بازدید 5718

اولین تغییر سرمربی در لیگ بیستم با شکست پرگل؟!

کد خبر: ۱۰۱۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 07 November 2020

نارضایتی شدید سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از مسئولان این باشگاه ممکن است منجر به ایجاد تغییراتی در کادر فنی آلومینیوم شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایط خاصی وارد دیدار هفته اول خود مقابل نساجی مازندران شد و بسیاری از بازیکنان خود نتوانستند قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کنند.

این موضوع سبب شد رسول خطیبی تنها 11 بازیکن اصلی و 3 بازیکن تعویضی (بدون احتساب 3 دروازه‌بان ذخیره) در این مسابقه داشته باشد و حتی نتواند از تعویض‌های چهارم و پنجم خود استفاده کند. به همین خاطر بازیکنانی چون اسماعیل شریفات و امید سینگ که در فصل نقل و انتقالات به آلومینیوم پیوسته بودند، نتوانند در این بازی به میدان بروند و کارت بازی تعدادی از بازیکنان تیم هم در لحظات آخر صادر شد.

پس از رقم خوردن شکست خانگی 3 بر صفر، خطیبی که به شدت از عملکرد مدیریت باشگاه در موضوع ثبت قراردادها و نیز نقل و انتقالات ناراضی بود، برای بازیکنان آلومینیوم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرده و صحبت‌هایی مطرح کرد که بوی استعفا می‌داد. البته قرار شد نشستی میان او و مدیران باشگاه آلومینیوم برگزار شود که این نارضایتی برطرف شده و خطیبی به جمع سبزپوشان اراکی بازگردد.

به نوشته تسنیم اختلافاتی هم میان مسئولان کارخانه آلومینیوم و مدیران باشگاه وجود دارد و ممکن است تغییراتی در رأس مدیریتی باشگاه آلومینیوم هم رخ دهد. خطیبی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت و این تیم را به لیگ برتر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار