بازدید 4783

انسداد چالوس و ترافیک در یک آزادراه

کد خبر: ۱۰۱۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 09 November 2020

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور شاهد فروکش بار ترافیک صبحگاهی هستیم و تردد در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور به آرامی در جریان است.

وی ادامه داد: تنها در آزادراه قزوین - کرج- تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ترافیک پرحجم و سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: این محور در محدوده دزدبن تا هزارچم دراستان مازندران برای انجام عملیات روکش آسفالت مسدود است. این وضعیت طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر امروز در تاریخ ۲۰ ۲۵ ، ۲۶ و ۲۷ آبان ماه نیز وجود دارد.

شیرانی ساعت آغاز ممنوعیت تردد در چالوس را شش صبح اعلام کرد و گفت: از ساعت ۶ تا ۱۷ رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی در مورد وضعیت جوی جاده ها نیز اظهارکرد: گزارشی در مورد مداخلات جوی در جاده ها نداشتیم اما در جاده های مناطق غربی و شمال غرب کشور احتمال بارش وجود دارد و از این رو لازم است رانندگان با دقت کافی و رعایت تمام مقررات رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر به منظور اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با این شماره تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار