دامنه نوسان این نماد عرضه اولیه شده ده درصدی شد؟

امروز بازار شاهد معاملات جالب در یک نماد عرضه اولیه شده بود و دامنه نوسان برای این عرضه اولیه گویا به ده درصد افزایش یافته است!
کد خبر: ۱۰۱۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 28 October 2020

در مورخه 4 شهریور ماه 1399 فرابورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در هفته آینده و در مورخه 11 شهریور ماه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بر اساس اطلاعیه فرابورس در مورخ 11 شهریورماه 1399 تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "برق و انرژی پیوند گستر پارس" در بازار اول فرابورس ایران، به صورت عرضه اولیه به فروش رسید. تعداد سهام قابل عرضه به صندوق‌ها در روز پس از عرضه اولیه ۳۰ میلیون سهم اعلام شده بود.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌توانست حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان خریداری کند. بعد از عرضه اولیه نماد بپیوند اعلام شد که پنج میلیون و 570 هزار و 981 کد در این عرضه اولیه شرکت کردند که به هر کد 78 سهم رسید.

بپیوند که در شهریورماه سال جاری عرضه اولیه شد، امروز مورخه 7 آبان 1399 معاملاتش نگاه سهامداران را به سمت خود خیره کرد. دامنه نوسان این نماد به ده درصد افزایش یافت و آخرین قیمت معامله با رشد ده درصدی بر روی 22282 ریال ایستاد اما قیمت پایانی این نماد رشد 8.29 درصدی را تجربه کرد و بر روی قیمت 21936 ریال بسته شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که گویا بنیاد با تعیین بازارگردان برای سهام زیرمجموعه خود، افزایش دامنه نوسان به 2 برابر فعلی (10 مثبت و منفی) را  در دستور کار قرار داده است.

دامنه نوسان این نماد عرضه اولیه شده ده درصدی شد؟

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چرا فقط این نماد موضوع چیه؟!!
چرا اون موقع که به قیمت عرضه اولیه رسید کسی نگفت چرا
خدا بخیر بگزرونه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی