بازدید 7775

نمرات مردودی از کارنامه ترم گذشته حذف می شود

کد خبر: ۱۰۰۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 14 September 2020

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: به دلیل شرایط خاص ترم گذشته نمرات مردودی دانشجویان در کارنامه حذف می شود و در معدل تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش مهر، ابوالفضل واحدی با اشاره به حذف نمرات مردودی در کارنامه دانشجویان گفت: در نیمسال دوم ۹۸-۹۹ در حالی که یک ماه از ترم گذشته بود، با شیوع کرونا در کشور مجبور شدیم به یکباره از آموزش حضوری به سمت آموزش مجازی برویم. این تغییر ناگهانی و ناخواسته در حالی اتفاق افتاد که اساتید، دانشجویان و زیرساخت های آموزشی آمادگی های لازم را نداشتند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: به همین دلیل شورای آموزشی دانشگاه تصمیم گرفته است، برای اینکه فشار روحی و روانی از روی دانشجویان بردارد نمره مردودی را از کارنامه آن ها حذف کند.

واحدی ادامه داد: ممکن است در حال حاضر نمره مردودی در کارنامه دانشجو دیده شود، اما بعد از فرایند انتخاب واحد حدودا تا پایان مهرماه این اتفاق خواهد افتاد و دیگر نمره مردودی در معدل بلااثر خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: همچنین برای ترم گذشته، اعلام کردیم چنان‌چه معدل دانشجو در دروس گذرانده در این نیمسال کمتر از حد نصاب معین (۱۲ در مقطع کارشناسی و ۱۴ در مقطع کارشناسی ارشد) شده و مشروط شود، با نظر کمیسیون موارد خاص دانشگاه این مشروطی بلااثر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها