بازدید 20655
۸

ماجرای رشوه گرفتن یک نماینده از متهم اقتصادی معروف

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم گفت: امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضا سازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 11 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، دوازدهمین جلسه رسیدگی به دادگاه محمد امامی، پای مجلس و برخی نمایندگان را هم به این غائله باز کرد. محمد امامی و وکیلش این ‌بار پای مجلس را به ماجرای اتهامات متهم ردیف اول این پرونده باز کرده و مدعی شدند که مجلس دنبال پایین کشیدن امامی بوده است!

«جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم، در رابطه با اظهارات امامی مبنی بر متهم خواندن مجلس گفت: در زمان‌ مسئولیتم چیزی به من ابلاغ نشده است در آن زمان همه اسناد به کمیسیون اصل نود و کمیسیون اقتصادی و آموزش مجلس تحویل داده شده است، در اسنادی که به دادگاه تحویل داده‌ایم همه چیز روشن است.

او ادامه داد: قانون، حق تحقیق و تفحص را به مجلس داده است و گزارشات را به دادگاه ارایه می دهیم و در نهایت این دادگاه است که محکومیت را برای این افراد اتخاذ می‌کند. شکایت امامی وارد نیست.

کوچکی نژاد در رابطه با این اظهار نظر امامی‌ مبنی بر این که یکی از اعضای کمیسیون وجهی را دریافته است، گفت: من که از چنین چیزی اطلاع ندارم طبق گزارشاتی که در مجلس دهم ارایه کرده ایم در آن زمان، او ادعایی در رابطه با رشوه، مطرح نکرده است.

او در پایان گفت: در آن زمان هم برای عقب نشینی کمیسیون از تحقیق و تفحص اتهاماتی را وارد کردند اما به جایی نرسید. امامی برای اینکه از یک واقعیت فرار کند به دنبال فضا سازی است، اگر واقعا نماینده از امامی رشوه گرفته است، آن را به دادگاه ارایه بدهد. اما اگر او اسنادی را در رابطه با این ادعایش ارایه ندهد، باید دادگاه با او شدیدتر برخورد کند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
خوب باید رسید پرداخت وجه دستی میگرفت از نماینده الان با مدرک جرف میزد. معمولا همه آنهای که رشوه میگیرند رسید میدهند.
از نماینده و مسئول ایرانی هر چی بگی برمیاد.
آره راست میگه ! اصلا شما قبلا راجع به شهرام جزایری ، پرونده سایپا و این نماینده آخری که هنوز معلوم نیست چرا گرفتنش چیزی شنیدید ! نه واللا ! همه اش دروغ و شایعه است !
اصلا رشوه نمی گیرید فقط پول و طلا و ملک می گیرید!
واقعا برای جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب عظیم اسلامی با آرمانهای بزرگش، زشته که همچین اتفاقاتی در بین مسئولین بیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
زشت چیه.برداشتن سهم خود از سفره پر نعمت انقلابه دیگه
اولا واژه رشوه به هبه تغییر پیدا کرده دوما نماینده مورد تائید شوربای نگهبان با انهمه تدین و دیانت و اعتقاد رشوه بگیرد جوسازی نکنید همه خودیها در الونکهای اجاره ای با دوخرما و نان جوین به امید اجر الله زندگی میکنند برچسب های غارت و اختلاس و رشوه جنگ تبلیغاتی امریکای جهانخوار است
نماینده که رشوه نمی گیرد.شیرینی بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل