بازدید 50371
دو هزار و دویست و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ورود نماینده جدید رهبری به سوریه / روحانی در هفت ماه اخیر قرنطینه‌نشین است؟ / هشدار سلیمی نمین درباره عواقب استعفا یا استیضاح روحانی / تغییر موضع عجیب منتقد برجام: سنگری جز برجام وجود ندارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است / چامسکی: ترور سلیمانی همانند آن است که ایران پمپئو را ترور کند / واکنش سفیر ایران به توئیت‌های رئیس جمهوری آذربایجان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 23 October 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
سیاه‌ترین عوارض بلند مدت کرونا در انتظار بهبودیافتگان

دانشمندان انگلیسی با انجام تحقیقات گسترده اعلام کردند، خطر وجود علائم بلند مدت کووید ۱۹ در بدن برخی افراد بیشتر است. کرونای بلند مدت درباره کسانی به کار می‌رود که دوره بهبودی کرونا را طی کرده اند، اما همچنان شاهد عوارض و علائم بلند مدت بیماری هستند. علائم بیماری در این افراد معمولا بسیار طولانی‌تر از دیگر بیماران است و ممکن است ماه‌ها پس از بهبودی نیز مشاهده شود. تحقیقات کالج سلطنتی لندن نشان می‌دهد، ۱۰ درصد مبتلایان به کرونا بیش از دوره معمول علائم کرونا را با خود به یادگار دارند. از این میان، درصد کمی ممکن است علائم بیماری را برای ماه‌ها پس از بهبودی شاهد باشند. /باشگاه خبرنگاران

هزینه واکسن آنفلوآنزا چقدر است؟

سخنگوی سازمان غذا و دارو: ️تنها سری اول این واکسن برای گروه‌های الویت دار رایگان بود و سایر افراد باید هزینه آن را بپردازند. هزینه واکسن‌هایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، ۴۲ هزار تومان است و محموله‌های بعدی که با ارز نیمایی وارد می‌شوند، هزینه بالاتری دارند. /فارس

همه اصلاح طلبانِ شاخص هم کاندیدا شوند، باز هم یک اصولگرا رئیس جمهور می‌شود

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: باید شرایطی فراهم شود که نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری به حداقل برسند و تنها افراد شایسته پا به عرصه بگذارند. اگر رئیسی پا به عرصه رقابت بگذارد، کاندیدا‌های جریان اصولگرا در سال ۱۴۰۰ از ایشان حمایت خواهند داد و عقب نشینی خواهند کرد. به نظر من اگر تمامی اصلاح طلبان مطرح و شاخص نیز در عرصه حضور پیدا کنند، باز هم یک اصولگرا رئیس جمهور می‌شود. شاید اصلاح طلبان دوباره یک کاندیدای نهایی به انتخابات معرفی کند که شکست این فرد به معنای شکست سنگین جریان اصلاحات است. اگر نامزد انتخاباتی اصلاح طلب حداقل‌های مورد نیاز برای رئیس جمهور شدن را داشته باشد، احراز صلاحیت خواهد شد. اگر یک رقابت درون جریانی بین اصولگرایان رخ دهد، این احتمال وجود دارد که جبهه پایداری مثلا از بین آقایان قالیباف و جلیلی، از آقای سعید جلیلی حمایت کنند.

اگر خاتمی یا عبدالله نوری بیایند، اصلاح‌طلبان به اتفاق نظر می‌رسند

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مشکل اصلاح طلبان، اتحاد و وحدت نیست؛ به عنوان مثال اگر سید محمد خاتمی بیاید و تایید صلاحیت شود، همه اصلاح‌طلبان بی چون و چرا به اتفاق نظر می‌رسند یا عبدالله نوری بیاید، اتفاق نظر ایجاد می‌شود. وضعیت کشور به گونه‌ای است که کمتر کسی تمایل دارد، برای ریاست جمهوری کاندیدا شود. علتش این است که مایوس هستند از اینکه بخواهند اوضاع و احوال را رو به راه کنند، جلوی گرانی را بگیرند و در نهایت وضعیت اقتصادی را سر و سامان دهند. به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان تا حدودی ناامید هستند. در مقابل در جناح اصولگرا نیز مشخص نیست که چه کسی، کاندیدا می‌شود. /برنا

تغییر موضع عجیب منتقد سرسخت برجام: سنگری جز برجام وجود ندارد

سید حسین نقوی حسینی، نماینده سابق مجلس و فعال اصولگرا: زمانی برجام منعقد شد که امریکا هم عضو برجام بود؛ من منتقد شدید برجام بودم، اما حال شرایط برجام بسیار متفاوت‌تر از گذشته است. در آن زمان با انعقاد برجام مشکل داشتیم، اما حال می‌گوییم، برجام نه تنها باید حفظ بشود بلکه باید آن را محکم نگه داشت. در این شرایط، حتی اگر کشور‌های اروپایی از برجام خارج شدند، جمهوری اسلامی باید محکم برجام را نگه دارد؛ سنگری جز برجام وجود ندارد. آقای قالیباف شما برای اداره مملکت راهکار داری. خب آن را ارائه کن. در جایگاه رییس مجلس به دولت راهکار بدهید اگر عمل نکرد، بعد به استیضاح روی آورید. اگر قالیباف رییس جمهور بود، می‌توانست یک بشکه نفت بفروشد؟! می‌توانست یک دلار جا به جا کند؟ توییت ذوالنور در مورد روحانی مورد تایید کیست؟ جمهوری اسلامی چنین چیزی را تایید می‌کند؟ آیا بسیج این توییت را تایید می‌کند؟ آیا مقام معظم رهبری توییت ذوالنوری را تایید می‌کنند؟ نیرو‌های حزب اللهی روشن و آگاه به شرایط مکان و زمان موضع ذوالنوری را تایید می‌کند؟ آیا سپاه توییت ذوالنوری را تایید می‌کند؟ /برنا
 
امام جمعه رشت: عده‌ای بین سگ و فرزند خود فرقی قائل نیستند

آیت‌الله فلاحتی: لباس‌ها و مدل‌های عجیب و غریبی در جامعه دیده می‌شود و برخی مردم نیز از این افراد می‌ترسند و سگ‌گردانی به یک حرفه تبدیل شده است و عده‌ای بین سگ و فرزند خود فرقی قائل نیستند. مردم باید نسبت به هنجارشکنی مانند سگ‌گردانی بیشتر حساس باشند و نهی از منکر کنند یا به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.
 
بلاتکلیفی ۱۲۰۰ تانکر سوخت در مرز ایران و عراق

فارس نوشت: بیش از یک ماه است که ۱۲۰۰ تانکر سوخت در مرز‌های باشماق و پرویز خان معطل مانده‎اند. رانندگان این بار‌ها می‌‎گویند طرف عراقی برای دریافت محموله اقدامی نکرده‎ است و شرکت ایرانی هم پاسخگو نیست. رانندگان می‎گویند حاضرند که وارد خاک عراق شوند و بار را در سلیمانیه تحویل دهند، اما رانندگان عراقی مانع از ورود ما به خاک عراق می‎شوند و می‎گویند در صورت حمل بار تا مقصد توسط رانندگان ایرانی، ما کار خود را از دست می‎دهیم.
 
چرا رهبری اذن به تشکیل شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه دادند؟

معاون رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال خبرنگار مرکز حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گفت: رهبر انقلاب هر سه قوه را احضار کردند و با توجه به شرایطی که کشور بعد از تحریم‌های جدید و جدی با آن روبه‌رو شد، ضرورت تشکیل شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی را ابلاغ فرمودند. پس تشکیل این شورا یک الزام از سوی عالی‌ترین مرجع رسمی کشور به‌شمار می‌رود. آیا توجیه هم دارد؟ بله؛ سراسر توجیه دارد. اگر ما واقعاً باورمان شود که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم باید هماهنگی لازم بین سه قوه برای مقابله با تحریم‌ها از طریق شورای‌عالی اقتصادی به‌وجود آید.برخی سازوکارها پاسخگوی شرایط جنگی نیست. تصمیمات درباره‌ی جنگ و جبهه را هم که در یک جلسه علنی نمی‌گرفتند! تصمیم رهبری برای تشکیل جلسات سران سه قوه هم از همین منظر بود. البته ما که تا ابد در این شرایط تحریمی و شرایط سخت نخواهیم بود. سال ۶۷ هم نامه‌ای از سوی نمایندگان برای امام ارسال شد مبنی بر اینکه برخی تصمیمات طبق شرایط جنگی بوده امّا باید به شرایط و روال قانونی واقعی خودش برگردد و امام هم پذیرفتند.
 
هشدار سلیمی نمین درباره عواقب استعفا یا استیضاح روحانی

سلیمی نمین خاطرنشان کرد: اصلاح طلبانی که استعفای روحانی را مطرح می‌کنند از سر دلسوزی صحبت نکرده بلکه این صحبت‌ها را از جایی خارج از کشور می‌گیرند. کسانی هم که استیضاح را مطرح می‌کنند قطعا بر اساس مصالح جامعه صحبت نمی‌کنند. آن‌ها شاید استدلال کنند که از ظرفیت قانونی استفاده می‌کنند. بله این حرف درست است، اما عقلانیتی هم وجود دارد که باید در هر شرایطی از یک ظرفیت قانونی استفاده شود. مجلس ظرفیت‌های قانونی بیشتری دارد و می‌تواند دولت را هدایت کرده و از دولت مطالبه سازنده داشته باشد. همانطور که رهبری مطالبه سازنده دارند. با شروع تحریم‌ها نخ بخیه برای جراحی‌های پیچیده تحریم شد و رهبری از شرکت‌های دانش بنیان مطالبه کردند که این کمبود رفع شود و با تلاشی که انجام شد این کمبود از بین رفت.
 
رئیس‌جمهور در هفت ماه اخیر قرنطینه‌نشین است

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: علاوه بر تصمیمات غلط قوه مجریه، متأسفانه مدیران نالایقی هم در بخش‌های مختلف دولت وجود دارد که آن‌ها کارایی لازم را که در شأن ملت بزرگ ایران باشد، ندارند. وی افزود: رئیس‌جمهور در هفت ماه اخیر قرنطینه‌نشین است و در گوشه‌ای نشسته و مشخص نیست چه کاری انجام می‌دهد و چرا برای حل مشکلات مردم وارد گود نمی‌شود. این عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در طول چند سال اخیر ضربات سنگینی از سوی دولت به مردم وارد شده است، در صورتی که باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.نبویان خاطرنشان کرد: همان‌هایی که طرفدار حسن روحانی بودند مانند بی‌بی‌سی و... انتقاد شدیدی را علیه دولت فعلی مطرح می‌کنند و گویا برنامه خاصی دارند.
 
تازه‌ترین صحبت‌های ذوالنوری این‌بار درباره سلاح
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها برای نقل و انتقال پول تسلیحات مزاحمتی ایجاد کنند، ایران می‌تواند با تهاتر مالی نیاز خود را برطرف کند.مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکشنبه به طور رسمی تحریم‌های تسلیحاتی ایران طبق قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل به پایان رسید و جمهوری اسلامی ایران از این تاریخ به بعد می‌تواند آزادانه در این بازار ورود کند و هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را از این حق طبیعی‌اش محروم سازد.رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تهدیدات آمریکا مبنی بر تحریم کشوری که به ایران تسلیحات بفروشد، گفت: اگر آمریکا بخواهد شیطنتی انجام دهد، قطعا جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن خواهد ایستاد و می‌تواند از ابزار‌هایی که دارد برای مقابله با آمریکا استفاده کند.وی ادامه داد: اقدامات ایران می‌تواند در موازات اقدامات خصمانه آمریکا باشد، یعنی در جای دیگری برای آمریکا مشکلاتی ایجاد کنیم که حتی خود آمریکایی‌ها متوجه آن نشوند که این مورد بستگی به تصمیمات داخلی دارد.ذوالنور بیان کرد: عمده ماجرا به کشور مقابل برمی‌گردد، یعنی زمانی که بخواهد از ایران تسلیحاتی خریداری کند یا بفروشد، مورد تحریم غیرقانونی آمریکا قرار می‌گیرد که در اینجا دو عامل وجود دارد؛ یک شأنیت و استقلال آن کشور که باید غرور ملی خود را حفظ کند تا یک قلدر بی سر و پا برای آنها تعیین تکلیفی نکند.
 
ورود نماینده جدید رهبری به سوریه
 
با پایان ماموریت آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی در سوریه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید صفارهرندی، کار خود را به عنوان نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در این کشور آغاز کرد. وی پس از ورود به سوریه، در فرودگاه دمشق مورد استقبال آیت‌الله طباطبایی و سفیر کشورمان و برخی مقامات محلی قرار گرفت و سپس به زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) مشرف شد. گفتنی است، از امروز نمازجمعه زینبیه دمشق در مصلای حرم حضرت زینب (س)، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین صفارهرندی اقامه خواهد شد.
 
واکنش سفیر ایران به توئیت های رئیس جمهوری آذربایجان
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ​ در واکنش به پیام‌های الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان، درخصوص آزادسازی مناطق مرزی این کشور با ایران، توئیت کرد: مرز‌های دو کشور همسایه برای همیشه "مرز‌های دوستی، صلح و امنیت" خواهد ماند. ​ "سید عباس موسوی روز جمعه در حساب توئیتری خود خطاب به رئیس جمهوری آذربایجان نوشت: جناب آقای رئیس جمهور، حدود ۷۶۰ کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای همیشه مرز دوستی، صلح و امنیت برای مردمان دو کشور همسایه بدون حضور و دخالت بیگانگان و بدخواهان خواهد ماند​. سفیر کشورمان افزود: ایرانیان از شادی براداران و خواهران مسلمان آذربایجانی خود خوشحالند. "الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان​ پنجشنبه شب گذشته طی پیام توئیتری خود با اعلام آزادسازی ۲۱ روستا از اشغال نیرو‌های ارمنی از جمله مناطق مسکونی در مرز با جمهوری اسلامی ایران در امتداد رود ارس در قره باغ نوشت: با آزادی قصبه ​ آقبند " شهرستان "زنگیلان " کنترل کامل بر مرز مشترک جمهوری آذربایجان و ایران تامین شد و در این ارتباط به مردم جمهوری آذربایجان و ایران تبریک می‌گویم.
 
چامسکی: ترور سلیمانی همانند آن است که ایران پمپئو را ترور کند

نوام چامسکی، فیلسوف آمریکایی اقدام نامشروع آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی را به ترور مایک پمپئو توسط ایران تشبیه کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپتونیک، نوام چامسکی، فیلسوف، زبان‌شناس و نظریه‌پرداز آمریکایی اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سپهبد سلیمانی را اقدامی "بسیار خطرناک" خواند. وی در این خصوص گفته است: اتفاقی این چنینی در جنگ جهانی دوم و جنگ سرد نیز رخ نداده است. چامسکی گفته است: ترور قاسم سلیمانی همانند آن است که ایران تصمیم می‌گرفت تا مایک پمپئو با یک ژنرال ارشد دیگر را در فرودگاه بین‌المللی مکزیکو سیتی به قتل برساند. چامسکی به حقیقتی "حیرت‌انگیز" اشاره داشت که ترور سپهبد سلیمانی در آمریکا "ستوده" می‌شود. به گفته وی این مساله نشانگر "میزان جدیت این فرضیه داخلی است که آمریکا کشوری یاغی محسوب می‌شود که از تعهدات و قوانین بین‌المللی پیروی نمی‌کند".این نظریه‌پرداز آمریکایی همچنین خروج آمریکا از برجام را "نقض قوانین بین‌الملل" و مغایر با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل خواند.
 
منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است، گفت: در جامعه‌ای که ولنگاری از نظر گناه، حرام و بی‌عفتی در زن و مرد باشد، امنیت وجود ندارد. به گزارش مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در سی‌وچهارمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد مقدس، گرایش جهانی به اسلام را بزرگ‌ترین سنگلاخ و چالش در مسیر جهان خواری استکبار دانست و گفت: از همین روی، جریان استکبار با همه عوامل و مزدوران و تمام ظرفیت جهانی‌اش در تقابل با اسلام برآمده است. امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت وحدت جوامع اسلامی در مقابل استکبار جهانی، افزود: این وحدت تا اندازه ای امروز محقق شده و می بینیم که رهبری جریان مقاومت و جبهه مقاومت در کشورهای مختلف برحسب آنچه خود جوامع و جریان‌های مختلف اسلامی اعلام می‌کنند، با رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ایران است.وی با بیان اینکه منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است، افزود: در جامعه‌ای که ولنگاری از نظر گناه، حرام و بی‌عفتی در زن و مرد باشد، امنیت وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱۵
وقتی آقای طیب نیا می رود اطلاعات 400 صرف را به اف ای تی اف می دهد و عملا آن ها را در دور زدن تحریم خلع سلاح می‌کند آن وقت الان می آیی و می گویی نمی توانی پول جابه جا کنی؟ هر چند که با آمدن رمز ارزها جابه جایی پول ها بدون رهگیری خیلی راحت تر شده و یا می گویید فروش نفت، مگر کشور ما فقط نفت دارد و چیز دیگری ندارد که بفروشد که اینقدر دنبال نفت هستید هرچند این هم بالای 500 هزار بشکه نفت می فرو‌شید
لطفا آدرس غلط نده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
دور زدن تحریم دور زدن تحریم
دیدیم دور زدن تحریماتون هم
برا همینه عاشق تحریم شدنید
خوب نونی دور زدنش داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
وقتی مستدل حرف می زنیم و این نهادی را که به دروغ میخواهید به عنوان ناجی جا بزنید مشخص است هارت و پورت می کنی و خودت را به کوچه علی چپ می زنی
خطاب به22
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نیروهای مورد علاقه شورای نگهبان است دیگه
رییس کمیسیون امنیت ملی هستند ایشان
قالیباف هم رییس جمهور بعدی شورای نگهبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
وقتی محمود جونتون گفت تحریم ها،کاغذپاره اند،یه عده شغلشان شد دورزن تحریم ها،از خم شدن کمر مردم زیر تحریم ها خوب پولی درمیارن،خوب،خوب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عده ای هم با برجام کاسبی می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
22:16 به نظر می رسد شما تند روها بیشترین هارت و پورت را می کنید بدون اینکه گشایشی در اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران رخ دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
بورس پوکید !!!!!!
تنها باگذشت یکساعت از شروع به کار تالاربورس شاخص کل بیش از ۳۳۰۰۰ واحددیگر فروریخت و به کانال بک میلیون وسیصد هزارواحدی سقوط کرد
مجموعا طی سه ماه اخیر شاخص کل حدود ۷۰۰ هزار واحد سقوط کرد
صفهای فروش بییار متراکم هستند اماخریداری وجودندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
میشه لطفا خودتو معرفی کنید؟
حتما:
نام: کاسب
شهرت: تحریم
کاسب تحریم
روحانی باید برود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خوابید جناب ذوالنور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خودش که عمرا نمیره بایدببرنش
جناب آقای سفیر این کشور و آن کشور هر دو جز خاک ما بودن و زمانی تبریک بگویید که به خاک مادری برگردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
شما جزو خاک آزربایجان بودین
رضا
| United States of America |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
انصافا ما چه گلی به سر خودمان زدیم که اگر این دو ولایت برگردند به سر انها بزنیم؟میدانید گرجستان دارای رتبه های اول از نظر نبود فساد اقتصادی و داشتن اقتصاد ازاد در دنیاست؟
ترامپ اول گفت اون 150 میلیارد دلاری که بعد از برچام گرفتید رو چی کار کردید
وضع مردمتون که قبل و بعد از برجام تغییری نکرد
بعد روحانی و ظریف به جای پاسخگویی شروع به تحقیر ترامپ کردن
روحانی بهش میگفت تازه به دوران رسیده
ترامپ هم گفت من شما رو تحریم میکنم
ایران رو تحریم نفت و بانک کرد و وقتی دلار شد 30000 تومان معلوم شد خزانه از قلب مومن پاک تره
تازه اینها بعد از برجام 200 300 میلیارد نفت هم فروختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
عااالی هزاران ناگفته در جملات هست. انهایی که باید می فهمیدند فهمیدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
پول ها رو میارن ایران فقط برای اینکه مثل گوشت قربونی تقسیم کنن این رو بفرستین فلان جا این رو بفرسین جای دیگه اونم بدید به آقازاده ها یه شب هم در ایران نمیمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
سیاست خاله زنک بازی نیست که بگویی چی کار کردی و بعد بگوید تحریم می کنم
در ضمن 150 میلیارد دلار کجا بود یکی 1/5 میلیارد بود و یکی هم 3 میلیارد دلار
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
از تابناک بابت فضای باز رسانه ای که ایجاد کرده سپاسگزاریم....کمی دلمان آرام می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
باعث خنده ما شدی و چقدر عمو ترامپ نگران پول های خودمان است!!!!
در ضمن خزانه پر است و اگر نمی دانی بدون آقای همتی 1 میلیارد دلار تزریق به بازار کرده ولی بالای 2 میلیارد دلار از بازار گرفته ولی نمی خواهد دست به خزانه بزند و منتظر بازگشت پول های صادراتی است که آقایان رفتند در ترکیه و کانادا خانه خریدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
تو یا جاسوسی یا خائن ، من پولمو هر طوری بخوام خرج میکنم ، به ترامپ و دیگری ربط نداره پول من را برداشته این جاسوس ها اینقدر جرات ندارند بگند پول ما به تو ترامپ قمار باز چه ربطی داره. چرا جرات نمیکنید به امریکایی ها بگید ۷۰۰۰ میلیارد دلار را در عراق وسوریه چکار کردند. ،حتما مال باباشون بوده
سوشیانس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
۲۱:۴۵ چرا حرف نزنه
اگر نظر و فکرش بد هست با دلیل و منطق و مدرک بهش ثابت کن . نه اینکه بیاییم بگیم تو حرف نزن .
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
تحریم ایران هم تقصیر روحانی شد؟ بقیه همه پاک و معصوم تشریف دارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ترامپ وقتی دروغگو باشه پادوها چرا دروغگو نباشن!!؟
ترامپ چیکاره است که به ایران گفته باشه پول هاتون را چی کردید.!! برای نشون دادن گردن کلفتی همیشه می گفت اوباما به ایران ۱۵۰ میلیارد دلار داد و من راه را بستم. که هم ۱۵۰ ملیاردش دروغ بود و همه حرف های دیگه اش
سلیمی اصولگرا :همه اصلاح طلبانِ شاخص هم کاندیدا شوند، بازهم یک اصولگرا رئیس جمهور می‌شود) بازم کوجه را شورای نگهبان خالی کردخیالاتی شدی ؟! رییس جمهور یعنی رییس دولتی که منتخب مردم باشه اگر همچین اصولگرایی شما سراغ داشتی سلام ما را برسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
قدیری ابیانه گفته نه سلیمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ای باباااا کدوم مردم ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
منظورش احتمالا رییس جمهوری با حدود 10 میلیون رای هستش.
رئیس جوهور حداقلی مثل مجلسشون.
اینا عاشق اینجور انتخاب و مقامن
1
جناب قدیری ابیانه.اگر اقای رییسی برای ریاست جمهوری کاندید شوند لابد اقای روحانی هم برای ریاست قوه قضاییه کاندید شوند؟پست اجرایی ریاست جمهوری فردی اجرایی نیاز دارد.همچنانکه فردی که رییس قوه قضائیه میشود باید بر دستگاه قضا اشراف داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
رییسی کاندید نمی شود همانطور که خاتمی نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دراین مملکت هیچ کاری از هیچکس بعید نیست
اگر اسمی در برجام هستید ولی هیچ گونه محدودیتی اعمال نکنید برجام را دو دستی بگیرید ولی اگر محدودیت ها همچنان باقی مانده باشد با عرض معذرت خودتان را دارید گول می زنید چون که عملا تحریم های اروپا و دیگر کشور ها را دارید ان هم وقتی محدودیت ها را دارید به بار می کشید و این یعنی خسارت محض
همه اصلاح طلبان شاخص کاندید شوند باز هم یک اصولگرا رییس جمهور میشود ( چون اصلاح طلبان نمیدانند چه مواردی را میخواهند اصلاح کنند . اگر قرار باشد اصلاحات در حوزه سیاسی . دمکراسی . حقوق بشر . قدرت مردم و مقامات . صنایع . رسانه ملی . بانک و بورس انجام بگیرد ) در صورتی اصولگرایان هر گونه تغییرات خارج از محدوده احکام شرعی و ساختاری را به عنوان برانداز تلقی میکنند . لذا در خواست من شهروند از اصلاح طلبان این هست که برای مردم پرسشگر و روشنفکر و تحصیلکرده ثابت کنید چه مواردی را میخواهید اصلاح کنید که امکانش وجود ندارد . تفاوت اندیشه های شما اصلاح طلبان با اصولگرایان و حتی میانه روها چگونه هست . ؟ اصلاح طلبان از طریق رای و صندوق . شور و نصیحت و خواهش نمیتوانند از سد و پوسته سخت غیر تغییر اصولگرایان عبور کنند .
2
اقای نقوی حسینی پناه بر خدا از اینهمه تغییر موضع. باز هم جای شکرش باقی است که بلاخره شرایط مملکت را فهمیدید.کاش به بقیه تند روها هم بفهمانید.
پاسخ ها
ناخدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
تغيير موضع ايشان دليلي است بر اينكه مصرف روزانه يك ليوان آب كندر بتعث سلامتي سلولهاي مغز مي شود
جواب آیندگان رو چطور میدین؟
نفت و گاز ما به راحتی می تونست وصل اروپا بشه...سهم این کار رو روسیه گرفته و امارات هم داره بهش ملحق میشه...با این پول نفت و گاز دارن کشورشون رو میسازن و روز به روز در تمام زمینه ها دارن پیشرفت میکنن...
آیا می دونستین که در عصر حاضر هیچ دیپلماسی ای قوی تر از دیپلماسی اقتصادی وجود نداره؟
میدونستین اگر اروپا و آمریکا منافعی در ایران داشتن اینقدر تحریم نمی شدیم و اینقدر راحت؟
آیا میدونستین که دیپلماسی و سیاست های شما حتی در حد دهه ۷۰ میلادی هم نیست؟
آیا میدونستین که در سیاست باید انعطاف داشت؟
آیا میدونستین که ۸۰ میلیون هیچ نقشی در سرنوشت کشورشون ندارن؟
آیا میدونستین که مردم افسرده و مریضی داریم؟
آیا میدونستین بین ملت و سیستم طلاق عاطفی وجود اومده؟
آیا میدونستین که از چهار طرف داریم محاصره امریکا و اسرائیل میشیم؟
آیا میدونستین که مهد اسلام عربستان است و در مواضع خود در برابر حوادث سیاسی انعطاف بیشتر و عاقلانه تری انجام داده؟
آیا می دونستین نهج البلاغه ای وجود دارد و مردم به آن دسترسی دارن؟
آیا دلیل ماندگاری نام علی علیه السلام بعد از ۱۴۰۰ سال رو می دونستین؟
آیا اصلا چیزی میدونید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بهتر که وصل نمی شود و برای آیندگان می ماند در حالی که آن کشورها دیگر انرژی ندارند و فقط باید از مناطق مشترک برداشت کرد که الان هم برابر هستیم در برداشت ها و برخی محدود عقب تر
در ضمن وقتی دولت باید دیپلماسی اقتصادی را فعال کند ولی الان فقط دیپلماسی سیاسی را بلد است که آن هم ناپخته عمل می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
چقدر خوش خیال
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس
20:۴۸
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
گل گفتی حرف دل منو زدی
نماینده رهبری در سوریه؟ مگه وزارت خارجه نداربم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
وزارت خارجه دنبال کد خدا است
آقای امام جمعه رشت، عده ای از مسئولین هم فرقی بین سطل آشغال و شکم زن و بچه اشون نمیبینند هر حرامی را داخلش میکنند. به آنها تذکر بدهید از اوجب واجبات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
نگرانی امامان جمعه فقط : حجاب زنان
و سگ‌گردانی است و بس !!!؟
امام جمعه مشهد با بیان اینکه منکرات شرعیه، ریشه بی‌نظمی و ناامنی در کشور است،) از هر 10 خبر منکراتی و جنایت 4 تاش مال خراسان رضویه پس علم الهدی چکار میکنه فقط حرف میزنه و به بقیه گبر میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بخورید وبیاشامید واسراف کنید واختلاس ورانت هم باشه اشکالی نیست......فقط حجاب وکنسرت نباشه که گناه کبیره است وامنیت به خطر می افتد.........بی عدالتی و پارتی بازی ورانت و اختلاس موجب شادی مملکت میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
از وقتی سگم مرده روزی ۲۰ بار یادش میوفتم . عشق به یک حیوان چه هنجار شکنیی است که آقایان نگرانشند
کجای کاری از عمد دارند فرهنگ جامعه را خراب می‌کنند آن هم توسط خود اقایان
نمونه آن فقط فیلم ها را از سینما بگیر تا صدا و سیما سراسر که ضد خانواده و ضد کار درست است و فیلم های خوب خیلی کم پیدا می شود در حالی که این روند یکی دو دهه بیشتر نیست شروع شده
امام جمعه رشت . عده ای بین سگ و فرزند خود هیچ تفاوتی قایل نمیشوند .............!!!! کلیپ های من در فضای مجازی این چند روز دیدم که رفتار انسان ها نسبت به هم دور از فطرت و عیرت و شعور هست . یعنی انسانها به هم رحم نمیکنند . حتی وقتی مجروح هست اما دعوای سگ ها را من در روستا زندگی میکنم هر روز میبینم وقنی سگی شکست میخورد طرف پیروز دیگر بهش،حمله نمیکند ......
تو ماه را به آنها نشان دادی
و آنها به نوک انگشتت نگاه کردند
او از آزادی حرف زد
و احمق ترین مردمان
در بیغوله های بازار سیاه
به خرید و فرش پراید مشغول شدند
آقای ذوالنوری، چطور برای خرید اسلحه میتوان از تهاتر استفاده کرد ولی برای خرید دارو نه؟ ؟؟
شما از طرف ما ابراز خوشحالی نکن خودشان جنگ دارند و می خواهند جنگ کنند و مرزهاشون را کم و بیشتر کنند شما برو جلوی تیر اندازی به خاک کشورمان را بگیر واگر نمیتوانی
نیروی نظامی ما باید ورود کند
رئیس‌جمهور در هفت ماه اخیر قرنطینه‌نشین است..... اشتباه می کنید شیخ حسن از داخل تلویزیون داره نظرسنجی می کنه و از این طریق در بین مردم برای مردم و از مردمه.........
رئیس جمهور که اینقدر از ابتلا به کرونا ترس دارند جواب حق الناس ۸۰ میلیون مردم ایران را چگونه خواهند داد ای کاش کمی هم از این موضوع ترس داشتند البته نه فقط ایشون مسئولین هم شامل این موضوع می شوند
تا 2024 با ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
باوجوداینکه پسرم دانشجوی خارج ازکشوراست وتامین هزینه های دلاری اوبرایم بسیار سخت شده اماباتمام وجود ارزومیکنم ترامپ بازهم انتخاب شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
غیر ممکن است
بی تردید بایدن رییس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود
ترامپ هم این را می‌داند و حتی می‌داند که آغاز یک جنگ هم نمی‌تواند او را از شکست در انتخابات نجات دهد
برجام هم سنگر مطمئنی نیست تنها سنگر مطمئن تجدید نظر اساسی در سیاست خارجی ونحوه مدیریت داخلی وبازگشت هر کسی به جای اصلی وتخصصی خود است که شدنی نیست چون هویت یک عده در تقابل با دشمن فرضی تعریف می شود .
تابناک جان والا غیرتا " کامنت را مثله نکن !
چقدر این مسئولین مغرشون برای چیزهای درجه چندم کار میکنه
لطفا بصورت تهاتر مواد اولیه و ماشین آلات بیارید تا تولید راه بیفته
لطفا بصورت تهاتر داروهای مورد نیاز مردم رو بیارید تا کسی درد نکشه
این بصورت تهاتر های جنگی رو باید به کسی بدید که بره بجنگه
آدمی که نگران گرسنگی زن و بچه یا خانواده است که انگیزه ای برای دفاع و جنگ نداره
شاید برای ما نان نداشته باشد ولی ظاهر برای شما آب دارد فراوان!!!!!!
اقای روحانی سیاستهای منطقه ای و خارجی شما چیه؟ اصلا نظری داری؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نظر روحانی اینه که باید نظر بده
Bet
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
نظر روحانی و البته مسیولین
ما یدونه
ما
فقط ما خوبیم
فقط ما میفهمیم
و و و .........
بهترین کار حذف قانون استیضاح است من که چشمم آب نمی خوره روزی در ایران ریس جمهوری استیضاح بشود
چند علت مهم تورم
۱_ دادن ۶۹۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از اول سال که فقط چاپ پول بدون پشتوانه بود
۲_ نزدیک به صفر شدن صادرات نفتی
۳_ حذف سود روزشمار که یکی از علل اصلی خروج نقدینگی بود و ساختار اقتصادی کشور به هم خورد در حالی که خیلها حساب کوتاه مدت برای کمک به هزینه زندگی داشتند که با حذف ان باعث خروج نقدینگی از بانکها شد و اول روانه بورس شد و بعد از بن بست بورس وارد بازار خودرو شده
۴_ افزایش دو برابری حقوق بعض از ارگانها که باید با توجه به تورم باید شامل همه کارکنان و کارگران شود
خدا لعنت کنه دلالان هرات رو سرمایه خیلیها رو به باد دادن ،به هیچ عنوان گول سایت های این زالو صفتان رو نخورید
فقر و فلاکت برای مردم ثروت افسانه ای برای شماها
نیم میلیون چایی بسته بندی شده 99800تومان
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نیم کیلو
کثافت کاری مامور پالایشگاه ابان خشم عمومی رو برانگیخت ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
بی جا می کنی با چاقو می روی تهدید می کنی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ناشناس 22:11
اول كه ماجرا را بايد اصلش را بداني! دوم اگر كسي با چاقو رفت و دستگير شد و زن بود مامور حراست حق دارد
... كند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
ناشناس 22:11
بنده خدا وقتی نتونسته قانونی حقش رو بگیره ؛ مجبور شده خودش شخصا" اقدام کنه
اقای فلاحتی زندگی خصوصی مردم به شما ارتباطی ندارد.
کاملا با آقای قدیری ابیانه موافقم چون هر تعداد اصلاح طلبی هم که کاندیدا بشه خوب قطعا تایید نخواهند شد و درنهایت هم همون به ظاهر اصولگرها از فیلتر دوستانشان عبور خواهند کرد وتایید خواهند شد. دقیقا مثل همون سریالی که طرف میگفت نوشابه میخوای یا دوغ ، طرف میگه نوشابه ، طرف دیگه میگه بیا این هم دوغ چون نوشابه نیست!
اقای روحانی تمام اقلام حداقل ۲ برابر شدند و حقوق کارمند امسال ۱۵ درصد البته حقوق بعضی از ارگانهای نورچشمی دو برابر شده که باید شامل تمام کارمندان و کارگران بخصوص پرستاران مظلوم بشه ، جرا شک ندارم شما توان پایین اوردن قیمتها رو که ندارین حداقل قدرت خرید کارمتدان و کارگران رو زیاد کنید دیدید که با بگیر و ببند و حراج ۱۵۰ میلیون دلار فقط میشه بازار رو فقط دستوری چند روز کنترل کرد و با این حجم عظیم از نقدینگی اقتصاد از کسی دستور نمیگره پس به همه توجه کنید ، حداقل شما باید برای هر نفر با این تورم نفری یک میلیون تومان یارانه بدین که متاسفانه یک ظلم بزرگ مرتکب میشوید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
واسه همینه تو هر اداره ای بری ، مالیات ، بیمه ، برق ، آب ، گاز و ....... برخی رشوه خور بودند و بیشتر هم شدند بری اعتراض کنی هم میگن مدرک داری ؟ مدرک خودتونید
کشوری که بجای نخبه پروری داره پخمه پروی میکنه همه اقتصادش نابوده ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نخبگان دانشکاه شریف باید از کشور فراری داده بشن یا ممنوع الکار بشن یک مثل فروغی بشه مدیر شبکه ۳
خیلی جالبه که اختلاس و دزدی به نظم و امنیت جامعه صدمه نمیزنه ولی به باور برخی همه مشکلات ناشی خانم ها و اقایان است.
"همه اصلاح طلبانِ شاخص هم کاندیدا شوند، بازهم یک اصولگرا رئیس جمهور می‌شود "
دوستان جمله بالا شبیه یک جوک و دروغ باور نکردنی است.
اگه بگذارند سید ممنوع التصویر بیاید همه صدا و سیما و تریبون های نماز جمعه و ...... 6 ماه هم تبلیغ علیه او بکنند با 80% رای مردم انتخاب میشود.
تاییدش کنید و ا اجازه ورود بهش بدید و ببینید چگونه می شود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
من یکی سید که سهله ! شیخ و حاجی هم دوباره کاندید بشه رای نمیدم...
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
همون سید هم آخرش اعتراف کرد که تدارکات چی بوده پس فرقی ندارد سیدت بیاد یا نه
اقای قالیباف هیچ وقت هیچ برنامه ای ندارد .
ایران داره میپوسه اینها به چه چیزهایی فکر می کنند .
این دوره رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اختیاردارید
با توجه به شم سیاسی بالا و قدرت پیشی بینی که دارم مطمئنم ترامپ پیروز انتخابات است مگر اینکه عکسش اتفاق بیافته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
من وشماراصننم
ناشناس
| Canada |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خسته نباشی دلاور
خاتمی بیاید ما هم می آییم.
به آفتاب سلامی دوباره خواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
به امیدخدا
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با آنکه برای خاتمی احترام فروان قائلم ولی حتی اگر او نیز کاندید شود، رای بی رای!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
رای بی رای
مطمئن باشید هزینه ی استعفا یا استیضاح روحانی از هزینه ای که به ما تحمیل کرده بسیار بسیار ناچیز تره....پس با این حرف‌های صد من یه غاز سر مردم رو شیره نمالید
«به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک» چامسکی گفته که «ترور سلیمانی همانند آن است که ایران پمپئو را ترور کند»؟ آخه چه کسی می‌تونه به ایسنا و اسپوتنیک اعتماد کنه؟ من دو واژه‌ی CHOMSKY و SOLEIMANI رو جستجو کردم و همه‌ی داده‌ها مربوط به رسانه‌های انگلیسی‌زبان جمهوری اسلامی بود، به علاوه‌ی سایت اسپوتنیک. عجیب نیست که اخبار چامسکی که تو آمریکا نشسته رو اسپوتنیک روسیه و فقط اسپوتنیک روسیه بازتاب بده؟
اقای فلاحتی لطفا هزینه تمام و کمال یک ماه دفتر امام جمعه رشت را از حقوق خودتان و پرسنل و حفاظت و ....خلاصه همه هزینه ها را اعلام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
حاضرم شرط ببندم که کمتر 300 میلیون در ماه نیست.
قا بل توجه امام جمعه شیراز 12ساله بودم در وستا مردبقال دوره گردی بود یک سگ داشت اب الاغش قند چای نفت برای فروش از روستیی بروستای دگر میرفت وقتی شام یا نهار میخواست بخورذ غذایش رااول بسگش ازپریسدن چرا ایقدر بسگ اش توجه میکند در جواب کفت سالهای پیش این سگ توله بود من با همسرمکه دختر عموم بود راهی سفر کربلا شدیم این سگ دنبال ما افتاد هرکاری کردیم برنگشت همراه ماشد رفتیم تااز مرز ایران گذشتیم در بیابانهای عراق مردعربی دیدیم که دهان باز درکنار جاده افتاده مشک آبی که همراه داشتم سرآن مرد را گرفتم روی زانوم اب بدهان وصورتش ریختم نگهان چمش را بازکد واز ریر لباس عربی اش شما قی بیروکشید چنا ن ضربه ایی بصورت من زد که بیهوش شدموقتی که بهوش آمدم نه خبری از زنم خرم بود ارتوله سگ بالای سرم ایستاده بود من باخمدگفتم خدا یا این چبلایی بود که بسرم آمد حالا جواب مردم ده را جه بگویم بی هدف بسمت عراق راهم را ادامه دادم مقداری که رفتماز دورنخلستانی دیدم باخودم گفتم میرم شاید آبی باشدتا صورتم که خونی بود بشورم وقتی نزدیک شدم دیدم خرم انجا بسته است ومردعرب سرش را روی زانوی دختر عموم گذاشته وخواب است آهسته رفتم وبه دختر عمواشاره کردم یواشبگذارتا این عربه خوابه کارش را تمام کنم که زنم شروع به داد وبیدا کردن نهاد کهبر خیز الان شوهرم تورمیکشد عربه برخاست وباهم درگیر شدیم امرد قوی هیکلی بود بنجه هایش را بدور گردن من اندخته بودبطوریکه انگشت هااش از گردن من اضافی آمده بود دیگه نفسی برام باقی نمانده بودکه یکباره دیدم مرد عرب نعره کشید ودست هاش از گردن من که خر خر میکردم رها وافتا من هم با آنچماقی که بصورت من ذده بود چندین صربه بسر وصورت مرد عرب زدم فکر کردم دختر عموم کمک کرده بود بکمال تعجب دیدم این سگ از زیر دامن عربی مرد عرب بیرون آمد ودهانش پر خون پس با همان چماقچند ضربه هم به دختر عموم زدم بطرف ایران بگشتم وزیارت بی زیارت آقا امام جمعه این حکایت واقعی بین انسان وحیوان است
هر وقت اکثریت مردم درهر انتخاباتی شرکت نکنند
مسلما نمایندگان اقلیت رای دهنده همیشگی رای می اورد و این اقلیت همیشه اصولگرایان هستند
پس لطفا انتخاب شدن نمایندگان خودتان را در انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری اینده ، با افتخار بیان نفرمائید
آقای فلاحتی بعضی ازهموطنان تازه بدوران رسیده ما سگ رابرفرزندخودترجیح میدهندچه رسد برهمنوعان خودشان که بخاطر آنستکه همزمان باتوسعه اقتصادی جامعه ما نزول فرهنگی شدیدی پدیدآمده و که بعضی ازجوانان بجای تقلیدازکاروتلاش وکوشش غربیها خطاهای اخلاقی آنهاراکه دران کشورهاهم پسندیده نیست یادگرفته اندوبعلت ضعف وفقدان سرگرمیهای صحیح ومفیددرجامعه وبرنامه های خوب صداوسیمای خودمان جوانان جذب برنامه های جهت دارماهواره ای میشوندواین است نتیجه آنکه شاهدیم و وبزرگانمان هم فقط ذکرایرادمیکنندونه راهی برای برون رفت آن میدانندونه درپی بافتن آنند
'اگر همه اصلاح طلبان وهمه اصول گرا ها کاندید شوند مردم رای نخواهند داد
'اگر همه اصلاح طلبان وهمه اصول گرا ها کاندید شوند مردم رای نخواهند داد
روحاني هفت ماه نه هفت سال است قرنطينه است در خانه و پاستور تا به حال ديديد يا شنيديد به يك كارخانه سر بزند يك سال در اول سال رفت از هلال حمر همشهريش كه الان زندان است بازديد كرد ومن خوشحال شدم از قزنطينه آمده بيرون ادامه مي دهد كه تا به حال ادامه نداد
ذوالنوری دست پخت عباسعلی و شرکا است!!!!!!
با این مشکلات ساختاری که در حوزه فرهنگی سیاسی اقتصادی داریم احتیاج به رییس جمهور نداریم اول باید ساختارها اصلاح شود
تیتر امروز یکی ازروزنامه ها: عقبگرد دلار درسایه بی اعتمادی ها !!!!!
اولا دلار پنجشنبه به کانال ۳۰ هزارتومان بازگشت
ثانیا امروز بورس نورچشمی باوجودتبلیغات شبانه روزی ومصاحبه های متعدد به کانال یک میلیون سیصدهزار واحدی پرتاب شد
تامیتوانید یکسویه خبررسانی کنید وکاهش نسبی قیمت ارزوطلا راتیترکنید ودرمقابل ادامه سقوط ۷۰۰ هزارواحدی بورس چشمتان راببندید شتردیدی ندیدی
مطمین باشید این رفتارتبعیض امیز وانعکاس سلیقه ای اخبار مردم راگمراه نمیکند
توجه شما را به این همه بصیرت جلب می کنم.
ریشه ایی ترین مشکلات جامعه شناسایی شدند.
اگر خاتمی یا عبدالله نوری بیایند، اصلاح‌طلبان به اتفاق نظر می‌رسند
دیگر دیر شده است. مردم نخواهند آمد!!!!!!!!
ماندن روحانی به معنی این است که هر کس در کشور می تواند بدون ترس از برخورد به زندگی و اقتصاد و اعتماد و اعتقاد مردم خراب کند . هر روز ماندن روحانی یعنی سالها زیان به اقتصاد کشور و اعتماد مردم
علم الهدا کاش میدونست ریشه بیشتر مشکلات خانواده ها اقتصادی است. اگه پدر و مادر فرصت داشتند فرزند خوب تربیت می کردند. نه اینکه هر دو در به در دنبال یک لقمه نان هستند.
روحانی هشت ساله که توی قرنطینه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای قدیری با وجود اطلاع تان ، باز هم تاکید میکنم نه اصلاح طلب و نه اصولگرا و قاعدتا هیچ حزب و باندی ، در پیشگاه ملت هیچ جایگاهی ندارید
آقای امام جمعه رشت ، شمایی که برای یک سگ خیلی فوری داد سخن می کنید چرا برای معیشت مردم صدایتان در نمی آید. یا وضعیت مردم و آینده فرزندانشان برایتان اصلا اهمیت ندارد . مراجع ذیربط هم بجای ورود به مسائل بی اهمیت مثل سگ، به فکر حل مشکلات اساسی مردم باشند
آقای معاون رئیس جمهور ، نتیجه و خروجی این سراسر توجیه ، تا به الان فقط بدبختی بیشتر مردم بوده . و بیشترین کاری که کردید توجیه بدبختی مردم بوده و بس . آیا منظورتان از سراسر توجیه دقیقا همین است؟
آقای نمین .بعضی وقت ها نبودن یک مدیر خیلی بهتر از بودنش هست . حداقل شانتاز نمی کند و......بزرگ خانواده که مسئول تامین معاش اعضای خانواده هست باید عاقل و دانا باشد و شرایط آسایش و رفاه را تامین سازد .نه اینکه مایه بدبختی گردد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی