بازدید 7326

اعمال محدودیت‌های کرونایی در پاریس

مقامات فرانسه از اعمال محدودیت‌های کرونایی در پاریس، پایتخت اين کشور در آستانه سال نوی میلادی خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴ 31 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه؛ مقامات فرانسوی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در پاریس، پایتخت فرانسه در آستانه سال نوی میلادی خبر دادند.

یک شهروند فرانسوی در مصاحبه با بخش تصویری خبرگزاری فرانسه گفت: برگزاری سال نوی امسال، مانند سال گذشته نیست. چون سال‌های گذشته خانواده‌های حداقل شش تا هفت نفری دور هم جمع می‌شدند، اما امسال دو یا نفر بیشتر نمی‌توانند در یک خانواده دور هم جمع شوند و سال نو را جشن بگیرند.

یک زن فرانسوی گفت: هرگز به اینکه برای سال نو چکار باید بکنم فکری نکردم. چون نمی‌توان مراسم شام سال نو را ساعت ۵ بعد از ظهر انجام داد. امسال مانند سال‌های گذشته سال نو نداریم.

یک مرد هم به فرانس پرس گفت: برنامه سال نوی امسال مشخص است. امسال در آپارتمان دوستمون جمع می‌شویم و سال نو را با خوردن ماهی و پنیر جشن می‌گیریم. در هر صورت فضای جشن را برای خودمان ایجاد می‌کنیم. اول ژانویه را تا نیمه شب جشن می‌گیریم و بعد می‌ریم می‌خوابیم.

یک زن دیکر در این مصاحبه گفت: پیش بینی کردم پیش پدر و مادرم بمونم و دوستانم را به خانه آن‌ها دعوت کنم. اما حتما تست کرونا می‌دیم. استرس کرونا را داریم، چون همه ما هنوز با خانواده هایمان هستیم. من خودم برای برگزاری جشن ژانویه از هلند برگشتم. ما جوان‌ها معمولا عادت داشتیم برای جشن سال نو شب نشینی‌های طولانی برگزار کنیم. گاهی اوقات تعدادمان به ۶۰ نفر هم می‌رسید. اما امسال فرق می‌کنه. معنی یک جشن رو نداره. اما از این که با خانواده هستم و دو نفر از دوستانم را برای جشن سال نو دعوت می‌کنم خوشحال هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان