بازدید 10347
۱

حمله نکونام به برنامه سازمان لیگ: هم برای ما سخت است هم پرسپولیس!

کد خبر: ۱۰۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 28 December 2020

جواد نکونام درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه به خاطر این که تیم‌های دیگر باید بازی عقب افتاده برگزار می‌کردند ما این هفته بازی نکردیم اما تمرینات خوبی را انجام دادیم. ما بازی‌های پلی‌اف آسیا را هم در پیش داریم و بیاید بدانید رقیبان ما بازیکنان خارجی خوبی جذب می‌کنند و با توجه به این که ما ممنوعیت جذب بازیکن خارجی را داریم، کار برای ما سخت می‌شود اما امیدوارم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که هدف گذاری باشگاه فولاد در لیگ بیستم چیست؟ گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین  نتایج را بگیریم. هیچ مربی‌ای در دنیا هیچ قولی نمی‌تواند بدهد چون ضامن موفقیت کار و تلاش و کوشش شما است و در نهایت تیم‌های دیگر هم مثل شما تلاش می‌کنند و چیزی که شما را موفق می‌کند این است که شما هم به تلاش خودتان ادامه بدهید و من هم مثل تمام مربیان عزیر ایرانی و خارجی همین کار را می‌کنم و تمام تلاشش خودم را انجام می‌دهم تا در پایان فصل رتبه‌ای کسب کنیم که جایگاه و شان باشگاه فولاد را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در  ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیشب با آقای سهیل مهدی صحبت کردم. برنامه‌های لیگ به خاطر تیم پرسپولیس که در فینال آسیا بوده این گونه شده البته این برای ما افتخار است که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است اما سوال‌ها از قبل از فینال شروع می‌شود. بازی نساجی چرا کنسل شد؟ بازی برابر ذوب‌آهن چرا لغو شد؟ من با استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودم و متاسفانه برنامه‌ریزی‌ها مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد. در نهایت هم با بوریرام بازی کردیم و به خاطر برنامه‌ریزی و خستگی تیم ما حذف شد.

او ادامه داد: ما قبول داریم که پرسپولیس استراحت کند و سرحال به فینال آسیا برود اما بازی نساجی و ذوب‌آهن کنسل شده و بعد که برگشت به تهران، برنامه باید درست شود. یعنی به یک تعداد بازی مشخص برسد تا سایر تیم‌ها هم بازی کنند. من به آقای سهیل مهدی هم گفتم که طی ۱۰ تا ۱۲ روز پرسپولیس دو بازی انجام بدهد اما همه تیم‌ها به تعداد بازی برابر برسند. تیم ما سه بازی بیرون خانه پیاپی دارد که دو بازی برابر تیم‌های مدعی است. یعنی برابر سپاهان و پرسپولیس باید بازی کنیم. سهیل مهدی هم به من می‌گوید لغو بازی‌های پرسولیس در اختیار من نبوده و از بالا و جای دیگر گفتند. مگر می‌شود برنامه ریزی انجام داد که همه تیم‌ها معترض باشند؟ ما به سهیل مهدی هم گفتیم مخالف این برنامه هستیم و در آخر همان برنامه را دادند. یعنی چی؟ یعنی برنامه برای  تیم‌های دیگر نیست و برنامه مشخص است با توجه به چه تیم‌هایی تدوین می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از «بالا» همان وزارت ورزش است؟ گفت: نمی‌دانم، بالا می‌تواند طبقه بالا هم باشد. سوال مهم این است چرا سه هفته یکبار برنامه لیگ را اعلام می‌کنند؟ ما به خاطر کرونا تعطیلی نداریم و خدارو شکر فوتبال باعث نشاط شده است. چرا برنامه را برای ۱۵ هفته اعلام نمی‌کنند؟ نمی‌توانند یک برنامه ساده بدهند. چون برای تیم‌های دیگر همه باید صبر کنند و ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد. بهتر است لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی‌های عقب افتاده‌اش برگزار شود و وقتی به تیم‌های دیگر رسید، لیگ ادامه پیدا کند.این برنامه برای پرسپولیس سخت است و برای همه تیم‌ها سخت شده است. تمام ایراد به سازمان لیگ است. به تیم من چه  ربطی دارد که الان باید چهار روز یک‌بار بازی کنیم؟ در دور برگشت هم آیا چهار بازی تیم من را در خانه برگزار می‌کنید؟ باشگاه استقلال اعلام کرد تا زمانی که پرسپولیس برابر سپاهان بازی نکند، ما در داربی به میدان نمی‌رویم، چرا برای آن‌ها می‌شود کاری کرد اما برای تیم من نمی‌شود؟ الان می‌خواهم بازی‌های تیم من هم بر سر ترتیب خودش برگزار شود. هواداران فوتبال و فولاد می‌خواهند که حق به حق‌دار برسد. ما باشگاه فولاد هستیم و هواداران از ما توقع دارند. من باید از حق فولاد دفاع کنم. جالب است همه از این برنامه‌ریزی ناراضی هستند و فقط دو تیم راضی هستند. من می‌گویم شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد. آقایان بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کنید و این تیم استراحت بدهید اما این‌گونه نباشد که یک تیم ۸ بازی برگزار کرده باشد و یک تیم ۶ بازی. بازی‌های دیگران را برای این که راضی باشند جا به جا کردند اما برای تیم ما یک جابه‌جایی انجام ندادند. این دیگر واقعا شاهکار است. نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند. برنامه سه هفته را اعلام کردند که پر از ایراد است. واقعا فوتبال ما همین است. این فوتبال ایران است و همه چیز به همه چیز می‌آید. در آخر هم تیم‌هایی که زور بیش‌تری دارند موفق هستد چون نفع آن‌ها واجب‌تر است.

وی افزود: تیم ما بازی‌های عقب افتاده ندارد و ۱۰ دی، ۱۵ دی و ۲۱ دی هم بازی می‌کند. پرسپولیس که بازی عقب افتاده دارد، ۱۱ دی، ۱۶ دی ۲۲ دی بازی می‌کند. همه بازی‌هایش یک روز عقب‌تر از ما است. تیم ما باید از دیدار برابر سپاهان بیاید که نباید در آنجا بازی می‌کردم چون بازی تیم من برابر مس رفسنجان بود. من باید با یک تیم مدعی قهرمانی به نام سپاهان بازی کنم و بعد برابر مدعی قهرمانی دیگر یعنی پرسپولیس باید بازی کند و بعد از آن هم باید به تبریز برویم. برنامه باید طوری باشد که همه راضی باشند اما همه ناراضی هستند.

او در ادامه با انتقاد از شرایط میزبانی برخی باشگاه‌ها هم گفت: فوتبال ما همین است. تا وقتی با تلفن زدن و دوستی و رفاقت کار را پیش ببریم همین آش و همین کاسه است. اگر کسی تخلف کرد و پای تخلف او ایستادیم و جریمه‌اش کردیم، این اتفاقات درست می‌شد. پرسپولیس تیم پر هواداری است و از فینال آسیا آمد و برابر نساجی قرار گرفت و دیدید در آن زمین نمی‌شد فوتبال بازی کرد و روی آن زوم کردند اما همه جا همین است. فیلم بازی‌های ما روی زمین‌های بی‌کیفیت را عربستانی‌ها فیلم و عکس می‌گیرند و به AFC می‌دهند. شک نکنید با این شرایط میزبانی به ایران نمی‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخه نمیخان سند رو عوض کنن به نام یکی دیگه بزنن همه برای تیم دولتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر