بازدید 10220
بازتاب

اصرار زنوزی به شجاعی برای سرمربیگری تراکتور

کد خبر: ۱۰۲۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ 27 December 2020

مالک پرحاشیه باشگاه تراکتور درباره اخراج جنجالی منصوریان از سرمربیگری تیمش گفت: درباره منصوریان هواداران به من تذکر داده بودند

به گزارش تابناک ورزشی، زنوزی که طی دوسال حضورش در این باشگاه محبوب تبریزی ها افراد زیادی را متهم کرده و به چهره های زيادي حمله کرده است، گفت: ما تُرک‌ها کمی احساسی هستیم اما سعی می‌کنم در حوزه مدیریت، صنعت، اقتصاد و ورزش این را لحاظ نکنم. تراکتور باشگاه بزرگی است و باعث می‌شود تصمیماتی اتخاذ شود. شاید در آن لحظه اگر این تصمیمات را نگیریم، بعداً خودمان را نبخشیم. هواداران از یک سری مسائل در داخل باشگاه آگاه نیستند. در مورد مربی‌ای که کنار گذاشته شد (منصوریان)، هواداران به من متذکر شده بودند. در ابتدای فصل حضور مربی خارجی ممنوع شد و مجبور شدیم یکی از گزینه‌های داخلی را انتخاب کنیم. با مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه دادن به این روند ما را به جایی نخواهد رساند. مجبور شدیم تغییرات انجام بدهیم و به حرف هواداران برسیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم، اما آنها هم باید فضا را در نظر بگیرند. در بازار داخلی، مربی زیادی وجود نداشت که بتوان آن را انتخاب کرد.

اصرار زنوزی به مسعود شجاعی برای سرمربیگری تراکتور

ان‌شاءالله بتوانیم شجاعی را راضی کنیم که سرمربی دائم باشد
مالک باشگاه تراکتور گفت: ما به خاطر دیدگاه‌مان، مجبور شدیم این گزینه را انتخاب کنیم. اینکه برخی مربیان دیدگاه‌های متفاوتی با ما داشتند. به هر حال الان آقای مسعود شجاعی مربی موقت است و از مردم هم که از ایشان حمایت ‌کنند، ممنونم. همه ما می‌دانیم که شجاعی وابستگی به تیم‌های دیگر ندارد و محصول تراکتور است و باید از او حمایت کنیم. من نظرات هواداران را هم می‌بینم که چقدر از مسعود شجاعی دلبری می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم آقای شجاعی را راضی کنیم که این پست را قبول کنند. او فعلاً رضایت کامل نداده است. از هواداران عزیز هم می‌خواهم که از مسعود شجاعی حمایت کنند. شجاعی بازیکن بزرگی است و ان‌شاءالله در آینده مربی بزرگی هم خواهد بود. بعد از اینکه ایشان قبول کرد سرمربی شود، باید با او قراردادی بلند مدت ببندیم و ایشان را همه جانبه حمایت کنیم و پای نتایج فوتبالی او بایستیم؛ چه نتیجه بگیرد و چه نگیرد.

زنوزی در ادامه تصریح کرد: من حمایت‌هایی که از مسعود شجاعی در بازی گذشته انجام شده بود را نگاه می‌کردم. شعور هواداران ما خیلی بالاست و اینکه تراکتور فوتبال بازی کرده را تشخیص می دهند. در این سه سال، چنین بازی که در دیدار مقابل نفت آبادان انجام شد را ندیده بودم. با تمام احترامی که به بازیکنان و مربیان مختلف قائلم، اما باید قبول کنیم بازی که در آبادان انجام شد و دو بازی قبل از آن که مسعود شجاعی هدایت تیم را برعهده داشت، نمایش متفاوتی بود و هر بازی روند روبه‌رشد داشته که این موضوع موجب می شود آینده روشنی داشته باشیم.

تراکتورِ شجاعی به تیم اولویرا شباهت دارد
وی گفت: شجاعی سرمربی گری را به طور قطعی قبول نکرده و امیدوارم این افتخار را به بنده داده و سرمربی تیم خودش بشود. امیدوارم که یک قرارداد طولانی مدت با ایشان ببندیم. من الان روند رو به رشد را در سه بازی اخیر می‌بینم که تغییرات اساسی اتفاق افتاده که خیلی ها این بازی‌ها را به نمایش تیمِ تونی اولیویرا شباهت می‌دهند. بازی‌های بعدی تیم با مسعود شجاعی حتی بهتر از تیم تونی اولیویرا خواهد شد. باید قبول کنیم که شجاعی و دستیارانش فرصت کمی داشتند و کار خاق‌العاده‌ای کردند. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. مسعود شجاعی شخصیت ممتازی دارد. شجاعی، دژاگه، حاج‌صفی و خانزاده بزرگان تیم هستند و شخصیت بزرگی دارند. شاید در برخی محافل بحث بازیکن سالاری مطرح شود، اما از زمانی که این بازیکنان به تبریز آمده اند، کلاس تراکتور هم تقریباً روبه رشد بوده است. باید از مسعود تشکر کنیم. در این برهه، کمتر کسی خودش را فدا می‌کرد. ما از این جنبه که مسعود شجاعی با قبول این مسئولیت، خودش را به خطر انداخت و ریسک کرد، باید از او تقدیر کنیم. از طرف خودم از مسعود جان تقدیر می‌کنم.

در داخل ایران مربی جایگزین برای شجاعی نداریم
زنوزی همچنین درباره سرمربی جدید تیم تراکتور بار دیگر گفت: در داخل ایران، مربی که جایگزین مسعود شجاعی شود، نداریم. ما باید دنبال راضی کردن مسعود برای قبول این مسئولیت سنگین باشیم. از هواداران هم می‌خواهم که با حمایت‌های‌شان به او دلگرمی بدهند. من و مدیران باشگاه هم تلاش می‌کنیم که با مسعود شجاعی قرارداد بلندمدت ببندیم و خیال هواداران راحت شود. من فوتبال مسعود شجاعی را تمام شده نمی‌دانم و او می تواند دو، سه سال در سطح ممتاز بازی کند. او فوتبال خاصی را ارائه می‌دهد. مسعود شجاعی جزو 5، 6 بازیکن بزرگ ایران است که در دنیا مطرح شده و در سطح اول فوتبال دنیا حضور داشته است. از مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی تشکر می‌کنم. اینها بازیکنان بزرگی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست