بازدید 36513
۲

رسوایی پسر پمپئو؛ برگ برنده جدید دموکرات‌ها

بر اساس یک ایمیل که به دست پایگاه هیل رسیده و نخست از سوی ان.بی.سی نیوز گزارش شد، پسر مایک پمپئو در ایمیلی در سال ۲۰۱۸ به مقامهای وزارت امور خارجه حضور شرکتش در یک گردهمایی "دیتا هکاتون" (گردهمایی دست اندرکاران حوزه نرم افزار و رایانه) که از سوی این آژانس برگزار شده را مطرح ساخته است.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 31 October 2020


به گزارش پایگاه هیل، نیکولاس پمپئو، پسر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در ایمیلی که کمتر از سه ماه بعد از تحلیف مایک پمپئو نوشته شده، از مقامهای وزارت امور خارجه به خاطر اینکه برای او و مادرش تور خصوصی موزه این آژانس را برگزار کرد تشکر کرده است.

نیک پمپئو همچنین نوشته است: من همچنین میخواهم بر تمایلم برای کمک به ماموریت شما به هر روشی که بتوانم تاکید کنم. ما این را به عنوان یک تلاش خانوادگی در نظر می‌گیریم بنا براین اگر شما فکر می کنید جایی است که من بتوانم به ارزش آن اضافه کنم تردیدی در مطرح ساختنش نکنید.

نیک پمپئو در ادامه عنوان کرده است، او به همراه دیگر اعضای شرکت نرم افزاری‌اش می‌توانند داوطلب "کمک به مربی‌گری" در یک گردهمایی "دیتا هکاتون" که هدفش آموزش به شرکت کننده‌ها در زمینه مهارتهای برنامه نویسی کامپیوتری بوده شوند.
وزارت امور خارجه آمریکا به ان بی سی نیوز اعلام کرد، شرکت نیک پمپئو در این مراسم نهایتا شرکت نکرد.
این ایمیلها در حالی مطرح شدند که هم کنگره و هم دفتر مشاور ویژه ناظر بر تحقیقاتی درباره ادعای سوءاستفاده از منابع دولتی از سوی مایک پمپئو و همسرش سوزان پمپئو هستند.
ایمیلهای جدیدی که به دست ان.بی.سی نیوز رسید بر اساس گزارشها مواردی را نشان داد که در آنها سوزان پمپئو به کارمندانش دستور می دهد برای او وظایف شخصی انجام دهند.

ایمیلهایی که به دست ان.بی.سی نیوز رسید همچنین نشان می دهند که سوزان پمپئو به مقامهای وزارت امور خارجه آمریکا دستوراتی را از طریق آدرس ایمیل شخصی خود درباره برنامه های مسافرتی، رزروهای رستوران و مساله قبلا گزارش شده "شامهای مدیسون" – مراسمهای عمومی نشده منظمی که از سوی وزیر خارجه و همسرش با هزینه از مالیات دهندگان آمریکایی برگزار می‌شد – مطرح کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
مسخره !!! دمکراتها هم چه چرندیاتی را مطرح میکنند ! گویا نه کشور ما بلکه جهان با مشکل مدیران و مسئولین ابله و احمق گرفتار شده است .
زور نزن تابناک.ترامپ برنده است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی