بازدید 5034

اجرای غربالگری عمومی کرونا در سیستان وبلوچستان

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: غربالگری عمومی کرونا تحت عنوان طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفان و شبکه بهداشت و درمان از اول آذرماه در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 18 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مرعشی در نشست هماهنگی و هم اندیشی اجرای طرح تکمیلی مدیریت کرونا که باحضور اعضای ستاد مقابله با کرونا در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران اظهار کرد: غربالگری عمومی کرونا تحت عنوان طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفان و شبکه بهداشت و درمان از اول آذرماه در استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح ردیابی بیماران و افراد در تماس با مبتلایان غربالگری و قرنطینه سازی مناسب انجام می‌شود.

مرعشی افزود: با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار و در سطح محلات بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک انجام خواهد شد.

این مقام تصریح کرد: قطع زنجیره‌ی تکثیر ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی، مخابراتی، فناوری و شبکه بهداشت از اهداف طرح است.

معاون استاندار افزود: فرماندهی طرح در مرکز استان بر عهده استاندار و در شهرستان‌ها با فرمانداران و فرماندهی عملیاتی طرح بر عهده فرماندهان سپاه است و ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان معاون فرماندهی قرارگاه این طرح را دنبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند امکاناتی را که فرمانداران برای این اجرای این طرح در نظر دارند در اختیار قرار دهند.

مرعشی تصریح کرد: این طرح یک بسیج عمومی است و تلاش و انسجام دستگاه‌های اجرایی در موفقیت طرح بسیار موثر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار