بازدید 13515
۹

درگیری مسلحانه در ساری بین فروشندگان موادمخدر

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت که درگیری مسلحانه ظهر روز جمعه در ساری بین فروشندگان موادمخدر با یکدیگر به خاطر اختلافات شخصی و درونی بود.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 24 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: درگیری مسلحانه با سلاح شکاری مربوط به ارازل و اوباش فروشنده موادمخدر بود که در کمربندی جنوبی شهر ساری رخ داد و بر اثر آن یک نفر زخمی شد.

وی با بیان اینکه بعضی شبکه‌های مجازی شایعاتی در باره فوت یک نفر بر اثر درگیری مسلحانه منتشر کردند ، گفت : در این درگیری کسی به قتل نرسید و فقط یک نفر مرد زخمیشد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران حال فرد مصدوم را مساعد توصیف کرد و افزود : یکی از ارازل توسط نیروی پلیس دستگیر شد و چندین نفر دیگر نیز شناسایی شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
اراذل صحیح است
اینجا ایرانه یا سیسیله
چرا باید اراذل و اوباش اینقدر جسارت داشته باشند که در روز روشن و در انظار مردم درگیری مسلحانه داشته باشند؟ عدم برخورد جدی و اعمال مجازات بازدارنده، بی توجهی مسئولین به بحث امنیت روانی مردم یا ...؟
ارازل؟
چند روز پیش هم در حمله مسلحانه به یک طلا فروشی یک نفر عابر بیگناه کشته شد.اخبار حوادث مشابه هم گاه وبگاه از درگیری با سلاح گرم منتشر میشود.به نظر میرسد برخورد جدی با دارندگان سلاح گرم صورت نمیگیرد.
چرا واقعا" نیرو انتظامی با اینگونه موارد برخلاف ادعای فرمانده محترم به صورت جدی برخورد نمیکند؟؟!! این انگلهای اجتماع را فقط باید درست تنبیه کرد نه با ملاطفت؟؟
اراذل دیگر از قانون ترسی ندارند وقانون هم با انها کاری ندارد
لطفا مدارک تحصیلی نویسنده خبر را استعلام کنید.
ارازل؟؟؟
"... گفت : در این درگیری کسی به قتل نرسید و فقط یک نفر مرد زخمیشد"
حیف شد!
پلیس که از این کارا نمی کنه
حداقل اینا خودشون همدیگرو بخورن، بلکه یه روزی تموم بشن!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل