بازدید 18019
۷

اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور

با توجه به پیامد‌های ترور شهید محسن فخری زاده، اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در این حادثه، تنها نشان دهنده افسار گسیختگی تل‌اویو است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 01 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، با وجود محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی در جهان حتی از جانب مجامع بین المللی و متحدان غربی و منطقه‌ای رژیم صهیونیستی؛ یک مقام رژیم صهیونیستی بر دست داشتن این رژیم در این عملیات تروریستی اذعان کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، در نخستین اذعان رژیم صهیونیستی به جنایت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی, یک مسئول اطلاعاتی این رژیم به روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گفت: کشورهای جهان باید از تل آویو به خاطر ترور فخری زاده تشکر و قدردانی کنند. اسرائیل در صورت لزوم تدابیر و اقدامات بیشتری را علیه برنامه هسته ای ایران اتخاذ خواهد کرد.

این روزنامه آمریکایی همچنین به نقل از "بروس ریدل" از مسئولان سابق سازمان جاسوسی آمریکا گزارش داد: اسرائیل از روابط قوی خود با کشورهای همسایه ایران مانند جمهوری آذربایجان برای نظارت و به خدمت گرفتن مزدوران استفاده کرده است.

الجزیره گزارش داد: "مایک مولن" رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام بی سی آمریکا به نقش اسرائیل در ترور فخری زاده اذعان و پیش بینی کرد تنش ها در منطقه در پی ترور فخری زاده افزایش یابد.

همزمان حساب کاربری مهدی مجید نویسنده و روزنامه نگار عضو مجمع جهانی صهیونیسم ضمن انتشار ویدئویی در توضیح آن نوشت: ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل از مرزهای سوریه و اسرائیل(فلسطین اشغالی) بازدید کرد و به سربازان گفت: رسالت ما مشخص است. ما با قدرت مناسب علیه استقرار نیروی های ایرانی در سوریه و هدف قرار دادن ایران در خاک این کشور (سوریه) و نیز هدف قرار دادن شبه نظامیان وابسته به آن در کشورهای عربی -هر وقت که لازم باشد- ادامه می دهیم.

اذعان به این جنایت و ادامه آن در اینده در حالی صورت می‌گیرد که حتی سازمان ملل و متحدان غربی و منطقه‌ای این رژیم این عملیات تروریستی را محکوم کرده اند.

استفان دوژاریک سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد ملل در واکنش دوباره به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور گفت : ما هرگونه ترور را محکوم می کنیم.

حتی امارات متحده عربی پیش گام در سناریو خیانت به آرمان فلسطین با عنوان "عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی" هم ترور محسن فخری زاده دانشمند برتر هسته ای ایران را جنایتی بی شرمانه خواند و آن را محکوم کرد.

اما به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی از ترس و هراس نهادهای امنیتی این رژیم از واکنش احتمالی ایران به ترور شهید محسن فخری زاده و هدف قرار گرفتن صهیونیست هایی که به بحرین و امارات سفر می کنند، پرده برداشت.
روزنامه یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داد بیش از 50 هزار نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی برای گذراندن عید "حنوکا" در دبی روادید سفر به امارات رزرو کرده اند, ولی برخی آنها در پیام به شرکت های گردشگری درباره خطرات این سفر ابراز نگرانی کرده اند. این روزنامه افزود احتمال توقف سفر از سرزمین های اشغالی به امارات در حال افزایش است.

همانطور که ملاحظه میگردد جهان و منطقه از سویی شاهد اذعان مقامات صهیونیستی به دست داشتن این رژیم در ترور شهید محسن فخری زاده است از سوی دیگر شاهد محکومت این عملیات تروریستی از جانب متحدان تل‌اویو و هراس و وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از واکنش‌های جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی. آیا این تحولات نشانه رفتار جنون آمیز مقامات رژیم صهیونیستی نیست؟ آیا زمان آن فرا نرسیده است که جهان فکری برای این رژیم افسار گسیخته کند؟

هر چه هست این افسار گسیختگی احتمالا ریشه تنها در یک چیز دارد و آن اوضاع بحرانی دولت نتانیاهو در اراضی اشغالی و یا شکنندگی بیش از بیش اوضاع این رژیم در منطقه و جهان.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷
ریشه در قدرت آنها و دست خالی ما دارد
آمریکا برای ایران شرط گذاشت!
گزینه مشاور امنیت ملی «جو بایدن» می‌گوید اگر ایران به تعهداتش بازگردد و با حسن نیت، آماده انجام مذاکرات بعدی باشد بایدن نیز آماده است همان کار را انجام دهد.!!!
این نتیجه نشان دادن ذوق واشتیاق فراوان برای مذاکره با دولت بایدن و بزبان اوردن جملاتی نظیر« هیچکس حق فرصت سوزی ندارد» هست
ببینیم این بار میخواین چیکار کنین...منتظر انتقامیم...
اسرائیل چهل سال قبل هم در عملیات اپرا جلوی دست یابی صدام به بمب هسته ای را گرفت
من هیچ نوع اذعان به ترور توسط مقامات اسرلئیل ندیدم مقام سابق سیا چه ربطی به اسرائیل داره؟!؟ ببینید کی اینکارو کرده صداشو در نمیاره
خب این گوی و این میدان. کسانی که حنجره شان را برایمحو اسراییل پاره میکردن بیان میدان.
انتقام از لحاظ عقلی واجب است اما به موقع و قوی و موثر ،باید اهداف کاملا ارزنده باشند ... اهداف باید از اشخاص بسیار نخبه باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار