بازدید 23899
۴

غریب‌آبادی: متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در واکنش به شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشورمان تصریح کرد که متهم این ضایعه مشخص است.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 28 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کاظم غریب آبادی روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:‌ در یکی از جلسات مجازی وین حضور داشتم که از ترور و شهادت فخری زاده مطلع شدم. خبری شوکه کننده بود. این شهید بزرگوار را بیش از ٢٠ سال است که می شناسم. در کار بسیار جدی و اهل عمل بود و در پیشبرد امور، اهل مسامحه نبود. دانشمندی پرتلاش بود که فعالیتش محدود به یک یا دو حوزه نبود. برای اعتلای صنعت دفاعی و تقویت توان کشور در حوزه پدافندی، اقدامات بسیاری انجام داد.

وی با بیان اینکه «جوانان و مردم ما باید این سرمایه های ملی را بشناسند» افزود: از وزارت دفاع و صدا و سیما درخواست می کنم تا این شهید عزیز را تا جایی که امکان دارد، بیشتر به جامعه معرفی کنند.

سفیر کشورمان افزود: قطعا مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه «متهم اصلی نیز مشخص است» افزود: اینجانب به سهم خود، این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی، صنعت دفاعی، همسر و فرزندان گرامی این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

فخری زاده از دانشمندان کشورمان عصر امروز در حمله تروریستی در منطقه آبسرد استان تهران به شهادت رسید.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم اسرائیل در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا استانداردهای دوگانه شرم آور خود را پایان دهند و این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز از شهید فخری زاده به عنوان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی یاد کرد و افزود: دشمن هر جایی که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود آنجا را هدف قرار می‌دهد و وزارت دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر همواره مورد نظر و تهاجم دشمن بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
پاسخ ایران چه خواهد بود؟
بازرسان آژانس اخراج باید گردند
اقای غزیب ابادی اگر متهم مشخص شد باعلی انتقامش را بگیرید ولی توروخداازاون انتقام سخت نباشد
این حرفها فایده ندارد. چرا با حفاظت بیشتر و دقیق تر جلوی اتفاق گرفته نشد و حالا حرف انتقام است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر