بازدید 6570

پخش زنده دیدار ایران و بوسنی با کارشناسی مترجم برانکو!

کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 12 November 2020

مترجم های مربیان کروات در فوتبال ایران به جایگاهی رسیده اند که خود به عنوان کارشناس برای تحلیل مسابقات به شبکه های تلویزیونی دعوتدمی‌سوند!

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین در قالب ویژه برنامه «مجله ورزشی» به تهیه‌کنندگی مهدی منظوری برای اولین بار از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود. اصغر نیک سیرت، مترجم سابق «برانکو ایوانکویچ» به عنوان کارشناس و مفسر ورزشی این برنامه در استودیو کانال بالکان حضور دارد و علیرضا بهجتی مجری برنامه و گزارشگر این دیدار دوستانه خواهد بود.


سید میثم میرهادی، مدیر کانال بالکان شبکه سحر با بیان این خبر گفت: از زمان تاسیس کانال بالکان شبکه سحر این اولین بار است که دیدار فوتبال ایران و بوسنی به صورت زنده از کانال پخش خواهد شد و علیرضا بهجتی اولین گزارشگر فوتبال ایرانی به زبان بوسنیایی است.


وی افزود: ورزش فوتبال در میان اهالی هر دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین از اهمیت و علاقه‌مندی فراوانی برخوردار است. به همین سبب برگزاری رقابتی ورزشی و دوستانه میان این دو کشور فرصتی مغتنم برای کانال بالکان شبکه سحر است تا به تعمیق بیشتر دوستی و نزدیکی فرهنگی و ورزشی دو کشور کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست