بازدید 15391
سردار ذوالقدری خبر داد

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پاساژ علاءالدین

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری ۵ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ علاءالدین که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی باعث ایجاد رعب و وحشت در خیابان جمهوری شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 07 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: به دنبال دریافت پرونده‌ای مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی و تخریب شیشه‌های پاساژ علاءالدین، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی روز گذشته آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این ۵ متهم به علت اختلافات شخصی در پاساژ علاءالدین اقدام به درگیری و نزاع دسته جمعی کرده بودند و چندین مغازه را در این پاساژ تخریب کردند، آنان دارای سوابق متعددی از جمله مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، زورگیری و حتی سرقت گوشی‌های موبایل شهروندان هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس دستور قاضی پرونده و در راستای عبرت آموزی مخلان نظم و امنیت عمومی مقرر شد، این افراد در محل وقوع نزاع با حضور متهمان و در مقابل چشم شهروندان صحنه‌هایی از شرارت این افراد شرور بازسازی شود.

ذوالقدری در پایان بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان