بازدید 5643
۲

اروپا در موج دوم عمیق کرونا قرار دارد

رئیس کمیسیون اروپایی در سخنانی با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی در اروپا جدی بوده و این اتحادیه در موج دوم عمیق کرونایی قرار دارد، همگان را به مبارزه با این بحران فراخواند.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 29 October 2020

به گزارش «تاباک» به نقل از تسنیم از روزنامه آلمانی "پاسایر نویه پرسه"، با توجه به شمار روزافزون مبتلایان به کرونا در اروپا "اورزو لا فون در لاین"، رئیس کمیسیون اروپایی شهروندان را به مبارزه با این بحران فراخواند.

وی امروز ( چهارشنبه) در سخنانی در بروکسل تصریح کرد: شرایط کرونایی بسیار جدی است. البته هنوز این در دست ما است که بتوانیم شیوع این ویروس را مهار کنیم.

کمیسیون اروپایی روز چهارشنبه پیشنهادات جدیدی را برای مهار کرونا ارائه داد که قرار است در یک نشست ویدئویی اروپایی در روز پنج شنبه درباره آن مشاوره شود.

رئیس کمیسیون اروپایی تاکید کرد که تنها در هفته گذشته حدود 1.1 میلیون مورد جدید ابتلا به کرونا در اروپا وجود داشته است. وی افزود: ما انتظار داریم که این آمارها در دو تا سه هفته آینده به سرعت افزایش یابد.

پیتر پیوت، مشاور کرونایی کمیسیون اروپایی هم گفته است که تعداد مرگ های کرونایی در اروپا در حال حاضر حدود 1000 نفر در هر روز است که حدود یک سوم بیشتر از هفته قبل است.

فون در لاین با تاکید بر اینکه در موج دوم کرونا با دو دشمن روبرو هستیم یکی خود ویروس و دیگری خستگی از اقدامات پیشگیرانه برای مهار این ویروس، همگی را به اتحاد و در کنار هم بودن فراخواند.

وی تاکید کرد: همه باید مسئولیت خود را در سطح شخصی و محلی و همچنین در سطح ملی واروپایی بر عهده گیرند و اکنون زمان تسایم شدن نیست.

رئیس کمیسیون اروپایی در این شرایط تست گیری های کرونا را مهم ارزیابی کرده و در عین حال گفت که برای موثر تر شدن این روند باید کشورهای عضو اتحادیه اروپا تا اواسط ماه آینده میلادی استراتژی های خود در این زمینه را به کمیسیون اروپایی ارسال کنند.

فون در لاین همچنین خواستار تبادل اطلاعات بهتر بین کشورهای اروپایی برای مهار این بحران شده و گفت: این مسئله مهم است که بدانیم این ویروس در کدام مناطق و با چه سرعتی در حال شیوع است. بنابراین همه کشورها باید داده های خود را به آژانس بیماری های واگیر اروپا ECDC و کمیسیون اروپایی منتقل کنند.

رئیس کمیسیون اروپایی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بازگشت به دوران عادی همچنان زمان زیادی به طول می انجامد شهروندان را برای تعطیلات غیر معمول آماده کرده و گفت: من فکر می کنم که کریسمس امسال کریسمسی متفاوت خواهد بود.

فون در لاین همچنین اروپا را در موج دوم عمیق کرونایی ارزیابی کرد.

اخیرا موارد ابتلا به کرونا در کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته و همه کشورها را به تشدید محددیت ها وادار کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
لطفا غم اروپا و آمریکا را نخورید اونا بهتر میدونن چطور کنترل کنن لطفا به فکر مردم خودمان باشید که در بد مخمصه ای گرفتارند.درصد کشتاری که در ایران به راه افتاده در هیچ کجای دنیا نیست
پس ایران جلوتره، ما تو امواج دریای متلاطم کرونا هستیم به لطف مردم با خیال و حرف گوش کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان