بازدید 6229

کشته شدن یک معترض در تظاهرات مخالفان نتانیاهو

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، در جریان تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو یکی از معترضان به سیاست‌ها وعملکرد وی کشته شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 06 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای جروزالم پست، «درُر سوفر» معترض ۸۲ ساله ای است که توسط یک خودرو متعلق به طرفداران نتانیاهو مورد اصابت قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

براساس این گزارش، سوفر که پدر مدیر شعبه شرکت فیسبوک در فلسطین اشغالی است، شامگاه شنبه در منطقه «کریات اُنو» تل‌آویو در تظاهرات علیه نتانیاهو شرکت کرده بود.

این گزارش می افزاید، پلیس راننده خودرو را که یک زن جوان ۲۰ ساله است دستگیر کرده و در حال بازجویی از او است.

در همین حال پایگاه خبری معا فلسطین گزارش داد، پلیس رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات شنبه شب علیه نتانیاهو در قدس اشغالی دستکم ۲۰ معترض را دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، صدها نفر از معترضان در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع و خواستار برکناری او از قدرت شدند.

کابینه نتانیاهو به سبب سوء مدیریت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، زیر تیغ تیز انتقادهای شدید ساکنان سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، به طوری که این رژیم در مقایسه با جمعیت، دارای یکی از بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در جهان است و تلاش های کابینه تاکنون برای کاهش میانگین مبتلایان به ویروس کرونا ناکام مانده است.

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های گوناگون فساد وی همچنین سبب شده محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را برعهده دارد، به شدت کاهش یابد.

نتانیاهو تنها نخست وزیر صهیونیستی است که در تاریخ نامشروع این رژیم در طول دوران حکمرانی‌اش متهم به جرایمی مانند فساد و اختلاس است.

وی به همراه همسرش به اتهام فساد چندین بار تحت بازجویی قرار گرفته، پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «۲۰۰۰»، «۳۰۰۰» و «۴۰۰۰» معروف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی