بازدید 6727

دفع عملیات داعش در منطقه راهبردی «جرف النصر»

الحشدالشعبی عملیات نفوذ یک باند از تروریست‌های داعش به منطقه «جرف النصر» در استان بابل را که دروازه کربلا خوانده می‌شود دفع کردند که با شهادت یک رزمنده الحشد الشعبی همراه شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹ 25 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، تیپ ۴۷ فرماندهی عملیات الجزیره الحشد الشعبی از ناکام گذاشتن نفوذ عناصر داعش در منطقه «جرف النصر» در شمال استان «بابل» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، منابع الحشد الشعبی اعلام کردند که واحدی از نیرو‌های تیپ ۴۷ الحشد الشعبی با یک باند تروریستی از بقایای گروهک تروریستی داعش در منطقه جرف النصر درگیر شد که قصد داشت وارد مناطق آزاد شده جرف النصر شود.

بنا به اعلام منابع الحشد الشعبی، این درگیری به شهادت یکی از رزمندگان تیپ ۴۷ الحشد الشعبی منجر شد؛ اما فرماندهی عملیات الجزیره الحشد الشعبی همچنان همه مناطق در جرف النصر را تحت تسلط خود دارد و کار اطلاعاتی در انتقال اطلاعات پیشگیرانه برای ممانعت از بروز چنین تلاش‌هایی از سوی تروریست‌های داعش ادامه دارد.

نیرو‌های الحشدالشعبی در مدت اخیر چندین عملیات نفوذ گروهک تروریستی داعش به منطقه جرف النصر را خنثی کردند.

جرف النصر در شمال استان بابل و جنوب بغداد که قبل از آزادی از چنگ داعش «جرف الصخر» نامیده می‌شد، شهری راهبردی برای دسترسی و ورود به کربلای معلی است و از همین رو «دروازه کربلا» خوانده می‌شود.

جرف الصخر در مهر ماه ۹۳ و طی عملیاتی با نام «عاشورا» به فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی آزاد شد.

جرف النصر برای دولت عراق و دستگاه‌های امنیتی آن از اهمیت راهبردی برخوردار است، به ویژه اینکه در ماه محرم و صفر هر سال این مناطق محل تردد صد‌ها هزار نفر از شیعیان به استان‌های جنوبی به ویژه کربلای معلی در ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع) است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار