خودرو کی مثبت می شود؟

نماد خودرو حدود دو هفته‌ای است که روند نزولی را طی می‌کند و امروز ۳ دی ۹۹ نیز با حجمی نزدیک به یک میلیارد سهم و با پایانی منفی ۱.۱ درصد منفی بسته شد. خودرو تا کی منفی خواهد بود؟ نقطه مناسب ورود به این سهم کجاست؟
کد خبر: ۱۰۲۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 23 December 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، خودرو معاملات امروز ۳ دی ۹۹ را در ادامه جو مثبت روز گذشته در گروه خودرو، خوب شروع کرد، اما کم کم با آمدن خبر‌های نه چندان خوب در مورد موانع سر راه آزادسازی قیمت خودرو به سمت منفی پیش رفت و در پایان با حجمی نزدیک به یک میلیارد سهم و با پایانی منفی ۱.۱ درصد منفی بسته شد.

حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال خودرو در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران خودرو باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟

تحلیل نماد خودرو، خودرو کی مثبت می شود؟

تکنیکال خودرو
 
 

سهم در دو هفته گذشته با ورود به فاز نزولی با کاهش حجم معاملات همراه بوده است که خبر خوبی برای خودرو نیست. از طرفی دیگر با از دست دادن سطح فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر بر روی ۳۷۰ تومان دومین سیگنال بد برای سهم بود که امروز نیز با پول بک به آن و منفی شدن کندل امروز ۳ دی ۹۹ ادامه فاز نزولی تا رسیدن به حمایت ۳۰۰ تومانی را تائید کرد.
کانال رسم شده در تصویر فرض شده می‌باشد. به این معنی که فرض می‌کنیم قیمت طی هفته آینده به محدوده روانی ۳۰۰ تومان که حمایت هندسی سهم نیز محسوب می‌شود، برمی گردد. با این حساب دو نقطه تماس در سقف کانال بدست می‌آید و می‌توان گفت که کانال فرضی از اعتبار کافی برخوردار است. پس نقطه مناسب برای ورود به سهم در محدوده ۳۰۰ تومان ارزیابی می‌شود که همزمان به کف کانال فرضی رسم شده نیز می‌رسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل