بازدید 10296
۸

دام دکتر قلابی برای دختر مقیم سوئد

پلیس پایتخت در جست وجوی مردی است که با معرفی خود به عنوان پزشک قلابی، دختر مقیم سوئد را ۶۰۰ دقیقه به گروگان گرفته و اموالش را دزدیده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 30 September 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از جام جم چند روز پیش دختر ۳۵ ساله‌ای با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار، شکایت کرد. با دستور قضایی تحقیقات در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی در جریان تحقیقات گفت: «من و خانواده ام مقیم کشور سوئد هستیم. پدرم پولدار است و در زمینه تجارت فعالیت دارد.

من هم به عنوان مدیر داخلی شرکت او فعالیت می‌کنم. هر سال دو بار برای دیدن اقوام به تهران می‌آیم. اسفند که به ایران آمدم، به خاطر شیوع کرونا نتوانستم به سوئد بازگردم. یک روز در خیابانی در شمال تهران با مرد جوانی آشنا شدم که ظاهری شیک و آراسته داشت و می‌گفت پزشک و جراح است. حتی کارت ویزیتش را به من داد. بعد از آن، از طریق واتس اپ و تلگرام با وی در ارتباط بودم. کم کم به هم علاقه‌مند شدیم تا این که مدعی شد، می‌خواهد با من و پدرم همکاری داشته باشد و سرمایه گذاری کند.»

شاکی ادامه داد: «من به گمان این که او پزشکی معتمد است، دعوتش را قبول کرده و به خانه اش در شمال تهران رفتم. نیم ساعت از حضورم گذشته بود که به من حمله ور شد و مرا داخل اتاقی انداخت و بعد از کتک زدن، دست و پایم را بست و طلا‌هایی که همراه داشتم را به زور گرفت.

او کیفم را جست و جو کرد و هرچه دلار و یورو در آن بود را برداشت، سپس چند برگه از دسته چکم را کند و به زور از من امضا گرفت. ۶۰۰ دقیقه گروگان او بودم و در این مدت حتی موهایم را تراشید. وقتی از خانه بیرون رفت، با دست و پای بسته خودم را به پنجره رساندم و شروع به فریاد و درخواست کمک کردم. یکی از همسایه‌ها متوجه ماجرا شد و با پلیس تماس گرفت. ماموران کلانتری آمدند و مرا نجات دادند.»

بعد از شکایت این دختر، تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد که خانه دو روز قبل از سوی مرد گروگانگیر اجاره شده است. همچنین مشخص شد مرد آدم ربا، پزشک نبوده و دروغ گفته و هدفش اخاذی و سرقت از شاکی بوده است. با توجه به فرار آدم ربا، تحقیقات پلیس برای دستگیری و رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
اینکه پزشک قلابی بوده، ولی خیلی از دختران وقتی اسم دکتر میاد خیال میکنند طرف معصوم و بیگناهه! حتی پزشک واقعی هم میتونه مجرم باشه، بروید از محاکم بپرسید چقدر پرونده هست که پزشک به دختر تعدی کرده، اینکه یک نفر در کنکور 10 تا تست درست بیشتر از دیگری زده دلیل نمیشه انسان پاکی باشه، بفهمید خانمها
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
چرا این دوشیزه بزرگوار مالباخته به جای 600 دقیقه ؛ نگفته 10 ساعت گروگان بوده؟
الآن سوئدی بودن چه ربطی به قضیه داشت؟
بابا سوئد رو بیخیال بشید
روابطمونو با سوئد خراب کردید، بدترش نکنید.
می دونید خیلی از دانشجوها چند ماهه منتظر ویزا هستند؟
دختر بیچاره تو اسکاندیناوی جز آرامش چیزی ندیده بوده
تو روزنامه که نوشته بود گفتی من را آزلر هم کرده .. حالا میگی فقط پولهایت رو دزدیده .. اشکال نداره پاپا جون بهت می ده دوباره .. ولی غلط کرده دختری که با پای خودش بره خانه مرد غریبه . تو خارج هم بودی از این بیشتر سرت می آمد.
کم کم به هم علاقمند شدیم!!!!!! تا باشه از این علاقمندیها
چرا مدت گروگانگیری رو به دقیقه اعلام کرده؟ چرا به ساعت یا روز اعلام نکرده؟
خاک بر سر این دختر هول و دست پاچه چلمن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل