بازدید 12670
۲

ترامپ: نتیجه انتخابات قابل پذیرش نیست

دونالد ترامپ رئیس جمهوری مستقر در کاخ سفید در واکنش به انتشار خبری از سوی نشریه پولیتیکو در مورد درخواست یک مقام ارشد جمهوریخواه از ترامپ برای قبول نتیجه انتخابات، گفت که نمی‌توان نتایج یک انتخابات با صدها هزار رای تقلبی را پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱ 22 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وی ساعتی پیش در صفحه توئیتر ضمن اعلام این موضوع، با اشاره به دستور اخیر برای بازگرداندن نیروهای آمریکایی به کشور اضافه کرد: شما ناراحت هستید که من درحال بازگرداندن نیروها به خانه هستم.

ترامپ در ادامه پیام‌های توئیتری خود نوشت که صدها هزار رای وجود داشت که ناظران رای گیری جمهوریخواه اجازه نظارت بر آنها را پیدا نکردند و حتی اجازه دسترسی به اتاق شمارش آرا را نداشتند.

رئیس جمهور فعلی آمریکا این وضعیت را به وجود صندوق‌های رای گیری تقلبی و رای دادن از سوی مردم مرده تشبیه کرد.

ترامپ همچنین با عصبانیت از اقدام جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای تشکیل دولت خود، نوشت: چرا بایدن اینقدر سریع کابینه تشکیل می‌دهد در حالیکه تحقیقات من نشان داده که صدها هزار رای تقلبی وجود دارد که بسیار بیشتر از مقدار کافی برای پیروزی در انتخابات است؟

ادعای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌ها از فاصله ۶ میلیون رای بین بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داده‌اند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که دادگاه‌ها و قوه مققنه شجاعت انجام اقدام لازم برای حفظ امانت در انتخابات و خود ایالات متحده آمریکا را دارد. “دنیا در حال نظاره است.”

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
دمت گرم ما منتظر دور دوم هستیم
دیگه بپذیر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان