بازدید 8122
۱

مشاور ترامپ: انتقال قدرت مسالمت‌آمیز خواهد بود

مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه در مصاحبه‌ای تاکید کرد که انتقال قدرت در کاخ سفید به صورت مسالمت‌آمیز صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۹ 08 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «لری کودلو» مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه اطمینان خاطر داد که انتقال قدرت در کاخ سفید در روز ۲۰ ژانویه به صورت مسالمت‌آمیز صورت خواهد گرفت.

وی در مصاحبه‌ای ویدیویی گفت: «من می‌دانم که انتقال قدرت به صورت مسالمت‌آمیز خواهد بود. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که (ترامپ) درباره مراسم تحلیف چه کاری خواهد کرد. این کاملا به وی بستگی دارد.»

کودلو در این مصاحبه که بخش عمده آن به مباحث اقتصادی اختصاص داشت گفت که اقتصاد آمریکا در حال بازیابی خود بوده و دولت و نمایندگان مجلس در حال دستیابی به توافقی درباره بسته کمک‌های دیگر به آسیب دیدگان از همه‌گیری کرونا هستند.

در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد، برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال در مقابل ۲۳۲ رأی ترامپ پیروز شده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزد‌های انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن‌ها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است، مطرح کرده است، اما این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

وی بامداد روز گذشته نیز در سخنانی گفت: «انتخابات ریاست‌جمهوری تقلبی بود، ولی ما آن را پیروز می‌شویم و به زودی به دیوان عالی می‌رویم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید با ادعای اینکه تلاش‌هایی نیز برای تقلب در انتخابات مجلس سنا در ایالت جورجیا رخ داده، اظهار داشت: «دو کرسی سنای ایالت جورجیا نباید با تقلب همراه شود».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینجوری که ترامپ شیطان صفت به قدرت چسبیده فکر نمی کنم انتقال قدرت بدون گریه و زاری و شیون ترامپ امکان پذیر باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر