تکنیکال «تپمپی» چه می گوید؟

تپمپی از جمله نمادهایی است که مدت ها در صف فروش قفل بود. این نماد در طی چند روز گذشته حجم خوبی خورده است. به لحاظ تکنیکال وضعیت تپمپی چگونه است؟
کد خبر: ۱۰۱۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 01 December 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تپمپی بخش عمده معاملات امروز را در محدوده منفی 5 الی 4 درصد پشت سر گذاشت به طوری که حجم خوبی در ادامه حجم های خوب دو روز گذشته خورد. در پایان معاملات امروز تپمپی با 4.2 درصد منفی بسته شد.

تپمپی تقریبا بیشتر مسیر اصلاحی خود را قفل در صف فروش بوده است، از این رو حجم زیادی در این مسیر معامله نشده است. البته در چند روز گذشته تپمپی با حجم های بسیار خوبی مورد معامله قرار گرفته است و این اتفاق باید رخ می داد تا فشار فروش ناشی از قفل بودن در صف فروش از سهم تخلیه می شد.

حالا پرسش این است که آیا به لحاظ تکنیکال تپمپی در موقعیت مناسبی جهت ورود قرار گرفته است؟ سهامداران تپمپی باید همچنان سهامداری کنند یا از این سهم خارج شوند؟

تحلیل تکنیکال «تپمپی» چه می گوید؟

تکنیکال «تپمپی» چه می گوید؟ بخریم یا نخریم؟
 
 

با بررسی نموداری سهم متوجه خواهیم شد که قیمت درون یک کانال صعودی از ابتدای سال 97 در حال رشد بوده است که طی اصلاحی که از چند ماه گذشته تاکنون درگیر آن بوده است از این کانال صعودی خارج شده و در جایی که حمایت هندسی سهم بر روی 3250 تومان قرار دارد با واکنش مثبت بازار روبرو شده و توانسته است که دوباره به کف کانال صعودی که اخیرا از آن خارج شده است پول بک بزند.

در گام اول بعد از تست کف کانال صعودی که از دست داده  دوباره به روند منفی برگشته است که امید می رود مجدداً در محدوده حمایت هندسی گفته شده در 3250 تومان حمایت شود. اگر به هر دلیلی تپمپی این سطح را نیز از دست بدهد حمایت بعدی مطابق تصویر بر روی 2400 تومان قرار دارد.

در هر صورت گذشت قیمت از محدوده مقاومتی تلاقی بین خط روند نزولی و کف کانال صعودی که از دست داده است در 3800 تومان مسیر صعود را برای قیمت احتمالا تا حوالی 5000 تومان باز خواهد کرد.

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان