بازدید 51216
۴

واکنش ترامپ به گاف جدید بایدن

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به فراموشی رقیب دموکراتش در به یاد آوردن نام سناتور آمریکایی، او را به داشتن زوال عقل متهم کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 13 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به فراموشی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

ترامپ در واکنش، بایدن را به داشتن زوال عقل متهم کرد و نوشت: میت (رامنی) نمی‌تواند از این موضوع هیجان‌زده شود! جو (بایدن) دیروز هم (دوباره) گفت برای سنای آمریکا رقابت می‌کند و به طور کامل فراموش کرد کجاست (ایالت اشتباه!). جو هرگز آدم خوب و مهربانی نبوده، بنابراین برای ایالات متحده پذیرش غیرقابل قبول بودن "زوال عقل" بدیهی و در حال وخیم شدن او راحت‌تر است!


بایدن روز گذشته هنگام رفتن به اوهایو برای شرکت در تجمع انتخاباتی، در پاسخ به سوالی درباره لزوم در نظر گرفتن اعتقاد قاضی پیشنهادی ترامپ برای پُست خالی «دیوان عالی» این کشور، در توضیحات برای رد کردن این نظر به مشکل برخورد و نام سناتور «میت رامنی» (نامزد حزب جمهوری‌خواه در رقابت‌های سال ۲۰۱۲ در مقابل باراک اوباما و فرماندار سابق) را به خاطر نیاورد و همچنین بار دیگر به اشتباه رقابت برای ریاست‌جمهوری را رقابت برای سنا خواند.

بایدن گفت: شاید به خاطر بیاورید، من وقتی در حال رقابت در مقابل سناتوری که مورمون بود، فرماندار (؟) به دردسر افتادم. اعتقاد هیچ کس نباید مورد پرسش قرار بگیرد.

این اولین بار نیست بایدن به اشتباه از رقابت برای سنا می‌گوید. در ماه فوریه هم در یک رویداد حزب دموکرات در کارولینای جنوبی او به اشتباه به جای رقابت برای ریاست‌جمهوری از رقابت برای سنا گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
70 سال سن شما دو تا هست فکر نمی کنید خیلی پیر شدید !!
ترامپ اقتصاد مارا نابود کرد طرفدارشید
یا خدا !!!!!!!!!! اونوقت خیلی از مسئولین ما به این دل خوش کردن که بایدن رای بیاره؟؟؟؟؟ البته بد هم نیست که رای بیاره؟ یه وقت دیدی یادش رفت که امریکا با ایران مشکل داره و سر از فرودگاه امام در اورد و بعد یادش اومد که ای داد بی داد، کجا اومده. خخخ خخ خ خ خ خ خ
تقصیر احمق های حزب دموکراته که این بابا رو انتخاب کردن!!!
4 سال قبل هم اون هیلاری فکسنی رو انتخاب کردن الانم این بایدن شل و ول رو.
هر دو مرتبه هم از ترس اینکه یه نفر مثل سندرز که کلا با ساختار حاکم بر آمریکا مشکل داره انتخاب نشه، دست به این انتخاب های مضحک زدن که مسلما یک لمپنی مثل ترامپ نهایت بهره رو ازین اشتباه استراتژیک حزب دموکرات برده و خواهد برد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل