بازدید 12263
۹

فرد هتاک به مردم سمنان به دادسرا احضار شد

شهروند مازندرانی که پیش‌تر به مردم سمنان هتاکی کرده بود، به دادسرا احضار شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 21 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، در پی انتشار ویدئوی توهین‌آمیز به مردم استان سمنان از سوی یک شهروند مازندرانی، این فرد با پیگیری‌های مسئولان، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس و دادستانی سمنان به دادسرا احضار شد. این فرد باید با حضور در دادسرای سمنان از اتهام انتسابی با موضوع توهین به مردم سمنان دفاع کند. مردم هر دو استان سمنان و مازندران، از ساعات اولیه انتشار فیلم توهین فردی به مردم سمنان، خواستار برخورد قاطع با این قبیل کارها و جلوگیری از ایجاد تفرقه بین مردم شده بودند.

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس پیش‌تر در گفت‌وگوی تلفنی با محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان ضمن تأکید بر پیگیری انتشار ویدئوی توهین‌آمیز به مردم سمنان تا حصول نتیجه نهایی، ابراز امیدواری کرد: دیگر شاهد چنین رفتارهایی که برادری، صفا و صمیمیت و روابط دوستانه مردم دو استان سمنان و مازندران را نشانه رفته است، از سوی هیچ فردی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
آب سرچشمه های رودخانه های مازندران و ساری را به بهانه انتقال آب به سمنان و.... ندزدید تا با شما اینگونه برخورد نشود . شما مازندران زیبا را خشک می کنید . این کارها اصلا عقلانی و علمی نیست و نهایت آن برخورد و تنش بالایی خواهد بود.
منحصر به این دو استان نیست
می بایست توهین به تمام مردم جهان مورد رسیدگی و برخورد قانونی قرار گیرد .
با توهين كنندگان به مردم اذربايجان هم برخورد ميكنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
آذری ها خیلی از خود متشکرند .اگه قرار توهین به اقوام بررسی شود بیشترین توهین به عرب زبان ها و لرها و رشتی ها و قزوینی ها صورت می گیرد.
اينکه ميگيد مردم دو استان از همان دقايق اوليه درخواست برخورد داشتند دقيقا از کي حرف مي زنيد از کدام مردم.چطوري حرف همه مردم را شنيديد؟ انتخابات برگزار شد و همه مردم پاي صندوق راي رفتند و 100 درصد مردم شرکت کردند و 100 درصد مردم رايدادند که برخورد شود؟
کاري به اين موضوع ندارم ولي اين کليشه اي است که در محدوده وسيعي از مسايل از دهان مسوولان و خبرگزاري ها و ... خارج مي شود که 100 درصد غلط است
این کجاش هتاکی بود؟ ! حق ابه ای که قرنها در یک مسیر جاری بود رو بستید ، شمال بدون آب یعنی ویرانه ، کشاورزی و اکوسیستم اونجا رو نابود نکنید ، دریاچه ارومیه و زاینده رود درس عبرت نشد؟ به نظر شما ایا میتوان به صرف اینکه رییس جمهور کشور ۱۶ سال از یک استان باشد وان استان بر منابع حیاتی دیگر استانها دست درازی کند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
اعتراض وانتقاد حق قانونی هر فرداست اماتوهین ، هتاکی وبی حرمتی به دیگران هرگز .ضمناًکل منابع هرکشوری منابع ملی محسوب می شود
وبایدمتناسب به نیاز هرنقطه ای از کشور توزیع شود .پس با استدلال شما نفت ،گاز، بنزین وبسیاری از محصولات دیگر که درشمال کشور وجودندارد نباید به آن دیار رسانده شود.پس منطقی نظربدهیم .
سمنانیان

سلسله ای تاریخی که 16 سال حکمرانی کردند و موسس آن محمود چندم بود ، جانشین او حسن سرخه بلا.این سلسله ریال را به بی ارزش ترین متاع دنیا تبدیل کردند.

در تاریخ چند قرن بعد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست