بازدید 12718
۷
آیا داور اجازه دارد ۳دقیقه بعداز اعلام گل، آن را بدون داور ویدیویی مردود کند؟

استفاده غیررسمی از VAR در رفسنجان بنفع سپاهان!

دومین گل خورده زردهای اصفهان با تصمیم عجیب داور ملغی شد. آیا داور اجازه دارد ۳دقیقه بعداز اعلام گل، آن را بدون داور ویدیویی مردود کند؟
کد خبر: ۱۰۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 22 December 2020

تیم سپاهان امروز موفق شد در خانه مس رفسنجان، این تیم تازه لیگ برتری شده را ۲-۱ شکست دهد اما این پیروزی برای شاگردان محرم نویدکیا، خیلی هم آسان به دست نیامد و با اتفاقات عجیبی همراه بود.

 

پس از این که در دقیقه ۲۴ یک پاس به عقب سبب شد تا مرجان زاده ضربه غیرمستقیم در محوطه جریمه بگیرد، صحنه مشکوک داوری رخ داد. در دقیقه ۳۰ این موقعیت برای رفسنجانی‌ها را آذرباد برای سجاد آشوری کاشت که شوت او پس از برخورد به مدافع سپاهان و در ادامه دست مسیح زاهدی، با شوت پای چپ مهرداد رضایی تبدیل به گل شد، اما مهدی مرجان‌زاده داور مسابقه پس از مشورت با داور چهارم و کمک داور دوم و پس از دو دقیقه و نیم، از تصمیم خود صرف نظر و گل مس را مردود اعلام کرد. 

 

 

 

این در حالی است که بازیکنان سپاهان توپ را در وسط زمین کاشته بودند و منتظر آغاز بازی بودند اما یک کشمکش عجیب در نهایت منجر به تغییر در تصمیم داوری شد.

 

باشگاه مس رفسنجان این تصمیم را «غیرقانونی» می‌داند؛ آن ها اعتقاد دارند که داور امکان تغییر در تصمیمش را نداشت و حتی اگر اشتباه هم بوده باشد، همانطور که باقی اشتباهات در تمام مسابقات لیگ برتر تغییر نمی‌کنند، این تصمیم هم نباید عوض می‌شد. چرا که در فوتبال کمک داور ویدیویی وجود ندارد.


 

البته پیش تر در ورزشگاه فولاد شهر و بازی ذوب آهن نیز مشابه این اتفاق رخ داده بود و داور پس از تماشای صحنه از طریق تلفن همراه، تصمیمش را تغییر داده بود.

 

 

 

صحنه برخوردتوپ با دست مسیح زاهدی درحالیکه کتف مدافع مس بسته است.

 

 

توپ وسط زمین کاشته شده که از طریق ارتباط رادیویی به داور چیزی گفته می شود.جالب اینکه کمک داور دوم زاهدی که به صحنه مسلط بوده چیزی به داور نگفته است.

 

 

صحبت مرجان زاده با کمک داور اول(میزرابیگی)که از صحنه دور بود.

 

 

خانبان، ناظر داوری ناگهان به صحنه اضافه می‌شود و چیزی به داوران می‌گوید.

 

 

پایان مشورتها این بار با کمک داور دوم که قبلا نظری روی صحنه نداشت . داور بعد از این مکالمه گل مس را رد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تیم سپاهان هست دیگه و باید با این داوران بین المللی ؟؟؟پیروز مسابقه میشد.
سپاهانی ها داوران را نمک گیر کرده بودند
در قوانین جدید داوری هر گونه برخورد توپ به دست یا دست به توپ میخواهد عمد باشد یا غیر عمد هند منسوب میشود
واقعا تهوع آوره این فوتبال....
استفاده غیررسمی از VAR در رفسنجان بنفع انصاف و حقیقت!
تمام بازی ها باید سعی شود عادلانه برگزار شود و فقط یک داور توان تغییر تنتیجه را نداشته باشد هر بازی حدود 2 گل دارد و صحت هر گل (اگر مشکل داشته باشد) در 2 دقیقه زمان توسط ناظران و فیلم بازی قابل بررسی است که زمان زیادی برای 90 دقیقه نمی باشد این به نفع تیم های شهرستانی است
فوتبال ایران پر از فساده!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل