بازدید 12929
۴

ورود مجلس به اخذ مالیات از خانه‌های لوکس

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای اخذ مالیات از خانه‌های لوکس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 17 December 2020

به گزارش تابناک، ابراهیم رضایی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «طرح مالیات بر خانه‌های خالی در شورای نگهبان تأیید شد. این گام اول مجلس یازدهم برای تنظیم و کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها و کاهش فاصله طبقاتی بود. طرح مالیات بر خانه‌های لوکس (املاک گران‌قیمت) هم کلید خورده است.»

روز گذشته عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت که طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم موسوم به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی پس از انجام اصلاحات از سوی مجلس در جلسه چهارشنبه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
طرح مالیات از خانه های لوکس هرگز تصویب و اجرا نخواهد شد چون این خانه ها برای مردم عادی نیستند در طرح مالیات بر خانه های خالی با معاف کردن شهرهای کمتر از 100 هزار نفر تمام خانه ها و ویلاهای لوکس را در شهرهای شمالی و شهرهای اطراف تهران از مالیات حذف کردید همیشه مردم عادی هدف طرح های مالیاتی و جریمه شما هستند
یاد حرف‌های اون مجری خانم محترم می افتیم که فرمودند
هرکسی نمی‌خواد می‌تونه ازایران جمع کنه و بره
واقعا آدم تاسف میخوره برای این همه ضعف دانش اقتصاد در این مجلس . این طرح نه تنها موجب کاهش قیمت نمیشه بلکه به خاطر تحمیل مالیات قیمتها از شش ماه دیگه افزایشی میشه و از طرفی اقتصاد ساخت مسکن متوقف خواهذ شد و باعث خروج سرمایه ها از بازار مسکن و کمبود بیشتر آن از دو سال آینده خواهد شد. اثرات این طرح بقدری شدید خواهد بود که سه سال دیگه حتما لغو میشه
خوب تکلیف ماها که پنجاه ساله توی یک خونه اقامت داریم و اون موقع ها ملکمون گران قیمت نبوده ولی حالا میلیاردی شده،چی میشه. من یک حقوق بگیر بازنشسته ام که باید بگم از بد روزگار ملکم میلیاردی شده.جوونی از تهرون بخاطر گرانی ملک فرار کردیم رفتیم لواسان ، حالا اینجا خیلی می ارزه،حالا باز هم می خواهید فراریمون بدین یه طرف دیگه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست