بازدید 11922
۲
بازتاب

سوابق قضاوت داور سنگاپوری برای پرسپولیس و النصر

کد خبر: ۱۰۰۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 03 October 2020

دیدار پرسپولیس و النصر، سیزدهمین قضاوت محمد تقی الجعفری برای نمایندگان ایران در آسیا خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در سال‌های اخیر همیشه یکی از مشکلات تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا داوری بوده و حتی در مسابقات این فصل نیز داوران بارها در بازی‌های مختلف به ضرر تیم‌های ایرانی سوت زده‌اند، دو نمونه آخر آن نیز دیدار استقلال برابر پاختاکور و تقابل پرسپولیس و الدحیل بود. زیان‌هایی که باعث حذف استقلال و همچنین سخت شدن صدرنشینی پرسپولیس در گروهش شد.

البته از معدود داوران خوش‌سوت برای تیم‌های ایرانی، محمدتقی الجعفری سنگاپوری است که AFC او را به عنوان قاضی دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی این فصل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است تا این داور ۳۳ ساله برای چهارمین بار در این فصل لیگ قهرمانان آسیا سوت بزند، البته باید به این نکته اشاره کرد که او در دیدار الدحیل قطر و التعاون عربستان داور چهارم بود که با برتری یک بر صفر نماینده عربستان همراه شد.

سوابق قضاوت داور سنگاپوری برای پرسپولیس و النصر

این داور سنگاپوری تا به حال ۱۲ بار برای تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های ایرانی سوت زده که آخرین قضاوت او در لیگ قهرمانان آسیا برای یک تیم ایرانی، به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد که او داور دیدار یک چهارم نهایی استقلال و السد بود که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. او در آن بازی ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان استقلال نشان داد.

الجعفری تاکنون ۲ بار نیز برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سوت زده است که حاصل آن یک برد و یک باخت بوده است.

داوری که تا به حال در ۱۲ قضاوتش برای تیم‌های ایرانی، ۸ بار پیروزی نمایندگان را دیده است، ۲ بار نیز برای النصر سوت زده که هر ۲ دیدار را نماینده عربستان با برد پشت سر گذاشته است.

داور سنگاپوری در ۶۹ قضاوت بین‌المللی خود، تاکنون ۱۶ پنالتی گرفته است، ۲۴۶ بار کارت زرد نشان داده و ۵ بار هم از کارت قرمز خود استفاده کرده است. او در آسیا، به عنوان یکی از داورانی شناخته می‌شود که کمترین میانگین استفاده از کارت زرد و قرمز را دارد به طوری که میانگین کارت زردهای او در هر بازی، ۰.۶۷ کارت و میانگین کارت‌های قرمز او در هر بازی ۰.۰۴ کارت است‌.

باید ببینیم قضاوت او برای نیمه نهایی پرسپولیس ایران در برابر النصر عربستان که قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود، چگونه از آب در می‌آید و آیا این داور سنگاپوری باز هم می‌تواند قضاوت بدون حاشیه‌ای را داشته باشد یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در صد کارت زرد با تعداد کارت زرد و تعداد بازی را مقایسه کن ویک نمره 20 به ریاضی خودت بده
می بریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر