمان برجسته و عارفان وارسته همچون حضرت امام خمینی و آیت الله بهجت و علامه طباطبایی رحمه الله علیهم اجمعین و همراهی با مقام معظم رهبری از ایشان شخصیتی بی بدیل ساخته بود، ایشان با عنایت الهی سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام سپری نمودند. فقدان ایشان ضایعه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم و بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان