بازدید 7418
۴

مالک میلیاردر تراکتور، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال!

کد خبر: ۱۰۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 06 November 2020

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، قصد دارد به ریاست فدراسیون فوتبال برسد.
به گزارش تابناک ورزشی، او پیش از شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر ، برای تراکتور و سپس برای هولدینگش "دریک" مدیرعامل انتخاب کرد تا بتواند تمام تمرکزش را روی کاندیداتوری اش برای کسب میز ریاست فدراسیون فوتبال بگذارد و به نظر می رسد با آمادگی بالایی هم قصد دارد پا به انتخابات بگذارد.

اینکه او چه رقبایی پیش رو و چه میزان شانس برای کسب تصاحب مهمترین پست فوتبال ایران دارد هنوز مشخص نیست اما آنچه حائز اهمیت است اینکه او برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال احتمالا رقبایی جدی و سخت خواهد داشت.

مالک میلیاردر تراکتور، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال!

محمدرضا زنوزی متولد 1346 در تبریز است و علاوه بر باشگاه تراکتور مالک هواپیمایی آتا نیز هست. در سال های اخیر از او به عنوان یکی از 10 ثروتمند ایران هم باد شده، مردی که ده ها شرکت و کارخانه بزرگ را در کنار شرکت هواپیمایی دارد. بخش عمده سرمایه زنوزی در صنعت فولاد است. او که از سال 1387 با تیم گسترش فولاد تبریز به فوتبال ایران ورود کرده بود در خرداد سال 1397 به طور رسمی مالک باشگاه تراکتور هم شد.

باید دید این مدیر 54 ساله که توانسته ظرف 16 سال تبدیل به یکی از ثروتمندترین افراد ایران شود می تواند فدراسیون بحران زده فوتبال ایران را به ساحلی امن هدایت کند. زنوزی اما پیش از آن باید بتواند در انتخابات به پیروزی برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خون مردم بیچاره را توی شیشه کرده و از رانت های خاص استفاده کرده. درسته که کارآفرینی می تواند شاخصه مهمی باشد اما در عرض 16 سال تبدیل شده به یکی از ثروتمند ترین افراد ایران مطمئن باشید جای سوال بزرگی دارد که جوابش رانت و فساد است.
من مطمنم جناب زنوزی هم قدرت و هم علم اداره فدراسیون فوتبال بعنوان ریاست را دارد...موفق باشید بزرگوار
سلام ماشالله ده تا فدراسیون میخره ازاد میکنه فقط امید ی روزی بیاد ک قانون از کجا اورده ای اجرا بشه
آدم بسیار خوبی است.ان شالله به مقصودش برسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی