بازدید 44299
حسین مرعشی مطرح کرد

چه کسی باید احمدی نژاد را مهار کند؟

سخنگوی حزب کارگزاران می‌گوید: تصور اینکه اگر یک جناح بر کشور حاکم شود اختلاف نمی‌شود تصور درستی نیست، چون بلافاصله تقسیم بر دو خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 19 October 2020

به گزارش تابناک، سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که «برخی معتقدند اگر یک اصولگرا رئیس‌جمهور شود بهتر است، چون هماهنگی بیشتری با سایر نهاد‌های حاکمیتی کشور دارد.»، گفت: نه، این تز هم جواب نمی‌دهد. مگر آقای احمدی نژاد در نهایت چه کار کرد؟ زمانی که آقای احمدی نژاد می‌خواست آقای مشایی را به عنوان معاون اول انتخاب کند، رهبری قاطعانه گفتند که او معاون اول نشود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: من یکبار با یکی از بزرگان تماس گرفتم و گفتم آقای احمدی نژاد را یا ما باید مهار می‌کردیم که بخاطرش رفتیم زندان، یا خود اصولگرایان کنترل و مهارش می‌کردند.

مرعشی تاکید کرد: با این اوصاف تصور اینکه اصولگرا‌ها بیایند و حکومت یکپارچه شود تصورغلطی است؛ در انتخابات مجلس دوم هم خط امامی ها، آقایان بازرگان، سحابی و نهضت آزادی را حذف کردند و مجلس یکپارچه در اختیار حزب جمهوری اسلامی قرار گرفت، در مجلس دوم که حزب جمهوری اسلامی برنده ماجرا بود، دولت آقای مهندس موسوی منبعث از مجلس دوم بود، اما اتفاقی این مجلس هم تقسیم بر دو و تبدیل به راست و چپ امروز شد و هم در دولت آقای موسوی شکاف به وجود آمد و منجر به حذف آقای ناطق و آقای عسگرآبادی و آقای پرورش شد و همه راست‌ها حذف شدند. حزب جمهوری اسلامی هم به تعطیلی کشید.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: بنابراین تصور اینکه اگر یک جناح بر کشور حاکم شود اختلاف نمی‌شود تصور درستی نیست، چون بلافاصله تقسیم بر دو خواهند شد؛ الان ببینید همین مجلس که اصلاح طلبان در آن نیستند به چند گروه تقسیم شده؟ شما فکر می‌کنید الان آقای قالیباف در مجلس اکثریت را دارد؟ اکنون آقای قالیباف در مجلس حداکثر یک فراکسیون ۳۰ الی ۴۰ نفره دارد و این نیست که در نبود علی لاریجانی و در نبود آقای عارف یک مجلس یکپارچه‌ای به وجود آمده باشد.

مرعشی با بیان اینکه کارگزاران حتما دولتی فراجناحی و فن‌گرا تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر راه حل از نظر ما به عکس برخی تصورات، آمدن همه نیرو‌ها به صحنه است؛ نیاز آینده کشور این است که اقتصاد و توسعه اقتصادی سیاست محوری جمهوری اسلامی شود، دولت رئیس جمهور آینده چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید دولت فن گرا و دولت کار باشد. نیرو‌های فنی و اجرایی و دارای سوابق مدیریتی کشور در هیچ جناحی برای اداره کشور به تنهایی کفایت نمی‌کند؛ الان انقدر مردم و کشور در فشار هستند که ما نیاز داریم حتما یک دولت فراگیر فن گرا حاکم شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۲۵
هیچکس.

ایشون غیر قابل مهار هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
افراد خودمعصوم پندار اصولگرا انقدر چوب لای چرخ دولت احمدی نژاد گذاشتند که اصلاح طلبان خودنخبه پندار اینکار را نکردن
آنقدر به سالوس از مشایی و بقایی بد گفتند که مقام معظم رهبری را مجاب به واکنش کردند
امان از حسادت... بجای مهار احمدی نژاد بروید بفکر مهار نفس خود باشید و هر دو جناح بدانیددنیایی در کار نیست! هرچه هست آخرت هست... و همینجا نتیجه اعمال کور و ناصواب خود را خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
فیلمه
اگر ریس جمهور نتوان معاون خودش را تعیین کند به هیچ دردی نمیخورد
سلام آقای احمدی نژاد چون همه چیز رابلده که هرکسی چیکار کرده نمیتوانند بهش زور بگویند
هرکسی که برای مردم خانه بسازد و پول در جیبشان بگذارد باید مهار شود، روش مملکت گردانی روشی است که امروز در کشور حاکم است.
چه کسی تو رو باید مهار کنه که به چیزی که بهت مربوط نیست نظر بدی
مثل همه جای دنیا قوه ی قضاییه و دادگاه
تقصیر ت نیست میدونی اگه بیاد پدر شما را در میاره . هیچ راهی نیست او میاید
قراره با آنجلا جولی مشکلات جهان رو حل کنند سرش که شلوغ بشه از تب تاب خودش می افته الان سرش شلوغه کرد خاک پا کرده
سلام اگه احمدینژاد بیاد چون برای مردم کار میکنه اقایان روزی یه انگ بهش میزنن چون دزدی اقایان کم میشه
او خواهد آمد
راست میگی نباید حرف حساب توی این کشور کسی بزنه !! از چی میترسید؟
شما و امثال شما را کی باید مهار کنه ؟ تمام بدبختی مردم بخاطر احزاب و باند بازی هاشونه . کارگزار ، اصوالگرا ، اصلاح طلب ، پایداری ، مهندسین و ..... باز هم بگم . پس آقای محترم آدرس اشتباه نده
شما چکاره اید که در مورد مرد بزرگ نظر میدی، کوچولو
ای کاش بیاید دوباره گوجه فرنگی شده 15 هزارتومان شاید از سرکوچه انها ارزانتر گرفتیم
نمی خواد احمدی نژادو مهارش کنین فقط ریزش بورس ومهار کنید کافیه
یا قیمت دلار را
یا قیمت پراید را
یا قیمت سکه را
یا ...
خیلی هامون تو شهرهای بزرگ زباله گرد شدیم شاید باید خدا را شکر کنیم که هنوز زباله خور نشدیم.
سلام مرد عمل باشید نه حرف حرف زدن خیل راحت تا عمل شماها را باید مهار کرد که کشور را به فلاکت رساندید ،ظرف ۸ سال چقدر کشور پیشرفت داشت از هر لحاظ ، اقتصادی ؛سیاسی ؛فرهنگی ،فرمایشات حضرت آقا که کشور را به بیست سال جلوتر حرکت داشتیم ، خجالت خوب چیزی است الان اقای مهار کننده شب میخوابید صبح بیدار که شدید ملاحظه می‌کنید که قییمتها چقدر در حرکتند
احمدی نژاد به ملت ومملکت خدمت کرد، گزارش 100روزه نداد، خدمت کرد
در ایران چه کسانی کنترل می شوند مه ایشان بشود
واقعا که از احمدی نژاد میترسید چون ایشان حامی مردم بوده و هست. امثال شما را خوب شناخت و اجازه نمی داد در کارش دخالت کنید. بترسید که احمدی نژاد عزیز ما دوباره می اید و امثال شما جناح بازان که به فکر منافع خود هستید نه مردم باید فرار کنید.
مگر ما تو مملکتمان جناح و حزب و دسته و گروه و گروهک و ازین قبیل تنقلات صرفا رسانه‌ای هم داریم که این همه برایشان خبرسازی می‌کنید؟!
اگر حزب و تحزب واقعی درین مملکند(و نه مملکت)، وجود داشت، قطعا امثال این موجودات فرصت تنفس نمی‌داشتند و اوضاع و احوال و روزگار مردم، اینچنین نبود. تا زمانی که اوضاع چنین باشد، گل و گلاب معاش و حیات خلایق در پس پرده بماند که بماند که بماند!
معلم بازنشسته ۶۵ ساله
از محله باغفردوس مولوی شهر طهرون.
ایکاش افرادی که علیه دکتر هر روز از تریبون میلیاردیشون و رسانه های مافیاییشون موضع میگرفتن ذره ای در نزد مردم آبرو و شرف داشتند
حزب کارگزاران و امثال آقای مرعشی؟...نمی توانم بنویسم چون حذف می کنید...شما باید مهار شوید که معتقدید برای توسعه کشور باید قربانی داد و منظورتان از قربانی تلف شدن قشر عظیمی از ضعیفان جامعه است، شما که وقتی می گویید دولت فن گرا منظورتان خودتان و فامیل های دور و نزدیک خودتان است.
توسعه در فرهنگ لغات شما یعنی پول دار شدن هم حزبی ها...
شرکت هواپیمایی، گروه هتل داری و توریستی، واردات کلان بعضی اقلام از برخی کشورها ...و در این راه نابودی مردم نه تنها برایتان مهم نیست بلکه به نفع شماست...
با سلام باید یکی شماها ا که انگار مالک کشور و قیم مردم هستید را باید مهار کنه زنده با احمدی نژاد و مشایی من فقط به شرط حضور احمدی نژاد فقط در انتخابات شرکت خواهم کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان