بازدید 9248
پتروشیمی در تحریم‌ها دیگر پولی برای تیمداری ندارد

باشگاه معروف و پرافتخار بسکتبال ایران منحل شد

حدودا یک ماه پیش بود که اعلام شد این تیم برای حضور در لیگ امسال نیز اعلام آمادگی کرده اما با ترکیب بومی در مسابقات حاضر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 20 October 2020

آخرین جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال ایران در حالی امروز پیگیری می‌شود که خبری از نماینده تیم ریشه‌دار پتروشیمی در این نشست نیست.

به‌ گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه طی ماه‌های گذشته خبر منحل شدن تیم بسکتبال ریشه‌دار پتروشیمی بندر امام حواشی زیادی را به همراه داشت، حدودا یک ماه پیش بود که اعلام شد این تیم برای حضور در لیگ امسال نیز اعلام آمادگی کرده اما با ترکیب بومی در مسابقات حاضر می‌شود.

با این وجود در آخرین جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال که امروز (سه‌شنبه) ۲۹ مهر در حال برگزاری است، هیچ یک از نمایندگان این باشگاه در آکادمی ملی المپیک حضور نیافتند تا بار دیگر شاهد بلاتکلیفی و احتمالا عدم حضور این تیم در فصل جدید رقابت‌ها باشیم.

تیم پتروشیمی قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد و سال گذشته هم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ بود که به دلیل نیمه کاره ماندن مسابقات بخاطر کرونا، بعد از تیم شهرداری گرگان در رده دوم ایستاد.

شهرداری گرگان، شهرداری قزوین، مهرام تهران، شیمیدر قم، نفت آبادان، اکسون تهران، نیروی زمینی، مس کرمان، مس رفسنجان، شهرداری بندرعباس، آفتاب زاگرس خوزستان، آویژه صنعت مشهد، کوچین آمل، رعد پدافند مشهد و آینده سازان ۱۶ تیمی هستند که نمایندگان آنها در جلسه امروز حضور دارند.

طبق گفته مسئولان فدراسیون لیگ امسال در دو گروه ۸ تیمی برگزار خواهد شد و با این اوصاف مشخص نیست که آیا می‌توان تیم پتروشیمی را منحل شده دانست یا با تمهیدات دیگری از سوی فدراسیون وارد مسابقات می‌شود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار