بازدید 9888
۴
آبی ها بازی برده را به میزبان دادند

نکونام نخستین شکست استقلال و فکری را تحمیل کرد

عقب نشینی استقلال با تعویض های تدافعی فکری کار را برای آنها سخت تر کرد و این تیم نه تنها گل تساوی را دریافت کرد، بلکه در دقیقه 89 همان یک امتیاز را هم از دست داد تا دست خالی از خوزستان به تهران برگردد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 20 November 2020

مصاف پر برخورد استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر بیستم با پیروزی دو بر یک شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا با تکرار نتیجه فصل قبل در اهواز، استقلالی ها با فکری اولین باخت رسمیث را تجربه کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی دو بر یک شاگردان جواد نکونام پایان یافت. گل‌های این بازی را وریا غفوری در دقیقه ۶۳ برای استقلال و فرشاد احمد زاده در دقیقه ۷۲ و لوسیانو پریرا در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با ۳ امتیاز در رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و فولاد خوزستان با ۴ امتیاز، فعلا در رتبه سوم لیگ تثبیت شد. استقلالی ها در نیمه نخست تحت تاثیر بازی هجومی و انگیزه فولادی ها بودند اما در نیمه دوم موفق شدند توپ را بیشتر در اختیار بگیرند. شاگردان فکری در این بازی شانس های زیادی برای گلزنی نداشتند و تنها گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. در ادامه عقب نشینی این تیم در خط دفاع و تعویض های تدافعی فکری کار را برای میهمان سخت تر کرد و این تیم نه تنها گل تساوی را دریافت کرد، بلکه در دقیقه 89 همان یک امتیاز را هم از دست داد تا دست خالی از خوزستان به تهران برگردد.

وریا غفوری که در بازی اول استقلال گل اول آبی‌ها را وارد دروازه مس رفسنجان کرد، بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال در بازی با فولاد پشت توپ قرار گرفت. کاپیتان استقلال که این روز‌ها آماده و با انگیزه به نظر می‌آید، توپ را محکم به وسط دروازه فروزان فرستاد تا اولین بازیکن دوگله استقلال در لیگ بیستم لقب بگیرد.

شرح گل ها

فولاد صفر - استقلال ۱ (دقیقه ۶۳: وریا غفوری): ضربه پنالتی وریا غفوری به سمت راست دروازه فولاد تبدیل به گل شد و استقلال را پیش انداخت.

فولاد ۱ - استقلال ۱ (دقیقه ۷۳: فرشاد احمدزاده): خطایی که پریرا در سمت راست محوطه جریمه استقلال گرفته بود را آیاندا پاتوسی با ارسال دقیق به مقابل دروازه فرستاد تا فرشاد احمدزاده با ضربه سر گل تساوی فولاد را به ثمر رساند.

نکونام نخستین شکست استقلال و فکری را تحمیل کرد

فولاد ۲ - استقلال ۱ (دقیقه ۹۰: لوسیانو پریرا): پنالتی اعلام شده به سود فولاد را لوسیانو پریرا به مرکز دروازه استقلال زد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه اول

دقیقه ۳: توپ خوبی به پریرا رسید، اما ضربه مهاجم فولاد را سیدحسین حسینی گرفت.

دقیقه ۱۹: اشتباه بازیکن فولاد باعث شد مهدی قایدی در موقعیت خوبی قرار بگیرد، اما ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۰: پس ازارسال توپ از نقطه کرنر به محوطه جریمه فولاد، ارسلان مطهری اقدام به ضربه زدن کرد که بازیکنان فولاد توپ را از روی خط برگرداندند.

دقیقه ۳۴: توپ ارسالی فولادی‌ها می‌رفت موقعیت خطرناک خطرناکی ایجاد کند که حسینی توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۳۶: نادر غبیشاوی، مربی فولاد به دلیل اعتراض با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۲: ضربه کات‌دار فرشاد احمدزاده از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی توسط مدافع فولاد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به سود استقلال پنالتی اعلام کند.

دقیقه ۶۴: سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دلیل اعتراض با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۶: فرشاد احمدزاده از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۴: ضربه ایستگاهی را پاتوسی به محوطه جریمه استقلال ارسال کرد که فرشاد احمدزاده موفق شد با ضربه سر آن را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۷۹: موسی کولیبالی مدافع فولاد با خطا روی فرشید اسماعیلی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۳: مهران درخشان‌مهر، مدافع فولاد به دلیل اعتراض شدید دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۵: محمد آبشک، هافبک فولاد هم با خطایی که انجام داد، کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۶: عارف غلامی و مسعود ریگی دو بازیکن استقلال که در صحنه خطای آبشک، به این بازیکن اعتراض شدیدی کرده بودند، کارت زرد گرفتند. در ادامه هم حسین کعبی، دستیار جواد نکونام نیز با کارت قرمز روبه‌رو شد.

دقیقه ۸۹: محمدحسین مرادمند با خطا روی پریرا مرتکب پنالتی شد و از داور کارت زرد گرفت.

بعد از این گل استقلال در دقایق پایانی این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد تا این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک فولاد پایان یابد و شاگردان نکونام سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تجربه لالیگایی.
دیاباته تا لب خط آمد ولی تعویض نشد که اشتباه بود و باید می آمد. روی قائدی اصلا خطایی رخ نداد که پنالتی باشد
بازی 90دقیقه است بعلاوه وقت اضافه. متاسفانه استقلال سالهاست گلهای دقیقه85به بعد زیاد نوش جان میکنه یادشون میره فوتبال90دقیقه است با وقت اضافه
فکری واقعا فکری و مردد است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر