بازدید 8161
۱

ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق و احتمال قطع گاز

فرماندار بافق از ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق و احتمال قطع گاز در شهرستان بافق و بهاباد خبرداد و از مردم خواست به منظور جلوگیری از افت فشار گاز صرفه‌جویی کنند.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ 15 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدمهدی طلایی مقدم در گفتگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار کرد: با توجه به حادثه ترکیدگی لوله اصلی جریان گاز شهری در مسیر بافق، امشب احتمال قطع چند ساعته گاز شهری وجود دارد؛ لذا شهروندان به منظور جلوگیری از افت فشار و قطع گاز در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و تمهیدات لازم را برای آماده سازی وسایل گرمایشی غیرگازسوز داشته باشند.

وی با بیان این‌که عوامل شرکت گاز مشغول اصلاح و تعمیرات خط و رفع مشکل ایجاد شده هستند، افزود: با توجه به وسعت حادثه ایجاد شده، تعمیرات تا نیمه‌های امشب ادامه دارد.

محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد نیز به خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد قطع گاز در هیچ نقطه از این شهرستان نبوده ایم، اما پایداری این شرایط بستگی به میزان مصرف و رعایت مردم دارد.

وی افزود: اگر در شهر حتی پس از ترمیم لوله گاز، قطعی گاز داشته باشیم، شرکت گاز برای وصل مجدد آن باید کنتور‌ها را یکی یکی چک کند و این فرآیند مستلزم اختصاص زمان خاص خود است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سلام .‌از ساعت ۱۸ روز حادثه گاز کل شهرستان قطع شده و ظاهرا تا ظهر روز بعد ادامه داره . قطع گاز هیچ ربطی به میزان مصرف مردم‌ نداشت . همون اول حادثه گازو قطع کردن . کلا مسئولین دوست دارن بگن ما خوبیم و مشکلات از خود مردمه . الان ساعت ۷ صبح سه شنبه هست و از گاز خبری نیست . چشم گازی باشه ما تو مصرفش صرفه جویی میکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی