بازدید 5550
۳

نظر سرلشکر صفوی درباره مدیریت جنگ اقتصادی

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:آن‌هایی که سرمایه‌های خود را از کشور خارج می‌کنند بزرگترین‌ خیانت را علیه مردم انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 26 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که در حاشیه نشست واکاوی عملیات ثامن الائمه (ع) که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چهل‌سالگی دوم انقلاب و دفاع مقدس جوانان به چه موضوعاتی باید توجه کنند، توضیح داد: به جوانان عزیز می‌گویم این ۴۰ سالی که گذشت، پدران و برادران شما از این انقلاب، ملت و امنیت ملی کشور به خوبی دفاع کردند و این باعث شده تا ارزش‌ها، آرمان‌ها و استقلال ملی ما حفظ شود.

وی افزود: برای همین از جوانان می‌خواهم که مؤلفه‌های قدرت ملی کشورمان اعم از مؤلفه‌های اقتصادی، جغرافیایی وتاریخی و دیگر موارد را که ما به‌عنوان منابع و عوامل قدرت ملی می‌شناسیم، خوب تشخیص دهند.ما کشوری هستیم که انقلاب و دفاع مقدس آن در جهان بی نظیر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ما در جنگ تحمیلی زمانی به پیروزی رسیدیم که امام (ره) توانست مردم را در برابر دشمن بسیج کند؛ یعنی بدون بکارگیری توان مردم در صحنه جنگ، به پیروزی نمی‌رسیدیم؛ برای همین اکنون هم که جنگ اقتصادی است، دولت به تنهایی نمی‌تواند در این جنگ پیروز شود بر این اساس برای پیروزی در جنگ اقتصادی، نیازمند حضور مردم و انسجام و وحدت گروه‌های سیاسی هستیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: آن‌هایی که سرمایه‌های خود را از کشور خارج می‌کنند بزرگترین‌ خیانت را علیه مردم انجام می‌دهند. اگر امروز ملت و حکومت، وحدت و انسجامی را که در زمان انقلاب و دفاع مقدس داشتند، حفظ کنند، اساس پیروزی ما در هر جنگی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
اونایی که یکشبه ارزش سرمایه های مردم رو نصف می کنند چی؟
وقتی در جنگ تحمیلی تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی هستیم محتکران و گران فروشان که رسما ستون پنجم و جیره خور امریکا هستند با جدیت به خیانت آشکار علیه ملت مظلوم ادامه می دهند. لطفاً نشان دهید که برای خدمت آمده اید.البته حکم ایشان در این برهه اعدام است ( در جنگ های جهانی اروپاییان این قشر را اعدام می کرده اند )اما متاسفانه برخی روابط بر پررویی ایشان دامن میزند.
آنهایی که سرمایه خود را در اینجا با عنوان واهی و جعلی از دست می دهند و کسی نیست که به دادشان برسد را مد نظر داشته باشید بعد بگویید که سرمایه را از ایران خارج کردن خیانت است!!!!!!!!!!!!!!!
مگر مغز خر خورده ایم که بعد از 40 سال کار کردن با عنوان ماده صد کارخانه را که ما سرقفلی آن را خریده ایم تعطیل می کنند و کل سرمایه ما را به باد فنا می دهند و الان باید کاسه دریوزگی به دست بگیریم از آن طرف مالیات می گوید من کاری به این کارها ندارم و هر سال مالیاتش را می خواهد و شهرداری هنوز عوارض از ما می خواهد و .... مگر احمقیم.
اول مدیران بی تدبیر و امید خود را اصلاح کنید بعد به مردم انگ بزنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها