بازدید 15631

ماجرای پیشنهاد سنگین پروین و پرسپولیس به فکری

کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 30 December 2020

آقای فکری شما در نساجی بازیکن شاخصی بودید و از پرسپولیس پیشنهاد داشتید. آقای پروین نیز به بازیکن در سبک شما علاقه داشت. آیا مسیر برای رفتن شما به پرسپولیس هموار بود؟

 

 سال 1372 که من به استقلال آمدم، آقای پروین در مصاحبه هایش از من تعریف می کرد و یا خبرش را به من می رساندند که ایشان به سبک بازی من علاقه مند است. بعدها پیشنهاد خیلی سنگین و گول زننده ای از پرسپولیس به من داده شد. من این پیشنهاد را قبول نکردم و حتی صدایش را درنیاوردم. چرا که نخواستم طرفداران استقلال با شنیدن این خبر ناراحت شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چه خبر مهمی؟!!!!!!
آقای فکری شما با این صحبتهای صد من یک غاز فقط خود را کوچک تر از اینی که هستید می کنید . لطفا به تیم خود برسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
باخت پیروزی قطعیه.
در حال حاضر در بین بازیکنان فوتبال و قدیمی ها علی پروین بزرگتر و جاه افتاده و با معرفت است و به مرز بالای پختگی رسیده است این ادم ارزش داره .
تیم پرسپولیس به داشتن ، دادکان، آشتیانی ، عزیز اصلی ، ایرانپاک ، بهزادی ، ذوالفقارنسب، محراب شاهرخی ، کلانی سر طلائی ، وحید هاشمیان ، بزیک ، و علی آقا پروین سلطان ، علی دائی ، علی کریمی ، مهدوی کیا ، عابدزاده ، پیوس ، مایلی کهن، آقای یحیی ، پیروانی ، آقا کریم گل ، پنجعلی ، حمید درخشان، حمید استیلی و ناصر محمد خانی و همه قدیمی های تیم که اسمشان را نبردم که همشون بزرگ بودن و هستند و بازیکنان فعلی و هواداران افتخار می کنه
باشه باشه :)))))
پس چرا الان صداشو درآوردی!!!!
طرز صحبت و ادبیات ، روش مربیگری، رفتار و اخلاق، .... کدامیک از این خصائص آقای فکری در کلاس استقلال هست که مربیگری این تیم را به ایشون سپردند.
من یادم نیست از سبک بازی ایشون خوشم اومده باشه. خدا رو شکر که نیاوردنش، اگه این حرف صحت داشته باشه. اخلاق مهمه. ایشون با این روحیش بعیده بتونه تیم مورد علاقشو بالا بکشونه. چون مربی باید سنگین باشه و مثل یک ستون تکیه گاه تیمش باشه. الان آیا ایشون همین مدت با این مواضعش واقعا توی روحیه تیمش نقش مثبتی داشته؟
(((((((((((((((((: این خبر بود یا جوک؟
فکری انسان وارسته وسالمی است آنچه میگوید حقیقت دارد شما با این الفاظ نمی توانید خللی در ایشان بوجود بیاورید بهتر است ساکت باشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر