بازدید 39346

خیابان گردانی اراذل و اوباش در تهران پارس

بنا به درخواست مکرر و متعدد مردم از پلیس برای برخورد قاطع جدی و قانونی با اراذل و اوباش و افرادی که امنیت عمومی جامعه را در معابر، خیابانها، کوچه‌ها و تفرجگاه‌ها به چالش و دچار خدشه می‌کنند پلیس تهران بزرگ اراذل و اوباش محله تهران پارس را پس از ذستگیری جهت عبرت آموزی دیگر اشرار در این محله گرداندند. رئیس پلیس تهران گفت: پوزه اراذل و اوباشی را که گردن‌کشی و عربده‌کشی می‌کنند و قداره‌بند هستند، به خاک می‌مالیم و گردن آنها را خواهیم شکست و شدیدترین برخوردها را با این افراد طبق قانون خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 17 September 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۹
واقعا بی درایتی بوده است. جدای بحث اینکه آیا چنین مجازاتی (بردن آبروی مجرم) در قانون ما وجود دارد اگر همین افراد بدون ماسک به کووید۱۹ مبتلا شوند ویروس به ماموران و هم چنین زندان منتقل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
مسئولین هر کار کنند بدهکار آدم هایی مثل شما هستند آخه چکار کنند اعدام کنند که هزار تا صاحب داخلی و خارجی پیدا می کنند. ولشون کنند که باز به کارشون ادامه میدن، تو زندان باشند هم که ادب نمیشن، برای اینجور آدم ها هم آبرو مهم نیست مطمئن باش، فقط روشون کم میشه، کا اون هم غنیمته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
شرمنده اشتباه منفی دادم
اعدام
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
داعشی.
چقدر ارازل اوباش فقط در یک محل؟!
علی برکت الله
این جونورهارو تبعید کنید خارک یا بوموسی
چرا طبری و دختر نعمت زاده و خیلی دیگه از ژن های خوب رو نمی گردونن؟!!!!!
اينها بچه هاي همين انقلاب اسلامي هستند اگر دزد واوباش شده اند مسولين تربيت غلط وناشايست كردند بطور كلي اين مسولين هستند كه باعث اين فجايع اند
این گونه رفتارهای تنبیهی قرون وسطایی در قرن 21 ، قرن ماهواره، اینترنت جواب نمی دهد. آیا متخصصین ناهنجاری اجتماعی در قوه قضاییه و پلیس نیستند تا توصیه هایی متناسب با شرایط اجتماعی قرن 21 و کشور به قضات و عوامل اجرایی پلیس بنمایند؟
تابی جون این اراذل و اوباش ها که هیچ کدامشون ماسک نزدن و در ضمن فاصله اجتماعی رو هم رعایت نکردن!!!! یعنی چی؟؟؟خب گناه داره این آقایان اراذل و اوباش کرونا بگیرن کی جواب گو هستش اونوقت؟؟؟؟
دراین که زحمت کشیده و اراذل را دستگیر کردند. بحثی نیست ولی این کار اصلا درست نیست چون این افراد بالاخره از زندان بیرون می آیند و انتقام می‌گیرند. بسیاری از این افراد دارای انواع اختلالات روانی هستند و این کار باعث بدترشدن آنها خواهد شد. بهتر بود نیروهای زحمتکش پلیس بجای نمایش اقتدارشان، این افراد را فقط به بازداشتگاهها منتقل کنند.
این جنایتکاران را دار بزنید و به سزای اعمالشان برسانید.
اتفاقا با این کار اشتباه به لات بازی این ها اعتبار میدن پررو تر میشن باید با خفت و خاری بگردونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
آفرین دارن با اقتدار میگردونن
خوبه که این بی فرهنگا بدونن با کارهاشون هیچ جایی تو جامعه ندارن
آقا از هر طرف حمله شده کورانا آرازل
فشار اقتصادی راه فرارو گم کردیم هر کی دررفته لوکیشن فرارو اس مس کنه
دورود بر نیروی انتظامی مقتدر
هدف چیزی جز گسترش کرونا نیست. تجمع مردم، عدم رعایت بهداشت و فاصله گذاری، کی به اینا اجازه داده همچین کاری بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ستاد کرونا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل