«سیتا» به زیر قیمت عرضه اولیه رسید

سیتا که در اوایل تابستان سال جاری عرضه اولیه شده بود، در معاملات امروز قیمت هر سهم آن به زیر قیمت عرضه اولیه رسید!
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 27 October 2020

اوضاع در بازار سرمایه اصلا اوضاع مناسبی نیست و هر روز شاخص کل در حال کم کردن ارتفاع خود است و یکی پس از دیگری کانال ها شکسته می شوند و شاخص کل سقوط می کند.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این بین حال روز عرضه اولیه های سال جاری هم اصلا خوب نیست. سیتا هفتمین نمادی بود که در سال جاری در مورخه 11 تیرماه عرضه اولیه شد. در این عرضه اولیه، 15 درصد از سهام شرکت سیمان تامین با نماد سیتا در بورس برای اولین بار عرضه شد.

طبق اطلاعیه منتشر  شده برای عرضه اولیه سیتا، در این عرضه اولیه هر کد بورسی مجاز به سفارش حداکثر ۸۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۹۰ تا ۱۵۷۵ بود. اعلام شد که ثبت سفارش این عرضه اولیه در مورخه 11 تیرماه 1399 از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح انجام خواهد شد که این مهلت با مشارکت بالای مردم تمدید شد.

در نهایت، در پایان عرضه اولیه «سیتا» به هر کد بورسی ۲۹۰ سهم در سقف قیمتی ۱۵۷۵ تومانی تخصیص داده شد که معادل ۴۷۰ هزار تومان بود. در این عرضه اولیه بیش از ۴ میلیون و  ۴۸۰ هزار نفر مشارکت کردند تا رکورد حضور در عرضه اولیه شکسته شود.

با معاملاتی که در چند وقت اخیر بر روی نماد سیتا انجام شده است، قیمت هر سهم این نماد امروز به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.

سیتا به زیر قیمت عرضه اولیه رسید، حقوقی همچنان خواب است!

این در حالی است که حقوقی این سهم گویا در خواب عمیقی فرو رفته است و از سهم خود حتی در این قیمت ها هم حمایت نمی کند.

سیتا به زیر قیمت عرضه اولیه رسید، حقوقی همچنان خواب است!

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انکموقع که بورس الکی روزی ۵ درصد جهش میکرد اجازه کاهش دامنه نوسان راندادید وبه بهانه حمایت ازسهامداران باوجود علم برحبابی بودن رشد بورس( ۲۰ برابرشدنش درمدت تنهادوسال) نگذاشتید نرخ سودبانکی افزایش پیداکند اشتباه مهلکی که هنوزهم مرتکب میشوید وبخاطر حمایت ازبورس نورچشمی حاضرید بانکهاورشکست کامل بشوند و دلارهمینطور بره بالا اما نمیگذارید نرخ سودبانکی افزایش پیداکنه
چرا سهامداران فقط یک با در سال از سهامدارای نفع ببرند ؟؟؟؟؟؟،،،، مگر سهامدران به نسبت سهمی که دارند نباید در سود شرکت بصورت ماهانه یا حداقل سه ماه یکبار منتفع شوند؟؟؟؟؟؟؟ هدف از داشتن سهمی در پرتفو فقط اینه که از بابت سهم سهامدارن در سود شرکت سهیم شوند ،،،،،ولی این موضوع کلا نادیده گرفته می شود ،،،،انگار که ما عقده داشتن سهم رو تو زندگی داشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان