بازدید 28481

جزئیات هزینه پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: هزینه پارکینگ برای موتورسیکلت های توقیفی بر اساس نرخ سال ۹۴ حداکثر ۸۰۰ تومان برای هر شبانه‌روز است.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 09 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد باقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر، اظهار کرد: از رانندگان موتورسیکلت‌های توقیفی، اصل جریمه دریافت می‌شود و حتی امکان تقسیط پرداخت جریمه به مدت یک سال برای رانندگان موتورسیکلت‌های توقیفی فراهم شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با اشاره به اینکه همان سوابق تخلفاتی که در سال‌های گذشته داشتند مبلغ جریمه بر اساس همان سال از رانندگان موتورسیکلت دریافت می‌شود، افزود: طی این دو روز استقبال بسیار خوبی داشته‌ایم، با وجود اینکه در بسیاری از مراکز استان‌ها و شهر‌ها محدودیت‌های کرونایی بود و برخی از مراکز پلیس +۱۰ تعطیل بودند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲۰۰ دفتر فعال پلیس +۱۰ در سراسر کشور داریم، ادامه داد: برای جلوگیری از تجمع افراد در این مراکز، افراد به نزدیکترین دفتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و می‌تواند خدمت خود را دریافت کنند.

سرهنگ سلیمی درباره هزینه پارکینگ موتورسیکلت‌های توقیفی، گفت: به دلیل اینکه موتورسیکلت‌های توقیفی سال‌های زیادی در پارکینگ نگهداری می‌شدند، هزینه پارکینگ از ارزش خود موتورسیکلت‌ها گاهی بیشتر شده است، به همین دلیل اقبالی برای ترخیص آن‌ها وجود نداشت، اما هزینه پارکینگ با تعاملی که با پارکینگ داران و بنیاد تعاون نیروی انتظامی صورت گرفت بر مبنای هزینه‌های سال ۹۴ که مصوب هیئت وزیران است، محاسبه می‌شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور تصریح کرد: بیشترین هزینه پارکینگ در پارکینگ‌های درجه یک در مراکز استان‌ها به صورت شبانه روزی ۸۰۰ تومان است و کمترین هزینه در پارکینگ‌های شهرستان‌ها شبانه روزی ۱۸۰ تومان است، این کم شدن هزینه پارکینگ یک اقدام تسهیل کننده برای افراد است تا بتوانند موتورسیکلت خود را از پارکینگ‌ها ترخیص کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل