بازدید 29155

اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰

اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 24 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی در گفت‌وگویی با اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: خودم را یک عنصر کاملا ملی و انقلابی و فردی می‌دانم که آنچه تا به امروز برایم مهم بوده، در اختیار گذاشتن ظرفیت فکری، اجرایی و ذهنی خودم برای پیشبرد اهداف و منافع نظام و انقلاب بوده است.

وی توانمند کردن جامعه، تقویت زیرساخت‌های قدرت و بالا بردن شأن و منزلت کشور ملت و کشورم در صحنه جهانی را از جمله موضوعاتی اعلام کرد که تا به امروز به دنبال آن بوده است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی خاطر نشان کرد: من به گرایشات سیاسی به این معنا که بگویم از جریانات سیاسی متعارف امروز جامعه و اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستم، حتما وابستگی ندارم، بلکه به اصل اصیل و اصالت انقلاب معتقدم چون برخواسته از ناب خواسته‌ی مردم است؛ به این باور دارم و سعی میکنم این تفکر را نمایندگی کنم و فکر میکنم که قادرم یک فضا اجماع، تفاهم و گفت‌وگو در سطح ملی و یک فضای گفت‌وگوی از موضع قدرت و عزت با خارج فراهم کنم و از آن طرف هم بستر حضور همه کسانی که در موضع و عزم و اراده خدمت به جامعه و کشور هستند را فراهم کنم.

سردار دهقان اظهار کرد: باید از فضای سنتی حاکم بر اداره و تصمیم‌گیری مان فاصله جدی بگیریم و به فضایی جدید وارد شویم و نظام اداری سالم و کارآمدی را که در خدمت توسعه کشور باشد فراهم کنیم و ان شاءالله بسیج تمام امکانات در قالب یک سازمان و ترتیبات صحیح برای پاسخ به نیازهای فوری، میان مدت و بلند مدت کشور و به عبارتی قرارگرفتن در یک مسیر رشد و توسعه با کمترین هزینه و کمترین پیامدهای غیر قابل قبول یا نا مطلوب را دنبال خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه فصل مناقشات و جدال سیاسی در این کشور تمام شده است، گفت: فکر می‌کنم جریانات سیاسی امروز به این عقلانیت رسیده‌اند که آنچه که مهم است پیگیری خواسته‌های مردم قبل از پیگیری خواسته های حزبی و گروهی است؛ اگر این عقلانیت شکل بگیرد، به اعتقاد من می‌توانیم وارد دوران جدید در عرصه اداره و سیاست و حکمرانی شویم که آن چیزی است که من دلم می خواهد اگر ملت اقبال کردند آن را اجرایی کنم و فکر می کنم این همان خواسته ی مرکزی مردمی است که انقلاب کردند و پای آن ایستاده اند و علاقه مند هستند که نظامشان قوی و عزیز باشد و خودشان در درون نظام احساس عزت و افتخار کنند؛ این مظلوم ملت ماست و باید به این فضا دامن زده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۳۱
عالیییییییییی
بولومبرگ قبلا اعلام کرده بود
خیلی خوبه. انشالله رای بیاره
با چند نفر رقابت می کنی؟
چند نفر رای میدن؟ یا به عبارتی چند نفر می خوان رای بدن؟
اگه هم تایید صلاحیت بشی چندتا رای میاری؟ پیش بینی ت چطوریه؟
یک رأی پیش من داری!
توهمانی که می خواهم. خداراشکر که هستید و کاندید هم می شوید .
سرهنگ ، سرتیپ ، سردار ..... فزقی نداره
ما که شرکت نمی کنیم ! راحت میتونید با 10-12 میلیون رای انتخاب بشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
میلیون رای؟!!!!!10 -12
ناشناس
| France |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
اونا هم همین رو میخوان که شما شرکت نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
فرق میکنه فرق میکنه نظامی ها بشدت ارمان گرا و بدور از واقعیتند و بر حرفهایشان پافشاری بهر قیمتی پافشاری میکنند جامعه جهانی این روشهها را نمی پذیرد و ما بیشتر منزوی میشویم
دقیقا، رای بی رای
ایشون چی فکر کردن؟ دیگه چیزی نمونده که دست سپاه نباشه. دولت در سایه سپاه حالا از پشت پرده داره میاد بیرون و این حرکتها برای سپاه آسیب بیشتری هست و منجر به فاصله بیشتر مردم از این نیروی نظامی خواهد شد.
امام خمینی (ره):
همه دنیا که دنبال این هستند که ارتششان از امور سیاسی کنار باشد آنها یک چیزی می فهمند که می گویند این را؛ ما که می خواهیم که سپاه و ارتش جند الله باشند و دسته بندی نداشته باشند و جهات سیاسی را کنار بگذارند برای اینکه اگر جهات سیاسی و مناقشات سیاسی در سپاه رفت و در ارتش رفت، باید فاتحه این سپاه و ارتش را ما بخوانیم. (صحفه امام، ج 19، ص 11)
تعداد نظرات غیر قابل انتشار چی میگه ؟
یک مصاحبه از این فرد دیدم با یک خبر نگار خارجی هر چی خبرنگار سئوال ازش پرسید دریغ از یک جواب درست و حسابی آدم واقعا تعجب می کنه از این افراد شما که در حد ابتدایی هم اصول مدیریت را بلد نیستید چرا می خواهید کاندیدا شوید؟
رای بی رای
کت وشلوار بهت میاد !!
از قبل می دونستیم که قراره ایشون بیاین و مسئله مهم اینه که فرقی به حال ما نمی کنه . رای بی رای
مردم باید خیلی نادان باشند بخوان دوباره بیان پای صندوق مگه خودتون به خودتون رای بدید
اصلا ورود به سیاست برای افراد نظامی باید ممنوع باشد چون در آینده خطرات زیادی برای مملکت خواهد داشت
به به سالی که نکوست از بهارش پیداست. معلومه یک‌ انتخابات کاملاً ازاد و دمومراتیک از نوع هزاره سوم در پیش داریم. ما که رای نمیدیم ولی مبارکتون باشه.
معمولا کسانی که رای نمیدن بیشتر اصلاحاتی هستن که خب عدم رای دهی شون اتفاقا به نفع مملکته چون انقلابی های نترس و جسور راحت تر میان بالا وامور رو دست میگیرن
ازنظرات دوستان شاد شدم...
با لباس نظامی خوش قیافه تری سردار...کت و شلوار بهت نمیآد...! آلوده میشی سردار...!
با دو ، سه درصد رای مشارکت میگن حماسی دیگر....
کشور در بست (از نظر اقتصای، تولیدی، صنعتی، نظامی ، سیاسی وووووو )در اختیار سپاه پاسداران.
برای انتخابات آینده می خواهند شور و شوق و رقابت ایجاد کنند تا مردم را پای صندوق بکشند. بین زنان و مردان با کاندید شدن یک خانم. بین نظامی و غیر نظامی با کاندید شدن یک نظامی. بین روحانی و غیر روحانی. بین جوان و مسن و....ولی تا اصلاحات ساختاری اساسی( نه اصلاحات رایج) صورت نگیرد، رای بی رای
غیر از اینکه کسی خودش را کاندیدا کند باید کابینه بدرد بخوری داشته باشد اصلا کسی را دارید که حاضر باشه در کابینه شما کار کنه ؟ بعید میدونم انوقت در شرایط مذاکره با امریکا فشارهای اقتصادی و تحریمها شما کسی را که بتواند و بلد باشه مذاکره کند دارید از اقتصاد سر در بیاورد دارید با کم و زیاد شدن یک جمله یا یک کلمه در یک قرارداد بین المللی شرایط بشدت تغییر می کند این مثل قرار دادهای سپاه با دولت یا داخلی نیست که بنفع شما رای داده شود حتی اگر مقصر سپاه باشد حتی در دادگاههای بین المللی باید وکلای مبرز داشته باشید وکلایی که قوی باشند دارید اگر ندارید به مملکت ضربه بیشتری نزنید
آقای علی جنتی وزیر سابق گفته اند به عقل کاندید ریاست جمهوری 1400 باید شک کرد. علی اقا اگر کسی احتیاج به اجازه گرفتن نداشته باشه و با شعار بله قربان بیاد چی؟ حالا 1000 تا هم رای بیاره براش مهم نیست. مهمه که دیگه دولت پشت پرده نخواهیم داشت.
هیچ فرقی نمی کنه در ایران چه کسی ریس جمهر بشه ..هیچ فرقی .هرکسی که میخواهد باشه.
همه این سال ها هر کس رئیس جمهور شده انتخاب بد و بدتر بوده . آخه یکی نیست بگه پس این شورای نگهبان چه کاره است؟
اگر خودمان را با انتخاب بد و بدتر گول بزنیم سرنوشت خوبی در انتظارمان نخواهد بود
مدیریت یک کشور با مدیریت نظامی خیلی فرق دارد سردار.
یک رئیس جمهور نظامی با مشکل عدیده ای روبرو می شه ، چون نمی تونه زور بگه ، نمی تونه بگه تصمیم من "چرا" ندارد، چون در زمینه های اقتصادی دانش نداره می ره به سمت سرکوب قیمت در نهایت هم خودش و هم ملت را بیچاره می کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر