«بپیوند» کی بازگشایی می شود؟

با توجه به نوسان بیش از 50 درصدی نماد بپیوند و الزام سازمان بورس به برگزاری کنفرانس، نماد این شرکت در مورخه 30 شهریور 1399 بسته شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 22 September 2020

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، نماد شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در تاریخ 12 شهریور ماه سال جاری عرضه اولیه شد و میزان مشارکت در این عرضه اولیه 5 میلیون و 570 هزار نفر بود.پس از عرضه اولیه و مشارکت عظیم سهامداران، به هر کد بورسی تنها 78 سهم در قیمت 1850 تومان تعلق گرفت. 

نماد بپیوند در روز 30 شهریورماه سال 1399 به علت نوسان بیش از 50 درصد از طرف سازمان بورس بسته شد و اطلاعیه توقف معاملات این نماد نیز بر روی سایت کدال قرار گرفت. 

عرضه اولیه های احتمالی پاییز 99 کدامند؟

لازم به ذکر است که طی اطلاعیه منتشر شده از طرف این شرکت در مورخه 1 مهر 1399، به دلیل عدم طرح سوال توسط اشخاص و سهامداران و با توجه به اینکه رویدادی که منجر به تغییر در عملکرد شرکت باشد روی نداده است، نماد این شرکت به زودی بازگشایی می شود. انتظار می رود که این نماد در جلسه معاملاتی روز آینده مورخه 2 مهر 1399 بازگشایی شود. 

شایان ذکر است شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس یک شرکت خصوصی تولید برق است که در دی ماه سال 1389 پس از به مزایده گذاشتن نیروگاه سیکل ترکیبی قم و با توجه به اهداف بلند مدت سهامداران عمده در راستای برق رسانی و خدمت به کشور، به ثبت رسید.

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر