بازدید 10654
آیا بازی با تیم نصفه و نیمه آفریقایی لغو می‌شود؟

تیم ملی ایران در خطر جدی کرونا مقابل مالی

مالی اغلب بدون مهره های اصلی و ستاره هایش مقابل ایران قرار گرفته است و این بار نیز که گفته می‌شد همه بازیکنان اصلی این کشور در مصاف با شاگردان اسکوچیچ حضور دارند، کرونا بهانه شده و ناگهان این تیم خالی شد
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 10 October 2020

به نظر می‌رسد بازی تدارکاتی با تیم ملی مالی که بیش از ۱۰ بازیکن خود را به دلایل مختلف مقابل ایران در ترکیب نخواهد داشت، فایده ای نداشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آستانه بازی با ایران،  فدراسیون فوتبال مالی اعلام کرد ۴ بازیکن تیم ملی این کشور در اردوی آماده‌سازی ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شده اند. مالی اغلب بدون مهره های اصلی و ستاره هایش مقابل ایران قرار گرفته است و این بار نیز که گفته می‌شد همه بازیکنان اصلی این کشور در مصاف با شاگردان اسکوچیچ حضور دارند، کرونا بهانه شده و ناگهان این تیم خالی شده است.

 تیم ملی فوتبال مالی قرار است سه‌شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه مقابل ایران قرار بگیرد.

تیم ملی ایران در خطر جدی کرونا مقابل مالی

این تیم شب گذشته در بازی با غنا فقط ۱۵ بازیکن در فهرست خود داشت. بیش از ۱۰ لژیونر این کشور به دلایل مختلفی از حضور در اردوی ترکیه و برگزاری ۲ بازی دوستانه با غنا و ایران خودداری کرده اند.

تیم ملی فوتبال مالی با وجود این مشکلات توانست غنا را در دیداری دوستانه با ۳ گل شکست دهد. این در حالی است که خیلی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال مالی از حضور در تیم ملی کشورشان انصراف دادند که دوکوره و ترائوره مهمترین بازیکنان بودند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان