بازدید 5231

ترامپ: بایدن هیچ برنامه‌ای برای کنترل کرونا ندارد

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت اگر نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات در حال حاضر رئیس جمهور بود شاید ۲.۲ میلیون نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دادند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 09 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که به تازگی از بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مرخص شده در پیامی در توئیتر مدعی شد که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هیچ برنامه‌ای برای ویروس کرونا ندارد.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «جو بایدن هیچ برنامه‌ای برای ویروس کرونا ندارد- همش حرف زند. وی در مدیریت آنفولانزای H۱N۱ یک فاجعه بود. اگر وی (هم اکنون) مسئول بود، شاید ۲.۲ میلیون نفر به دلیل این بیماری کشنده مُرده بودند!»

بر اساس جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دستکم ۵۱ هزار و ۵۸۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و ۵۴۹ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۹۴۱ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۱۱ هزار و ۷۹۳ نفر برسد.

از سوی دیگر، از زمان اعلام خبر ابتلای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش «ملانیا ترامپ» به کرونا در جمعه هفته گذشته (۱۱ مهر ماه) تاکنون، دستکم ۳۴ تن از کارکنان کاخ سفید و دیگر مقام‌های رسمی این کشور که ارتباط نزدیکی با کاخ سفید داشته‌اند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

ترامپ روز شنبه (۱۲ مهر ماه) با هواپیما به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شد و با داروی «رمدیسیویر» تحت درمان قرار گرفت و روز دوشنبه به تشخیص پزشک بیمارستان ترخیص و به کاخ سفید منتقل شد و علیرغم آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به وی توصیه کرده بود که باید به مدت ۱۴ روز از زمان شروع علائم در قرنطینه بماند، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) به دفتر کار خود در کاخ سفید بازگشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل