بازدید 21623
۶
علیرضا دبیر روی آنتن برنامه تلویزیونی انجام داد؛

افشای دستکاری تازه در تست یک استقلالی!

کد خبر: ۱۰۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 26 December 2020

پرونده بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد در شرایطی 8 روز قبل بسته شده که همچنان حواشی مربوط به تیم استقلال، سوژه داغ رسانه هاست. امروز رضا یزدانی، سرمربی تیم کشتی استقلال در برنامه ورزش و مردم حاضر شد و انتقادات زیادی را نسبت به فدراسیون مطرح کرد. او حتی فدراسیون را به جانبداری از یک تیم متهم کرد.

دقایقی بعد علیرضا دبیر برای دومین هفته متوالی روی خط این برنامه تلویزیونی رفت و به اظهارات یزدانی واکنش نشان داد. رییس فدراسیون کشتی در بخش پایانی صحبت های خود می گوید: «هفته گذشته رضا یزدانی به من پیامک داد که محترمانه بود، اما شبیه به تهدید بود. او نوشته بود که ما دروغ های شما را رو می کنیم. من هم در جواب گفتم که حتما این کار را بکنید. یعنی اگر من دروغی گفته ام، حتما رو کنید.

 

اگر خیلی بخواهند پافشاری کنند، من اتفاقات مربوط به کشتی گیر 97 کیلوگرم آن ها را می گویم. فعلا از کسی اسم نمی برم، اما دست بردن در تست کار درستی نیست و حتی می تواند کار را به دادگاه بکشاند.»

 

افشای دستکاری تازه در تست دوپینگ یک استقلالی!
هفته گذشته نیز علیرضا دبیر به موضوع دستکاری در تست های کرونای یک تیم اشاره کرده بود و این هفته مشخص شد که این موضوع مربوط به تیم استقلال است. جالب اینکه رضا یزدانی با وجود صحبت های مفصل در برنامه امروز، اشاره ای به اتهام دستکاری استقلالی ها در تست کرونای یکی از کشتی گیران نکرد

در واقع ماجرا از این قرار بوده که استقلالی ها با وجود مثبت بودن تست کرونای یکی از کشتی گیران تیم خود در آزمایشی که فدراسیون کشتی گرفته بود، قصد داشتند با یک برگه دیگر که تست منفی آن کشتی گیر را نشان می داد، او را در وزن کشی شرکت دهند.


بعد از پافشاری مسئولان فدراسیون به مثبت شدن تست این کشتی گیر و دعوت برای تست دوباره، گفته می شود آن کشتی گیر از خانه کشتی بیرون رفته و اجازه انجام تست جدید را نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بوی کینه و نفرتتون از استقلال در تیتر خبرتون بدحوری بالا زده تابی لنگی
استقلالی ها هر جا بودن همراهش تقلب و فساد بوده...
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
یه کلمه از نایب قهرمان 40 ثانیه ای اسیا خخخخخخخ
اگر حقیقت داشته باشد تیم را تا پایان قصل محروم کنند و مدیر تیر باید مادام العمر محروم شود این سوای حکمی است که دادگاه برای جاعلین در نظر بکیرد
تیتر خبر طوریه که انگار اینکار فقط مختص استقلال و کثافت کاری که از سر و شکل ورزش ایران و مدیریت کشور میباره فقط اخبار مربوط به استقلال باید تیتر بشه
دوپینگ کردن عادی شده یه نفر از دبی میاره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس