بازدید 43551
گزارش تابناک از بیکاری برجسته‌ترین چهره فوتبال کشور برای دومین فصل متوالی

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی‌پور از فوتبال ایران حذف کرده‌اند؟

با انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور، تکلیف همه نیمکت‌های لیگ بیستم مشخص شده است، ولی باز هم مثل سال گذشته خبری از علی دایی نیست! هیچ فرد یا نهادی حاضر نیست، دلیل بیرون ماندن دایی را برای مردم توضیح دهد. آیا حذف همزمان دایی و فردوسی‌پور اتفاقی است؟
کد خبر: ۱۰۰۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 18 September 2020

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر حداقل برای مربیان رو به اتمام است و در پایان کورسی که تنها مربیان ایرانی شرایط حضور در آن را داشتند، یکی از شاخص‌ترین چهره‌های نیمکت‌های لیگ برتر طی تمام ادوار آن، باز هم بیرون مانده است و نمی‌تواند موضوعی عادی و معمولی باشد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ علی دایی، چهره برجسته فوتبال ایران که در کنار بازی در تیم‌های نامدار فوتبال اروپا همچون بایرن مونیخ و هرتابرلین، با زدن یکصد و نه گل در دوران حضورش در تیم ملی ایران، عنوان مهم آقای گل بازی‌های ملی فیفا را یدک می‌کشد و آبرو و اعتبار فوتبال ایران در دنیا محسوب می‌شود، حالا در داخل کشور و در وطن خود گویا تحریم شده است!

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی‌پور از فوتبال ایران حذف کرده‌اند؟

این اتفاق در حالی است که پیش از او عادل فردوسی پور، دیگر چهره برجسته مرتبط با فوتبال ایران ـ که در حیطه رسانه، اعتبار و شهرتی نظیر علی دایی میان ایرانی‌ها پیدا کرده بود ـ نیز ناگهان از صفحه تلویزیون محو شد و دیگر در قاب تصویر صداوسیما دیده نشد. همزمانی کنار زدن علی دایی و عادل فردوسی پور که از قضا هر دو دانش آموخته دانشگاه شریف هستند، شائبه‌هایی در افکارعمومی ایجاد کرده است که پاسخ درستی از سوی مسئولین ذیربط پیدا نکرده و با نوعی سردرگمی یا بی‌خبری در این باره روبه رو هستیم.


واکنش‌های محدود به بیکاری علی دایی بر خلاف ماجرای عادل

روزنامه دولتی ایران ورزشی هفته گذشته تیتر صفحه نخست خود را به ماجرای بیکاری علی دایی برای دومین فصل متوالی اختصاص داد، گویا شهریار فوتبال ایران و مهمترین چهره فوتبالی کشور در دنیا بعد از افشاگری علیه مدیرعامل سابق باشگاه سایپا، اجازه نشستن روی نیمکت لیگ برتر را ندارد؛ اما حراست وزارت ورزش این موضوع را به شیوه خودش رد کرده است. این مورد، یکی از اظهارنظر‌های نادر در ماجرای خانه نشینی علی دایی در فوتبال ایران است که حداقل یک مقام مسئول حاضر شده درباره موضوع حرف بزند.

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی‌پور از فوتبال ایران حذف کرده‌اند؟

در این باره می‌توان گفت حتی واکنش‌های مقامات مملکتی و نمایندگان مجلس به تعطیلی برنامه پربیننده نود هم از معضل پیش‌آمده برای علی دایی پررنگ‌تر و بیشتر بود. از علی مطهری و حشمت الله فلاحت پیشه، دو نماینده صریح و رک گوی مجلس گرفته تا شخص رئیس صداوسیما و مقامات دولتی بارها درباره اختلاف فردوسی‌پور و فروغی که منجر به حذف مجری محبوب شبکه سه شد، صحبت کرده اند و حتی چندین بار خبر رفع احتمالی مشکل با حل اختلاف طرفین هم منتشر شد؛ اما در مورد دایی کسی پا پیش نمی‌گذارد تا بدانیم مشکل تا چه حد عمیق است و راه رفع آن چیست؟

 

تراکتور؛ آخرین تیم داخلی که در شان دایی بود

حالا با مشخص شدن سرمربی تراکتور و توافق تیم تبریزی با منصوریان این پرسش جدی‌تر شده است که آیا علی دایی واقعا به دلایل دستورالعمل یا بخشنامه محرمانه نهادهای امنیتی به تیم های لیگ برتری ایران ممنوع الکار شده است؟ آیا واقعا چنین ابلاغی به مدیران لیگ برتر وجود خارجی دارد یا آنها بنا بر ملاحظات فنی یا به خاطر خلقیات تند دایی و یا حتی به دلیل مشکلات مالی در پرداخت دستمزد، طرف دایی نمی روند؟

با مشخص شدن تکلیف اغلب نیمکت های لیگ بیستم و موج ورود جوان ترها، شاید برای دیدن دایی کنار زمین مسابقه، باید تا اواسط فصل صبر کنیم تا شاید در صورت رفع موانع، بعد از اولین برکناری مربیگری دایی را ببینیم. او استعدادهای زیادی در فوتبال ایران کشور کرده و با توجه به روحیه جسورش همواره مهره های جوان و گمنامی از تیم هایش راهی سطوح بالاتر و تیم ملی شده اند. نبود دایی یک خسارت اعتباری برای لیگ ایران هم محسوب می‌شود.

 

آیا قیمت دایی برای همه مشتریانش گران است؟


برخی تلاش دارند عدم توافق دایی با تیم های مختلف از ذوب آهن اصفهان گرفته تا گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز طی دو سال اخیر را به درخواست مالی بالای علی دایی ربط بدهند؛ اما این دلیل در شرایطی معقول است که یک یا دو باشگاه با شهریار فوتبال بر سر مسائل پولی و مالی به مشکل بخورند، ولی حالا می بینیم که تعداد این تیم ها رفته رفته بیشتر می‌شود و صف مشتریان علی دایی، که نتوانسته اند با او قرارداد امضا کنند به پنج یا شش تیم رسیده است!

در این میان می بینیم که مثلا تیم دولتی گل گهر سیرجان با رقمی نجومی امیر قلعه‌نویی را برای هدایت تیم فوتبالش برگزیده است، پس موضوع نمی‌تواند تنها به مسائل اقتصادی مرتبط باشد.

همچنین در برهه انتخاب سرمربی برای تیم ملی بعد از جدایی مارک ویلموتس هم علی دایی توسط فدراسیون یکی از سه گزینه نهایی بود؛ اما در آنجا هم نام او ناگهان کنار زده شد و پیشنهاد رسمی برای باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی ارسال گشت.
در این ميان کسی هم پیگیر رفع یا تنویر این موانع نیست و آن گونه که باید به این موضوع مهم در فوتبال کشور حتی در سطح رسانه ها پرداخته نمی شود که اصل موضوع چیست و این جدایی در صورت برنامه ریزی شدن از سوی یک نهاد یا مجموعه خاص قرار است تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

 

دایی؛ سرمربیگری در خارج یا انتقال به حوزه مدیریت؟

در این میان دوستان و اطرافیان دایی تلاش کردند در این ماه های پس از جدایی از سایپا، به یکی از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس ببرند تا مدتی از فضای فوتبال ایران دور باشد و تجربه تازه‌ای هم کسب کند؛ اما هیچ یک از گزینه‌ها با وجود رضایت ضمنی دایی، به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی اغلب فعالیت‌ها و سایر موارد نهایی نشد. تیم های ملی کویت و عمان و برخی باشگاه‌ها در لیگ این دو کشور گزینه‌های مطرح شده بودند، ولی حالا آخرین زمزمه‌ها بر سر انتقال چهره سرشناس فوتبال ایران به عرصه مدیریت است و برخی می‌گویند، دایی در صورت حمایت قاطع از سوی جامعه فوتبال، آماده به دست گرفتن ریاست فدراسیون فوتبال ایران می‌شود؛ هرچند خود دایی هیچ گاه به چنین مباحثی روی خوش نشان نداده و حاضر نشد، ایستادن کنار زمین چمن و هدایت بازیکنان درون زمین را با نشستن پشت میز ریاست و اداره کل فوتبال بیمار ایران عوض کند.

برخی نزدیکان دایی می‌گویند او طرح این مباحث را انحرافی می داند و حتی بر عهده گرفتن این پست را به خاطر وجود نقشه هایی برای خراب کردن وجهه خودش نزد افکار عمومی برآورد می‌کند.

وقتی این مسائل را می شنویم، ناخودآگاه یاد پیشنهاد برخی مدیران صداوسیما به عادل فردوسی پور برای قائم مقامی شبکه ورزش بعد از اخراج از شبکه سه و حذف برنامه او می‌افتیم.

نویسنده: مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۰
اقایان موی دماغ شده اند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
همه چی از مدیرعامل سایپا شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
اسمش چی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
سردار مدبر
سیروان
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
در ایران افراد لایق حاشیه نشین میشوند.
علی دایی فقط تیم توی تهران میخواد و خیلی ها از جمله فولاد و تراکتور و ... رفتن سراغش، وقتی خودش نمیخواد به چه کسی ربط داره، شما هم فقط برای دیده شدن اسم امثال دایی و فردوسی پور و احمدی نژاد میارید و گرنه این اشخاص برای مردم اصلا اهمیتی ندارن به جز عده طرفدار فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
فردوسی پور از باند کرمانی ها بود و با هاشمی زدایی باید زدوده میشد. ولی دایی از کسانی هست که خودش را بالا کشید و مانند حسین رضازاده حاضر نشده دربست در اختیار تبلیغات قرار بگیره. فرقش اینه. همه یا با ما یا بر علیه ما هستند. این قانون همه تشنگان خدمت در تمام دنیا هست
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
احتمالا مردم از نظر شما، همون ده بیست هزار نفری هستن که تو شهر 5 میلیونی میرن نماز جمعه، بقیه دیگه مردم حساب نمیشن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
از منفی هات معلومه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
اسم علی دایی و فردوسی پور بزرگتر از اونه که کسی بخواد اسامیشونو یادآوری کنه، اتفاقا همینا برای ما ارزشمندن چون بلدن حرف بزنن و زیر بار زور نمیرن
جالبه علی دایی اصلاح طلب در دولت اصولگرا بی کار نبود ولی در دولت اصلاح طلب بی کار شده، دایی جان چند تا فحش دیگه به احمدی نژاد بده بهت تیم می دن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
این نشون میده که همش بازیه
تابي چند گرفتي اين خبرو رفتي؟!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
دایی میتونه تقاضای بیمه بازنشستگی بکنه !! این که اینقدر قیل و قال نداره
علی دایی همیشه حضور دارد و حذف نمی شود.

ایشان بهترین تصمیم را برای زندگی خودش گرفته اند.
داره زندگیش میکنه.
ولی نمیدانم چرا ناخوداگاه وقتی تابناک از فردوسی پور حرف می زند بر عکسش فکر می کنم!
خبری زرد که دوست دارد همیشه اسم فردوسی پور را زنده نگه دارد در رسانه ها حالا چرا باید پشت پرده دید چه خبر است
فردوسی پور خودش خودش رو حذف کرد وقتی جزیی از مافیا شد. و عقده های درونی اش رو خالی می کرد.
کی اینا رو حذف کرده اخلاق و رفتارشون و عملکردشون بگذریم که مردم ایران همین رفتارهاشون باعث بدبختی اشون هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
حالا خوبه که گند کار ویلموتس در اومده و تو انقدر زبونت درازه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
مافیا اون کسی هست که با مربی خارجی قرارداد می بنده و از بغلش پورسانت می گیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
فعلا که توداری عقده هات رو داری خالی میکنی اقای میثاقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
تو خودت نوچه مافیا هستی فردوسی پور افشاگر مافیا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
کیروش هم همین جوری قرارداد بسته بودین ولی اقای فردوسی پور...
ولی وقتی رفت یک برنامه چنان پته این قراردادها را انداخت بیرون که....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
ساندیس، هر روز بهتر از دیروز
درد و بلای فردوسی پور بخوره توی سر پادوهای عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
دوست گرامی
یقین دارم تو عمرت حتی توپ فوتبال هم دستت نگرفتی
وقتی در مورد فوتبال چه با موضوع سرمربیگری و چه با موضوع مفسری آن اینهمه مشکل هست و عدم شفافیت روبرو هستیم و چون هیچکس هم پاسخگو نیست ، چه انتظاری از سایر امور مهم‌تر کشور داریم که سامان بگیرد، شفاف باشد . انتظار بیهوده ای است. همه چیز مملکت باید به همه چیز مملکت بیاد و البته میاد.
جالبه که همه دنیا حسرت داشتن چنین انسانهایی رو میخورن.که با اینا شناخته بشن و به خودشون ببالن و ی جورایی آبروشون باشن تو دنیا.این همه صداقت و درستی و استعداد.حیف که پذیرش چنین آدمایی تو مملکت ما شده آرزو ...
آقای‌علی‌دایی‌خیلی‌شخص‌محترم‌وبزرگواری‌هست‌ونیازی‌به‌حضوردرورزش‌وفوتبال‌داردایشان‌خودشان‌مهندس‌مملکت‌وجزکسانی‌هستندکه‌دلسوزمردم‌ایران‌هستندآقای‌عادل‌خان‌فردوسی‌پورهم‌خودش اینقدرانسان‌بامرام‌ومقتدروکاربلدی‌هستندکه‌خیلی‌نیازبه‌حضوردررسانه‌ملی‌داشته‌باشندمثل‌میثاقی‌مجری‌برنامه‌فوتبال‌برترنیست‌که‌خودش‌روبرتروسرترازدیگران‌بداند
علی دایی و فردوسی پور تو قلب ما جا دارن
حذف اش بخاطر فاش ساختن چهره واقعی مدیرعامل سابق سایپا بود همان به اصطلاح مدبر
فروسی پور خار چشم فروغی هاست و
دایی خار چشم اقلیت های حاکم بر جامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
بابا رئیس اکثریت! کمی آرامتر کشتید ما رو خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
تو کشته نمیشی تا ساندیس داری
این دو با هم قابل مقایسه نیستند، صرفنظر از عملکرد بسیار موفق اقای دایی در دورانی که بازیکن بودند، خیلی از ایشان موفقیتی در دوران مربیگری ندیده ایم که خالا بخواهیم در مورد اشتغال یا بیکاری ایشان حساسبتی داشته باشیم
زمان احمدی نژاد تیم ملی رو دادن دستش جلوی عربستان توی تهران اون آبرو ریزی رو راه انداخت بعد هم انگار که فاتح جام جهانی شده از همه طلبکار شد آقا این آدم جنبه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
به قول جناب خان نه باباازكجا فهميدي
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
فوتبال برد و باخت داره ، چه ربطی داره خوب ؟

چون فقط از عربستان باخته ناراحتی ؟

کشور عربستان با اونهمه دیکتاتوری که شماها خطابش میکنید ، در همه کارهاش ثبات داره ، یکیش هم فوتبال .

همین جام باشگاههای آسیا کلی از تیم های ما جلوتره .
علی دایی همیشه در ذهن و خاطره ایرانیها به عنوان یک اسطوره باقی خواهد ماند
برای سیاست حذف خیلی متاسفم .عجب افکار زنگ زده ای
دای وفردوسی پور فخر ورزشی ماهستن ونیازی به اظهارنظرهای ماندارن..
در فوتبال مافیایی همون بهتر که شهریار نباشه. ایشان فردی زحمتکش است که با دسترنج خودش به این مقامها رسیده و اهل مافیا و باند بازی نبوده همینطور عادل خان فردسی.
این دو نفر اصلا" فروشی نیستند
شرکت سایپا که پراید ۷میلیونی را ۱۱۰میلیون به مردم می فروشد.اینها هم برای خود خطوط قرمزی دارند که حتی مجلس انقلابی هم نمی توانداز آنها سوال بپرسد یا انتقاد کند
متاسفانه سیاست پدر و مادر نمیشناسه ، سیاست کثیف در فوتبال ما ریشه عمیق داره ، به همین دلیل هم فیفا میخواد تعلیق کنه کل فوتبال ما رو ، بارسلونا رو ببینید که چای هیچ سیاست و مسئول دولتی در انتخاب مدیر عامل و مربی و... دخیل نیست و همه چی به هواداران و اعضا باشگاه ربط داره ، اینجا متاسفانه همه چی سیاست شده ،

علی دایی و عادل دو فر از نخبگان فوتبال ما هستند که متاسفانه توسط سیاسیون حذف شده اند ،،
مشکل فوتبال ما و کل زندگی ما ....
از زمانی که اقای دایی اسم مستعار سردار غفور رو کرد این اتفاق براشون افتاد .زیاد دنبال علت نگردید
پاسخ ها
شهریار بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
مدتیه گیر دادید به همه زوایای حتی خصوصی زندگی عده ای از جمله علی دایی
علي دايي و فردوسی پور و اغلب کسانی که مورد عناد v قرار می‌گیرند خود بخود مردم حامی شان می‌شوند پس آنها خراب شدنی نیستند0...........................
روز به روز دایره تنگ تر میشه
روز به روز تعداد حذفی ها بیشتر
روز به روز فیلترها بیشتر و انتخاب ها محدودتر
دهن مخالف و منتقد رو بستن از همه چیز آسانتر
ادم کوچولو ها نمی توانند شخصیت های بزرگ را حذف کنند.
علی دایی شجاعت حرف در مقابل رئیس باشگاه داشته نتیجه اش همین می شود که می بینید.
یک حسادت زنانه ای در وجود همه ما ایرانیان از بالا تا پایین ریشه دوانده است که تاب تحمل هیچ انسان محبوبی را در هیچ بخشی نداریم نه در بین سیاستمداران نه در بین سایرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
مرد ها حسودی نمی کنند؟
علی دایی شکر خدا سوپر میلیاردر دارای فروشگاه ورزشی و جواهر فروشیه. فوتبال براش تفریحه. هیچوقت بفکر بیکار شدن کارگرهای ساختمانی بودین؟ فکر کردین اونایی که کارگرن و شش ماه حقوق نگرفتن باید مورئ توجه باشن؟
شما نگران جناب دایی نباشین،خودش زبون داره
دایی را نمیدانم ولی ورزش جز نیازهای اولیه نیست .
بر اساس هرم مازلو و دلار بیست و هفت ۶طار تومانی و تحریم های هر روز بیشتر از دیروز و بی تفاوتی مسئولین نسبت به تعامل با دنیا به نظرم تابناک جان شما خودت میدانی علی دایی را چرا کنار گذاشته اند پس روشن خودت اعلام کن ولی موضوع فعلی جوانانمان بیکاری و بی پولی است و تورم پس این موضوعات را اول سعی کل مهم حلو6 بدهی، فوتبال و ورزش که در وضعیت تحریم فقط هزینه اضافه است.
یکی می مرد از بی نوایی
یکی میگفت خانم زردک میخوای

9
مهم اینه که از یه حدی نباید بزرگتر بشی این ی تئوریه ترس از محبوبیت ....................
مدیریتی که دستمزدهای میلیاردی پرداخت میکنه قطعا ناز کسی را نه میخره و نه میکشه علی دایی بی دلیل پولدار و الکی گنده شده زمان باج دادنها دیگه تمومه شرایط اینه میخواد کار کنه میخواد نکنه مگه مملکت به امثال فردوسی پور و علی دایی بدهکاره؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
برو ساندیست را بخور
اولا دائی فقط درتیمهائی که در تهران تمرین ومسابقه میدهند مربیگری میکند واکثرا اینها مغلطه کاری است.ضمنا اگر از خارج کشور درخواست مربیگری داشت صبر نمیکرد بلکه همان لحظه میرفت تا لیاقتش را ثابت میکرد.
با سلام واحترام
متاسفانه در سالهای اخیرصدا وسیما سعی کرده تا افرادی را که در بین مردم محبوبیتی دارند را حذف کتد. در حالیکه یکی از مهمترین راهکارها برای اشتی ملی و افزایش اعتماد عمومی مردم به حاکمیت بازگشت این افراد به صدا وسیما وتجلیل از ایشان است. مخصوصا در شرایط انتخابات آتی. تاریخ اخیر ایران پر است از این افراد. نظیر.
مصدق. بازرگان. شریعتی. خاتمی. مریم میرزاخانی.محمدرضاشجریان.وحالا دایی و فردوسی پور
ما هستیم که بزرگان جامعه مان و نخبگانمون احتیاج داریم انها به ما احتیاج ندارند. بزرگان همه در حاشیه هستند و به جای انها انسانهایی که درک و فهم درستی از موضوع ندارند بر مسند کار. این خیلی رنج بزرگییه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بزرگ و نخبه مراتب دارد
هر کس که کاری را برای منافع شخصی خود انجام میدهد و در روزنامه بزرگ جلوه داده میشود بزرگ نیست باید برای موصوعات درحه اهمیت قائل شد تا
سرگرم حاشیه نشوی
علی دایی که برای کشور زحمت نکشیده همش آقایان زحمت کشیدن فردوسی پور هم سواد نداشت خوب نمی تونست حرف بزنه باید کنارشان بزارن حیف نیست این افراد تو رسانه ی میلی باشن !
اسم احمدی نژاد رو با اقایان نیاز لطفا
من نمی دونم چرا این مسایل هنوز برای بعضی ها سوال ایجاد می کند.
مسیولین (همان مقامات) بارها گفته اند کشور مال خودی هاست در صدا سیما هم بارها گفته اند غیر خودی ها و نخودی ها کشور را ترک کنند
علتی که هنوز اخراج نشده این اندک پول و منفعتی است که هنوز برای خودی ها داریم
اینجا نباید هیچکس ستاره ومحبوب باشد
درود بر دایی شهریار فوتبال ایران
یعنی شما نمیدونید که رفتن تو بلک لیست؟؟؟!!!!
عادل که بخاطر سرشاخ شدن با فروغی که همه میدونن به کی وصله و علی دایی هم به نحو دیگه
اینجا دموکراسی حکم فرماست. فساد هم اصلا وجود ندارد. همه تقصیرا هم گردن این دوتاس.
سردار غفور از اول هم مالی نبود شما بیخودی گندش کردین! غفور کجا دایی کجا؟ وقتی اینجور چیز ها را مطرح می کنید به افرادی کردیت می دهید که در حدش نیستند مثل همین سردار !
دایی افتخار فوتبال ایران و آسیاست.تنها مربی/بازیکنی است که قهرمان لیگ شده.از تجربیاتش استفاده کنیم.
چون من یک کشاورز هستم این را میوونم که کارگرانی که برای نشا برنج می آیند اگر در بینشان یکی از همه بیشتر و بهتر کار کند بقیه کارگران از روز بعد این را همراه خودشان سر کار نمیبرن چون این کارگر فعال استاندارد و مشخص کننده عدم کارایی بقیه میشه
فکر مردم بدبخت باشید علی دایی به اندازه کافی داره چقدر دیگه میتونه با خودش ببره
علی دایی رومادامالعمرهم محروم کنن ازفوتبال اون حرفشومیزنه دایی نیازی به فوتبال نداره فقط دوست داره بین مردم باشه عشق فوتبال هم داره تومسئولین دولت ماچهارتاامثال دایی بودوضع ملت مامملکت مااین نبود
اقای دایی و فردوسی پور فساد فوتبال هسن.
و این اقایان بی تاجی و همچنین وزیر نامحترم برای فوتبال ایران و فرهنگ جامعه زحمت کشیدن .
حق با ایناست.
شهریار همیشه شهریار است
هر وقت وقتی نام دایی به میان می آید احساس غرور می کنیم
چقدر لذت بخش است که بازی کن بزرگی همچون رونالدو تلاش می کند که رکورد آقای دایی را بشکند
این تلاش او ستودنی است که هم شکسته شدن رکورد توسط رونالدو غرور انگیز است چون او رونالدو است و هم شکسته نشدن آن چون او دایی است
خدا او را حفظ و سلامت بدارد
همه ایران و آسیا و جهان بگردید همه رسانه های تصویری و شنیداری و مجازی ببینی یکی مثل عادل فردوسی پور سالم تر و صادق تر و عاشق کارش پیدا نمیکنی آقای دایی هم
علی دایی زیادی سلامت است و چون فوتبال هم
آلوده سیاست شده درحال حاضر آدم های سالم نمی توانند با مدیران سیاسی کارکنند و.درواقع مدیران سیاسی این آدم های سالم را کنار می زنند ودر تمامی ارگانها وشرکت های دولتی وشبه دولتی نیز این موضوع صحت دارد
علی دایی عزیز ودوست داشتنی تو هنوز هم برای ۸۵ ملییون ایرانی علی دایی هستی .شما باید ریس ای اف سی بشی
چشم حسود کور
علی دایی به کسی باج نمیده، محکم و استواره، بخاطر همین شده خار چشم آغازاده ها ، شهریار همیشه شهریاره، چه تیم داشته باشه و چه تیم نداشته باشه
جامعه فوتبال به دایی نیاز داره نه دایی به جامعه فوتبال ناپاک
مملکت ما آدمای بزرگ رو نمی خواد آقای علی دایی همیشه جاودان است و خواهد ماند درود بر شهریار ایران زمین در موردآقای عادل فردوسی پور هم وقتی مدیر شبکه ۳ فروغی باشد قطعا ایشان بهتر از خودشون رو نمیتونند ببیند....!!!!درود بر عادل عزیز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل