بازدید 9535
۲

پروازهای چابهار از امروز به روال عادی بر می‌گردد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مشکل ایجاد شده در فرودگاه چابهار برطرف شده و از امروز پروازهای این فرودگاه به صورت طبیعی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه با اشاره به سفر خود به چابهار برای پیگیری مشکل فرودگاه چابهار، گفت: به همراه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت بهره بردار برای بررسی مشکلات موجود به فرودگاه چابهار رفتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این فرودگاه مشکلاتی در ارتباط با مسائل ناوبری و کمک ناوبری و همچنین سطوح فرودگاهی و سوخت رسانی داشت که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این مشکلات را برطرف سازد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تشکر از نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش برای حل مشکل ایجاد شده برای مسافران از برگزاری یک جلسه در سطوح مقامات عالی دستگاه‌ها در روز شنبه آینده در تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان این جلسه، مشکل ایجاد شده برای همیشه برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: مسافرانی که بلیت این مسیر را خریده اند می‌توانند بهای بلیت خود را بطور کامل از آژانس‌ها دریافت کنند و یا بلیت همان مسیر را با تاریخ جدید تهیه کنند و شرکت‌ها مکلفند این بلیت را با اولویت بالا برای مسافران دارای بلیت چابهار تهیه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
عکس و زمین فرودگان رو می بینی یاد اون سریال فتحعلی اویسی میوفتی !
عجب مملکتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان