بازدید 16057
۸

آخرین تلاش برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی

فرماندار کردکوی در استان گلستان گفت: آخر هفته جستجوی همه‌جانبه دیگری توسط نیروهای امدادگر و کوهنورد شهرستان و استان در سطح جنگل‌های کردکوی برای پیدا کردن معین شریفی، جوان مفقود شده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 29 September 2020

به گزارش «تابناک»، ابراهیم قدمنان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جوان ۳۶ ساله کردکویی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت. او طی تماسی که ساعت ۱۸ با شاگرد مغازه‌اش داشته، گفته بود که نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه دیگر به مغازه برمی‌گردد. بعد گذشت این زمان او به مغازه مراجعه نکرد و همزمان موبایل او نیز خاموش شد.

وی افزود: بعد از آنکه این جوان به مغازه و خانه مراجعه نکرد، خانواده نگران او می‌شوند و با مراجعه به جنگل متوجه پارک خودرو او در کنار جاده می‌شوند اما از خود معین خبری نبود. بلافاصله موضوع را به نیروی انتظامی و امدادی اطلاع می‌دهند.

فرماندار کردکوی بیان کرد: از زمان اعلام مفقود شدن این جوان تاکنون به‌صورت مداوم طی ۱۳ روز گروه‌های کوهنوردی و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان را برای یافتن او بسیج کردیم که متأسفانه اثری از او به دست نیامد و جستجوها بی‌نتیجه ماند.

قدمنان تصریح کرد: طی این مدت که تعداد نیروها گاه به ۱۰۰ نفر هم می‌رسید، مسیر هتل جهان‌نما تا روستای درازنو به شعاع ۲۰۰ متر در دو طرف جاده و در بعضی نقاط تا شعاع بیشتر حتی در داخل دره‌های با شیب بسیار تند با استفاده از طناب جستجو شد.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای تامین شهرستان در این خصوص، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا یک بار دیگر با همه امکانات و تجهیزات با به‌کارگیری نیروهای امدادگر و کوهنورد شهرستان و استان عملیات جستجو برای یافتن این جوان مفقود شده در سطح جنگل‌های کردکوی انجام گیرد.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: سناریوهای دیگر از طریق نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در دست پیگیری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ظاهراً جنگل کردکوی برای گردشگرا امن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
ایشالا کخ پیدا بشه.سالم باشه
اطلاع رسانی بسیار بسیار ضعیف
از سگ برا پیدا کردنش استفاده کنید یکی از لباس هاش رو بدید سگ بو کنه و تو جنگل برید دنبالش
امن هست جای خطرناکی نیس اصلا ولی اتقاقای عجیبی اینمدت افتاد خودمون هم واقعا دیگه میترسیم ولی هر دوتا اتفاقی که تا حالا افتاد هم سها و هم معین جفتش هنوز ثابت نشده قتل باشه هنوز هیچی مشخص نیس
قرار بود از نیروهای ارتش کمک بگیرن پس چی شد بدبخت دیگه تا الان حتما مرده
ای
برای چی هر کی گم میشه..حلال احمر نمتونه پیداش کنن؟؟؟بچه های حلال احمر زیاد دوره ندیدن ؟؟؟ وارد نیستن؟؟؟ یا هم اگه پیدا میکنن.بد مرگ سهراب!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر