بازدید 72511
۸

آزادراه ساحلی در مازندران ایجاد می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ایجاد آزادراه ساحلی چالوس - غرب استان مازندران گرفته شد و می تواند سبب ایجاد تحول در صنعت حمل و نقل استان شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 18 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد اسلامی پنجشنبه در تماس تلفنی برنامه جهش تولید با موضوع حمل و نقل با بیان اینکه مازندران یکی از کانون‌های حمل و نقلی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: بخش حمل و نقل مازندران از بخش‌های کوشا، مؤثر و تأثیرگذار در صنعت کشور بوده است.

وی با عنوان اینکه مازندران در بخش کریدور شرقی و شمال - جنوبی، حمل و نقل دریایی سهم قابل ملاحظه‌ای دارد، افزود: بندرامیرآباد یک نقطه حمل و نقل ترکیبی محسوب می‌شود و این بندر به خط و اسکله رو- رو متصل شده است.

وی ادامه داد: حمل و نقل ترکیبی یکی از حلقه‌های مفقوده گذشته بود و امروز از خط کشتیرانی بهره مند هستیم و از تجار و بازرگانان تقاضا داریم از خط کشتیرانی دریای خزر که دارای کانتینرهای یخچال دار است برای صادرات محصولات مختلف از جمله شیلاتی استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل زیرساخت‌های جاده و حمل و نقلی استان مازندران با بیان اینکه کریدور آزادراهی در مازندران برای ما دارای اهمیت است، افزود: آزادراه تهران - شمال از کارهای بزرگ و تاریخی بود که بخشی از آن در سال قبل افتتاح شد.

اسلامی یادآور شد: همچنین بخشی از منطقه دو آزادراه تهران- شمال و باند دوم جاده هراز افتتاح می‌شود و این مسیرهای دستیابی به تهران و آزادراه کنارگذر جنوبی تهران به طول ۱۷۰ کیلومتری حلقه تسهیل سازی کریدورهای ارتباطی به شمار می‌رود.

وی گفت: استان مازندران دارای شش میلیون تن محصول تولیدی بوده و از نظر یک کانون لجستیکی ممتاز محسوب می‌شود و مازندران جزو شریان‌های حیاتی کشوری به حساب می‌آید و توجه ویژه ای به آن می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان آزادراه ساحلی در مازندران پیگیری می‌شود، گفت: مجوز احداث آزادراه ساحلی چالوس به غرب استان گرفته شد و آزادراه قائمشهر به شرق مازندران نیز در دست پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
وقتی دارن 100 متری ساحل برج میسازن دیگه جایی توی خشکی واسه ساخت راه جدید نمیمونه
خط ساحلی دریای خزر باید آزاد شود.
متاسفانه زیبایی ساحل فقط منحصر به ویلا داران حقیقی و حقوقی که ساحل را اشغال کرده اند شده است.
ما آزاد راه نمیخواهیم



شما فقط لطف کنید جلوی دست اندازهای تو جادهها رو بگیرید
تا این دست اندازها رو ترمیم کنید عمر این دولت هم بسر خواهد رسید


و ما یه نفس راحتی خواهیم کشید


البته اگه کرونا بزاره
چهار تا درخت مونده تو جنگل رو هم با ازادراه قطع کنین سیاست زمین سوخته تکمیل شه.
40 ساله آزاد را شمال تموم نشده بعد آزاد راه ساحلی میخواییم بزنیم.
سما حالا اگر توانستید جاده ساحلی احداث کنید جاده دریائی پیشکشتان
جوک‌شب یلدا
آخه خجالت نمیکشید؟؟؟
همون آزادراه تهران شمال 30 ساله تموم نشده
یه پروژه 20 کیلومتری 15 ساله تموم نشده و هزاران طرح
حالا باز اومدید گنده گوزی جدید؟؟؟؟
سلام ،غرب مازندران اینده بسیارروشنی داردوبعدازافتتاح فازدوم ازادراه تابهار۱۴۰۰دیگه ازتهران تاچالوس رادرعرض یک ساعت ونیم میشودطی کردویه جورایی میشودشمال تهران وبااجرای طرحهای جدیددیگه مثل همین ازادراه نوارساحلی ومنطقه ازادکه تصویب وتاییدشد ملکهای غرب مازندران ازارزش بالایی برخوردارشده وطبق نظرکارشناسان ومصاحبه چندماه پیش اقای عظیم زاده ،سال دیگه قیمت ملکهای غرب مازندران مخصوصاًازمحدوده نور،نوشهر،چالوس،نمک ابرود،متل قو،تاتنکابن ورامسرکه فرودگاهش هم بین المللی شده است به ۱۰برابرقیمت فعلی خواهدرسید.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی