شپنا صعودی خواهد شد؟

شپنا امروز ۲۹ آذر ۹۹ را خوب آغاز کرد، اما خیلی زود به عادت همیشگی خود به بازه منفی وارد شد و تا پایان وقت بازار امروز همچنان منفی ماند. آیا سیگنال خرید شپنا صادر شده است؟ در روز‌های آینده بورس این سهم پالایشی چه روندی را طی خواهد کرد؟
کد خبر: ۱۰۲۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 19 December 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شپنا امروز ۲۹ آذر ۹۹ را خوب آغاز کرد، اما خیلی زود به عادت همیشگی خود به بازه منفی وارد شد و تا پایان وقت بازار امروز همچنان منفی ماند. امروز در حدود ۴۶۰ میلیون برگه سهم شپنا معامله شد و در پایان با ۲.۷ درصد منفی سهم بسته شد این درحالی بود که قیمت آخر سهم پایین‌تر از پایانی بود و این بدان معناست  که به احتمال زیاد شپنا فردا کار خود را از بازه منفی آغاز خواهد کرد.

حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال شپنا در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران شپنا باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟

پیش بینی قیمت شپنا در روز‌های آینده بورس

شپنا

سهم در مدت سه سال گذشته درون یک کانال بلندمدت مطابق تصویر بالا قرار داشته است و در این مدت بار‌ها به سقف و کف و حتی به خط میانی کانال واکنش نشان داده است. آخرین باری که قیمت به یکی از این سطوح واکنش نشان داده بود حدود یک ماه پیش بود که قیمت بر روی خط میانی کانال قرار گرفت و با واکنش مثبت بازار تا ۵۰ درصد بالاتر هم رشد کرد و از آنجا دوباره با فشار فروش همراه شد. بار دیگر قیمت در حال رسیدن به خط میانی کانال در قیمت ۱۴۰۰ تومان می‌باشد.

در این محدوده خط روند صعودی در اندیکاتور RSI همچنان محفوظ است و به شرط اینکه این محدوده ۱۴۰۰ تومان از دست نرود می‌توان به برگشت قیمت تا محدوده ۲۰۰۰ تومان امیدوار بود. البته حد ضرر سهم بر روی کف قبلی در ۱۲۷۰ تومان قرار دارد که حتما باید رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار